Beoordelingen Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Snelheid/levertijd 8,4

C uit: Schagen

16-01-2019

Positieve ervaring:
U heeft een heel klantvriendelijk bedrijf.
Prettige benadering door personeel.
Goede producten.
Duidelijke afspraken en snelle levering.

G.C. uit: Oosthuizen

11-01-2019
5,0

Deze klant koopt in de toekomst bij ons: nee

geen

Verbeterpunten:
Correct inmeten zodat de drempel niet in de hal 1,5 cm boven de vloer uitsteekt en in het portiek 5 cm. Het luik van de hoofdkraan van het water moest afgezaagd worden om nog geopend te kunnen worden. Materiaal controleren vóór plaatsing want de drempel vertoont lelijke zaagsporen en had gepolijst moeten worden. Zoveel fouten!!

Neel uit: Marken

09-01-2019

Positieve ervaring:
vakkundigheid zowel bij verkoop, inmeting en bij levering.

Verbeterpunten:
Alles in 1x leveren en niet de raamdecoratie na 2,5 week terwijl die ruim van de voren (4 maanden) bij de totaalopdracht al besteld was.

Simon uit: Hoorn

21-12-2018

Positieve ervaring:
Snelle levering en plaatsing van de schuifpui.
Alles wordt netjes achtergelaten na de werkzaamheden.
Opgemerkt mankement door monteur meegenomen en dit wordt z.s.m. opgelost.

n.v.t.

Ronald uit: Julianadorp

17-12-2018
8,1

Positieve ervaring:
Jammer dat de afspraken met betreft het plaatsen van de kozijnen niet overeenkomen met de opgegeven voorkeuren van de klant.

Verbeterpunten:
Gemaakte afspraken nakomen ( het betreft het plaatsen van de kozijnen)

Fred uit: Monnickenda

15-12-2018
7,9

Positieve ervaring:
Knipping is een bedrijf, dat goede contacten met de klant hoog in het vaandel heeft.

Verbeterpunten:
Weinig, behalve dat ik het vreemd vind, dat de installateurs niet in staat zijn om een onwillige sluiting van een raam af te stellen. Hiervoor moet een monteur komen.(??)

Raymon uit: Blokker

10-12-2018

Kees en José uit: Almere

30-11-2018
9,7

Positieve ervaring:
We zijn heel gastvrij ontvangen in de showroom zonder dat wij een afspraak hadden gemaakt. Professionele en vakkundige uitleg. Het is een mooi familie bedrijf, waarin de klant gastvrij wordt ontvangen en voorgelicht. Snelle antwoorden op vragen via de mail en goede service. De mannen die het raam kwamen plaatsen, waren vakmensen. Heel netjes schoon gewerkt en voor we het door hadden was de klus geklaard! Niets anders dan lof! Voor de andere ramen en voordeur, komen we zeker terug!

Willem van den uit: HEILOO

30-11-2018
9,9

Positieve ervaring:
Fijne opvang in showroom, waar de tijd wordt genomen voor de voorlichting en het bespreken van de wensen en mogelijkheden.
Bij het plaatsen wordt er hard doorgewerkt op een precieze wijze, en wordt er overlegd om kleine veranderingen op het laatst toe te passen.
Wij hebben al eerder kozijnen door dit bedrijf laten plaatsen

Frits uit: Amstelveen

23-11-2018

Positieve ervaring:
Monteurs waren vriendelijk en correct, werkten netjes en efficient, dus professioneel. Afspraken werden keurig nagekomen. De deur is fantastisch.

Verbeterpunten:
Wat mij overkwam nadat de monteurs waren vertrokken kan iedereen overkomen, maar toch zou het beter zijn als de monteurs een paar minuten uittrokken om h.e.e.a. uit te leggen, hoe simpel het ook is. In mij geval was dat je de deur niet open kan doen als de sleutel aan de andere kant er nog in zit. Heel knullig, maar het zou goed zijn om bij de volgende deuren de klanten dat even aan te geven. Verder absoluut geen klachten over de monteurs. Ik heb er bewondering voor dat de monteurs, na ongeveer een uur reizen, om zeven uur in de koude morgen aanwezig zijn en toch alles op tijd af te hebben. Je merkt dat zij plezier in hun werk hebben.