Beoordelingen Koks Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 8,7
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,6

Ben uit: Berlicum

16-11-2017

Geweldig bedrijf!!! Keurig gewerkt en zeer net personeel en ook de eigenaar is een betrouwbaar persoon.

Remko

13-11-2017
9,9

Na eerdere mindere ervaringen gekozen voor een vakman met een eerlijk verhaal. Het resultaat en heel het proces is zo goed bevallen dat we na onze verhuizing weer voor koksschilderwerken hebben gekozen. Ze leveren vakwerk, als je garantie wilt hebben dat het werk goed en keurig gebeurt dan kun je met een gerust hart voor koksschilderwerken kiezen. Voor ons is het een garantie voor perfect werk een volgende keer weten we ze weer te vinden. De instelling van de werknemers is dat ze geen half werk kunnen en willen leveren, alleen de kwaliteit die ze zelf in hun eigen huis ook zouden willen hebben.

Rathbone uit: Vlijmen

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Ralf uit: Berlicum

18-10-2017
7,9

Prima schildersbedrijf met vriendelijke en professionele schilders. Wel traag offertetraject en het kwam voor ons enigszins als verrassing dat er geschuurd moest worden met open ramen. Dat leverde onverwacht stof in de woning op.

Kees uit: 's-Hertogenbosch

15-10-2017

Reeds eerder zijn er werkzaamheden door Harold uitgevoerd waar ik zeer tevreden over was. Nu heeft hij wederom wonderen verricht !
Mijn logeerkamer en de gang zien er weer prima uit !!!!

Ivo

05-10-2017

Maurice uit: Oss

16-09-2017
9,9

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wilde de woning voor de komende jaren geschilderd hebben.

Prettige ervaring met dhr. Koks. Komt netjes zijn afspraken na en heeft mijn woning netjes en snel klaargemaakt. Echt een schilder waar je van op aan kunt.