Beoordelingen Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

• Betrouwbaarheid 8,8

Wim uit: Heiloo

13-09-2019
8,1

Positieve ervaring:
Alles kwam betrouwbaar over.

Linda uit: Zwaag

11-09-2019
9,7

Positieve ervaring:
Vriendelijke vakkundig personeel. Goede communicatie.

Verbeterpunten:
Betaling zou een iets breder termijn kunnen zijn dan 1 week met zulke grote bedragen.

Elly uit: Twisk

10-09-2019

Positieve ervaring:
In 1992 zijn alle kozijnen van ons huis vervangen door kunststof Knipping kozijnen. Dit bleek een geweldige beslissing te zijn geweest. In al die jaren nooit problemen gehad. Wat een goede kwaliteit! Nu in 2019 wederom een beroep gedaan op Knipping voor een nieuwe voordeur, geisoleerde panelen, een dak op de serre en warmtewerend glas. Wederom enorm tevreden met de prima service en de kwaliteit van de geleverde producten.

Verbeterpunten:
De onderlinge communicatie tussen de medewerkers die de opdracht aannemen en inmeten zou iets beter kunnen. Er ontstaat soms ruis op de lijn. Belangrijk is wel dat de prima service door de korte lijnen altijd overeind blijft.

Jennifer uit: Volendam

06-09-2019

Positieve ervaring:
Meedenken en korte lijnen in de organisatie.

Verbeterpunten:
Snelheid levering. Wij kwamen in juni/juli voor 1 raampje en levertijd inclusief montage zou in oktober/november kunnen plaatsvinden. Daarom gekozen voor zelfmontage. Dat zou toch wat sneller moeten kunnen.

A.j uit: Hoorn

06-09-2019

Positieve ervaring:
Goede informatie in de showroom ,vakbekwaam personeel nette plaatsing van de kozijnen.

Willem uit: Zuidoostbeemster

02-09-2019

Positieve ervaring:
Uitstekend rekening gehouden met aanstaande werkzaamheden in de straat. En 1e klas monteurs. Ondanks de hoge temperaturen werkten ze keihard. En de kwaliteit van de kozijnen is uitstekend.

Wim uit: DE GOORN

18-08-2019

Positieve ervaring:
Kwaliteit van het product is uitstekend. Afwerking is netjes.

Verbeterpunten:
Klein probleem met de extra sleutels (een paste niet). Is zo snel als mogelijk opgelost. Verbeterpunt voor de fabrikant van de sleutels (niet Knipping zelf).

Richard uit: Maarssen

26-07-2019
9,9

Positieve ervaring:
Fantastische showroom waar werkelijk alle mogelijkheden kunnen worden uitgelegd en staan opgesteld. Top service en duidelijke afspraken. Mooie materialen en vakmensen die e.e.a. plaatsen, dus top.

Mag altijd goedkoper.

J P J uit: Hensbroek

21-07-2019

Positieve ervaring:
Fijne benadering ,goed contakt,goede uitleg en vriendelijk personeel
Netjes gewerkt

zou zo niet weten.

Marcel uit: Heiloo

20-07-2019

Positieve ervaring:
Het is zeer prettig werken met jullie. Er wordt adequaat gereageerd op spelende problemen. Snelle en adequate service.
Prima! Deskundig advies en een luisterend oor. Helemaal niets op aan te merken!

nee.....