Beoordelingen Kokall Kozijnen en Bouw

• Personeel (verkoop) 8,6
  • Bereikbaarheid 8,7

Gerard uit: Hilversum

04-05-2018

Positieve ervaring:
Over het geheel gezien een zeer positieve ervaring met Kokall.

Geen

Roeland uit: Hilversum

24-04-2018

August A. uit: Soest

06-03-2018

Ervaring met: Kozijn(en) en/of deur(en), Gevelbekleding

Positieve ervaring:
In onze drive-in moesten de oude aluminium schuiframen nodig vervangen worden (geen isolatie, enkel glas) dus op zoek naar een kunststof kozijnen leverancier. In de regio Utrecht-Amersfoort een tiental aangeschreven met verzoek om referentieadressen in of bij onze woonplaats. Er bleven er uiteindelijk 3 over, 2 in Bunschoten-Spakenburg en 1 in Hilversum. De ene in Bunschoten viel al snel af, voornamelijk door de opdringerigheid. Die in Hilversum leek veelbelovend, met name in prijs, tot bleek dat men de badkamer vergeten was in de offerte. Zo'n slordigheid al in de offerte fase deed ons besluiten af te haken. Dus bleef Kokall in Bunschoten over, die ons een redelijke prijs bood met top kwaliteit kozijnen (Weru).
Wij hebben nog geen seconde spijt gehad van deze beslissing: er werd deskundig ingemeten door de heer Kok Jr. Plaatsing zou beginnen in juli 2017. Exact op de afgesproken dag stonden 3 monteurs voor de deur en werd en direkt begonnen. Vriendelijke, hulpvaardige mensen die bereid waren om iets extra's te doen indien nodig en die ook zelf meedachten wanneer er een probleem ontstond. Na anderhalve week was de klus geklaard tot volle tevredenheid. Alleen de indeling van de rolluiken stond ons niet aan, dus wilden wij deze graag aangepast zien. Dit is na een half jaar ook geregeld en we zijn nu dik tevreden. Wij bevelen deze firma van harte aan, er is niets op aan te merken en wij zijn blij met onze nieuwe ramen.

communicatie

Giel en Arianne uit: Soesterberg

10-02-2018

Positieve ervaring:
een goede levering en een nog betere na zorg

nvt

Cor uit: Bunschoten-Spakenburg

05-02-2018

Ervaring met: Terrasoverkapping / serre

Positieve ervaring:
Uitstekend bedrijf met goede vakmensen, die meedenken en problemen oplossen in het werk.
Kwaliteit en kennis staat op een hoog peil.
Bewoners zijn uitermate tevreden met wat er staat.

Verbeterpunten:
Probeer dit vast te houden.

Ko uit: Nijkerkerveen

05-02-2018

Positieve ervaring:
Monteurs werken snel en schoon. Geen rommel na afloop meer aangetroffen. Eventuele beschadigingen direct weer gerepareerd. Prettig contact met Kokall

Niet bekend

Marjolijn uit: Baarn

15-12-2017
9,9

Positieve ervaring:
Erg mooie en degelijke kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel. Zeer vakkundige monteurs die keurig werken! Erg tevreden!

Karin uit: Blaricum

13-12-2017
9,8

Ik heb beoordeeld als: particuliere klant

Ervaring met: Kozijn(en) en/of deur(en), Gevelbekleding, Raamdecoratie / accessoires

Super tevreden!
Hele bovenverdieping voorzien van Keralit en van nieuwe kozijnen incl. raambekleding en horren.
Vanaf offerte fase een goed gevoel, snappen precies wat ik wil en werken dit heel duidelijk uit.
Net zo mooi geworden als dat ik hoopte, of misschien nog mooier.
Uitgevoerd door een team van kundige, gezellige mensen, die er ondanks slecht weer iedere dag weer stonden, mooi werk leverden en de boel netjes achterlieten.
Als we in de toekomst ook op de benedenverdieping kozijnen gaan vervangen, dan melden wij ons weer.

nvt

Alied uit: Bundchoten

07-12-2017

Ik heb beoordeeld als: particuliere klant

Ervaring met: Dakra(a)m(en) en/of dakkapel(len)

Super vakkundig!

George uit: Laren (NH)

06-12-2017

Positieve ervaring:
Afspraken worden nagekomen/ monteurs vriendelijk en
vakkundig/opruimen van spullen en rotzooi. Kortom
product Weru kozijnen en de firma Kokall zullen wij
aanbevelen.