Beoordelingen Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Snelheid/levertijd 8,4

Froukje uit: Hoorn

21-11-2017

Positieve ervaring:
De verduisteringsgordijnen werken uitstekend.

Verbeterpunten:
Er zitten kieren bij het raam en bij de deurpost. Dat zal ik nog moeten (laten) dichtkitten.

We hebben nog niet helemaal ontdekt hoe de ventilatiestanden werken bij ramen.

Waarschijnlijk hebben wij de planning verkeerd gedaan en hadden we moeten stuccen en schilderen ná plaatsing van de kozijnen. Nu moest er wel e.e.a. aan herstelwerkzaamheden gedaan worden na de montage gisteren.

De drempel in de gang heeft rare vlekken en honingraat. Dit zag ik pas na plaatsing en vinden we niet echt mooi.

De monteurs hebben een reclamebord in onze tuin gezet dat ze gisteren vergeten zijn weg te halen.

Joost uit: Alkmaar

18-11-2017
9,7

Positieve ervaring:
De eerste ervaring was in de showroom in Zwaagdijk! Waarbij we op een prettige en professionele wijze geadviseerd werden. De keuze was al snel gemaakt en het daaropvolgende koop-, lever- en plaatsingstraject verliep geheel naar wens. Kundig personeel die vakwerk leveren. Knipping is een goed bedrijf waarbij je ziet dat er grondig nagedacht is over alle processen die zij als dienst bieden.

Verbeterpunten:
Had graag bij het eerste contact in de showroom een rondleiding door de fabriek gehad!

Henk uit: Velserbroek

16-11-2017

Positieve ervaring:
Op ons oude kozijn waren corrosie plekken na zo’n 15 jaar zichtbaar. Ondanks dat de garantie termijn allang verstreken was heeft Knipping tegen een redelijke prijs het kozijn inclusief de ramen vervangen! Wat mij betreft een warme douche !

Tim uit: Purmerend

14-11-2017
9,6

Positieve ervaring:
Zeker een bedrijf met kennis en vaardigheden, alles ziet er tip top uit... Helaas een dorpel te weinig bestelt maar dat mag niet opnemen van hoe het eruit ziet aan de buiten en binnenkant.

Verbeterpunten:
Die zijn er denk ik niet...

Willem uit: Andijk

08-11-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden, en geven Knipping een 10+, dit vanwege de deskundigheid van al het personeel. Ook laten zij zien hoe dingen anders kunnen zoals je zelf in gedachten had. Personeel werkt zeer netjes.

sophia uit: Almere

geen

koos uit: venhuizen

30-10-2017

Positieve ervaring:
Met name in de showroom een warme ontvangst en uiteraard een goede uitleg! Het product straalt kwaliteit uit. Bij vergelijkend warenonderzoek is dit zeker in balans in mijn ogen.

Verbeterpunten:
De enquete wordt wel snel verzonden. Met eventuele moeilijkheden hebben we dus geen ervaring. Ik ga er van uit dat dat goed geregeld is maar dat is een aanname. Vriendelijke groeten,

koos ligthart

E.J.A uit: Oostzaan

28-10-2017

Positieve ervaring:
Kozijnen en voordeur mooi geplaatst en afgewerkt.