Beoordelingen Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

• Betrouwbaarheid 8,9

René uit: De Rijp

26-03-2020

Professionaliteit, efficientie en vakmanschap

Verbeterpunten:
ik kan geen verbeter punten bedenken.

J uit: Landsmeer

24-03-2020

Positieve ervaring:
De mensen zijn vakbekwaam en nemen de tijd voor je. We zijn super blij met onze schuifpui die door vakbekwame mensen is gemonteerd. En alle afspraken verlopen keurig op tijd. Echt een aanrader

Berend J. uit: Almere

10-03-2020
9,6

Positieve ervaring:
De schuifpui werd al eerder geleverd dan eerder was afgesproken.
Daar waren wij blij mee.

Verbeterpunten:
Telefonishe communicatie,kan wat duidelijker.

10-03-2020

Positieve ervaring:
Alles volgens afspraak gegaan. We werden goed op de hoogte gehouden. Mooie kozijnen welke goed de kou buiten houden.

Jan uit: Medemblik

06-03-2020
7,7

Goede service, snelle levering

Verbeterpunten:
Niet te snel willen werken , dat gaat ten koste van de kwaliteit.
De granieten dorpel ligt er niet helemaal goed in .

M. uit: Almere

06-03-2020

Positieve ervaring:
Keurig op tijd aangekomen en alles heel netjes en snel geĂ¯nstalleerd, ook alle rommel opgeruimd voor vertrek. We zijn erg tevreden ook over het resultaat, een mooie nieuwe pui ipv de garagedeuren!

Peter uit: Amsterdam

01-03-2020

Anne uit: Warmenhuizen

24-02-2020

Positieve ervaring:
De deur sluit prima, zacht en correct. De randafwerking is netjes ter plaatse beoordeeld en afgewerkt door het team, dat de deur aangebracht heeft.
Ook werd keurig het niet correct functioneren van een afsluitrubber gemeld, iets wat je zelf niet zien kunt. Dit onderdeel is na 2 weken alsnog keurig aangebracht.

Verbeterpunten:
Het slot zou aan de buitenkant van een afdekplaatje kunnen worden voorzien om weersinvloeden te beperken, zand en storm

Jeroen uit: Lelystad

22-02-2020

Positieve ervaring:
We hebben onze voordeur en tuindeuren laten vervangen door deuren volgens de passief huis norm. De plaatsing is perfect gegaan alsof deze deuren er al bij de bouw in geplaatst waren. Vriendelijke hardwerkende medewerkers. Wel blijf ik het heel kostbaar vinden maar geen alternatief kunnen vinden die aan onze eisen voldeed.

Verbeterpunten:
Voor vertrek controleren of de materialen compleet en goed zijn. Bij ons bleek bij aankomst een scharnierpen krom. Dit had ook bij vertrek kunnen worden geconstateerd zodat er niet nog eens een monteur achteraf hoeft langs te komen.

Sjef uit: Twisk

18-02-2020

Positieve ervaring:
Knipping is een bedrijf dat klanten werkelijk ontzorgt. het resultaat is een installatie van onze dakkapel die geen wanklank opleverde, die keurig binnen de tijd en conform afspraak verricht werd, waarbij de nazorg ook goed ter hand genomen wordt. En - last but not least - het product zelf de verwachtingen echt overtreft als het gaat om tochtwerendheid en geluidsisolatie.
Zelfs in een periode van storm, waardoor de installatiedata tot 2x verzet moest worden, leverde de wijziging geen stress op.