Beoordelingen Koks Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,2

Paul uit: Breda

9,7

Algehele mening:
In verband met een naderende verhuizing, wilden we op korte termijn alles geschilderd hebben, zowel binnen als buiten. Ondanks dat het kort dag was, kon er in prima overleg met Koks Schilderwerken snel worden begonnen. De mannen hebben hard gewerkt en ook heel netjes. Na afloop is alles keurig achtergelaten. Inmiddels wonen we al 2 weken in ons nieuwe huis en het ziet er fantastisch uit!

Richard uit: Den Bosch

9,5

Algehele mening:
Vanaf het 1e contact nav het ingevulde formulier op de website, verliep alles zeer voorspoedig.
Na een slechtere ervaring met een veel duurder schildersbedrijf nu dan een prettige ervaring rijker.
Harold is iemand met verstand van zaken. Hij heeft ons geadviseerd de draaiende delen in een iets andere kleurstelling te laten schilderen en dat ziet er inderdaad heel mooi uit. Voor herhaling vatbaar!

Udo uit: Soest

Algehele mening:
Uiterst plezierig contact met de directeur van het bedrijf. Kundige schilders ook die in alle rust (zonder radio) hard doorwerken. Ik heb ze niet op een pauze kunnen betrappen. Schilderwerk is prima uitgevoerd, Een 2e paar ogen controleerde steeds het werk van een ander. Alles werd netjes beschermd, afgeplakt en afgedekt. Er is niets gemorst. Het resultaat is een keurig geschilderd huis. Prima prijs - kwaliteit verhouding. Ik zal uw bedrijf absoluut aanbevelen! US - Soest

Ed uit: Veghel

Een goed schildersbedrijf

Marion uit: Berlicum

25-05-2018
7,8

Algehele mening:
Ze hebben netjes gewerkt en de schilders waren vriendelijk

Robert uit: Rosmalen

20-05-2018
9,8

Algehele mening:
Wij moesten op korte termijn een schilderklus gerealiseerd hebben. Harold kwam direct langs en kon heel snel daarna al beginnen met zijn mensen. Ze hebben de klus snel, vakkundig uitgevoerd en de schilders waren erg vriendelijk , ook in het geven van adviezen en tips. Als met al een aanrader. Wij gaan vaker van hun diensten gebruik maken.

Michel uit: Veghel

8,1

Rob uit: Berlicum

04-05-2018

Algehele mening:
Eigenaar Harold was snel ter plekke om de schilderklus te beoordelen en een offerte te maken. Gemaakte afspraken zijn prima nagekomen en de klus is goed uitgevoerd. Voor herhaling vatbaar