Beoordelingen Koetshuis Partycentrum

Lucien uit: Bunschoten

18-05-2018
9,6

Ervaring met: Bruiloft

Het personeel is vriendelijk en werkt echt keihard. In een oog opslag zie je dat het koetshuis veel ervaring heeft met feesten en partijen. Voordat je drankje op is wordt er al gevraagd of je nog wat wilt en honger lijden zit er ook niet bij, je wordt werkelijk gebombardeerd met allerlei heerlijke hapjes! De locatie ziet er echt top uit, daar is niks op aan te merken. Van de cermoniemeesters kreeg ik het compliment dat de gastvrouw op een natuurlijke wijze langzaam de leiding over nam zodat zij ook konden genieten van de dag. Ik beveel deze locatie aan iedereen aan om de sfeer, het goede personeel, de uitstekende hapjes, buffetten en dranken en uiteraard het zeer prettige en geruststellende contact voorafgaande aan het feest.

kees uit: nijkerk

17-04-2018

Altijd goed!

Theo uit: Nijkerk

17-04-2018

Ervaring met: Feestavond in de Gelagkamer

we hebben een geweldige, feestelijke avond mogen beleven. om nooit te vergeten!

16-04-2018

Ervaring met: Feestavond in het Koetshuis

Mooie locatie, prettig contact met Belinda, super leuk feest gehad.

J. uit: Nijkerk

13-04-2018

Ervaring met: Feestavond in de Gelagkamer

We komen altijd graag bij jullie.

Gert uit: Amersfoort

13-04-2018

Ervaring met: Feestavond in het Koetshuis

Ik hen samen met een collega hier mijn afscheidsfeest gegeven ivm pensionering. Was in een woord geweldig, prima entourage, prima bediening en uitstekend verzorgd. Ook de voorbereiding was uitstekend en er was veel te regelen. Wij zijn zeer tevreden, echt een aanrader.

André en Astrid uit: Nijkerk

Ervaring met: Bruiloft

contacten tijdens de voorbereidingen zijn als zeer prettig ervaren. ze denken mee om er naar onze wensen een onvergetelijk feest van te maken!op de avond zelf verliep alles goed, leuke bediening!

Thessa uit: Deventer

Ervaring met: Anders

Ontzettend leuke avond gehad met goede service. Soms had er iets vaker een medewerker langs de tafels mogen gaan om te vragen of alles compleet was en of mensen nog meer wilden (bij het hoofdgerecht met aardappeltjes en groente). Verder echt helemaal top!

Henkjan uit: Nijkerk

Gewoon altijd goed!