Beoordelingen Koetshuis Partycentrum

• Beleving van 't Koetshuis Partycentrum 9,1

Annemieke uit: nijkerk

23-11-2017

Ervaring met: Buffet

Hele gezellige en prima verzorgde vrijwilligersavond gehad.

Jeanine uit: Nijkerkerveen

17-11-2017
7,6

Ervaring met: Bruiloft

Wij hebben een fantastische middag en avond gehad in het Koetshuis. De gasten en wij zelf zijn vanaf de eerste tot de laatste minuut goed en vriendelijk verzorgd. Alles was mogelijk.
Het contact vooraf verliep soepel en was heel persoonlijk!
Wij zijn dik tevreden!

1 kleine tip
Voor het plaatsen van foto's van het bruidspaar op sociale media is het misschien fijn om vooraf even 'toestemming' te vragen.
Wij hadden alle gasten verzocht niets op sociaal media te plaatsen tot we dit zelf gedaan hadden.
Het Koetshuis had in de avond foto's van ons geplaatst op hun Facebook pagina zonder dat wij er van wisten. Dat hebben wij als minder prettig ervaren.

Paul uit: Almere

15-11-2017

Ervaring met: Bruiloft

Wij hebben alles als zeer aangenaam ervaren . Vanaf ons eerste contact tot en met de dag van onze bruiloft was alles perfect en volgens de gemaakte afspraken . Zowel de borrel 's middags , het buffet als het feest waren uitstekend verzorgd en wij kijken hier dan ook met een goed gevoel op terug . Wouter en Belinda hebben er mede aan bijgedragen dat onze dag voor ons perfect was en hierbij alsnog onze dank daarvoor .
Als iemand ons de vraag stelt of zij moeten overwegen hier een feest te geven zullen wij zeker ja zeggen .

Kees uit: Nieuwegein

13-11-2017

Ervaring met: Feestavond in de Gelagkamer

Zeer tevreden een super leuk feest gehad goede bediening lekkere hapjes bediening was perfect leuk zaaltje

Ron en Joyce uit: Amersfoort

27-06-2017

Ervaring met: Feestavond in de Gelagkamer

Wat hebben wij een fantastisch feest voor ons 40 jarig huwelijksjubileum gehad. Geweldige gastvrouwen we kwamen niks te kort. Het eten was heerlijk. Ook onze dank naar de mensen die we niet gezien hebben maar het goed verzorgd hebben. We hebben van onze gasten vele complimenten gekregen voor het feest en de complimenten voor de vriendelijke gastvrouwen , eten en locatie. Dit alles heeft bijgedragen aan een onvergetelijk feest voor ons!! Dankjulliewel!!!

Bernadet uit: Putten

22-06-2017
7,6

Ervaring met: Bruiloft

Alles was goed geregeld en ook het eten was heel goed! Alleen vooraf het contact via de mail liep niet altijd goed.

Jacob uit: Hoevelaken

16-05-2017
8,2

Ervaring met: Bruiloft

Geen duidelijke parkeervakken op het parkeerterrein.
De grote zaal was gehorig.
Leuk ontvangst.
Super goede bediening.
Goed eten + mooie versiering.
Mooie zalen.
Veel leuke reacties van de gasten gehad.
We willen ook het personeel hartelijk bedanken.

G uit: Nijkerkerveen

12-05-2017

Ervaring met: Buffet

erg tevreden

Elly uit: Amstelveen

03-05-2017

Ervaring met: Vergadering

Elk jaar houden wij onze jaarvegadering van de gepensioneerden vereniging Elsevier in het Koetshuis. Organisatie, bediening, kwaliteit van de lunch etc. etc. is top. Hebben voor volgend jaar alweer geboekt.

Wim en Lenie van uit: Nijkerk

07-03-2017

Ervaring met: Feestavond in de Gelagkamer

Wij hebben Heerlijk gegeten en gedr----- er was genoeg .de bediening prima dat kan je met een gerust hard aan Monnick overlaten -- heel heel hartelijk dank dat jullie dit nog konden regelen met Alle Prive gevoelens om jullie heen .
Waar ik ook deel genoot bij was .
Nog sterkte voor verdere verwerking

Nogmaals Bedankt
Hartelijke groet
Wim en Lenie

PS ik geef zelden tienen --
En de vakantie goed verlopen ?