Beoordelingen KlusHeeren

• Nazorg en garantie 8,2

03-09-2017
7,4

Positieve ervaring:
Keurig werk en goede communicatie.

Negatieve ervaring:
Duur voor kleine klussen omdat je voor minimaal anderhalf uur betaalt en de klus maar een kwartier bleek te kosten. Dat had ik me vooraf ook niet gerealiseerd.

JC R uit: L

29-08-2017

De beoordeling is van toepassing op: timmerwerk

Positieve ervaring:
Klusheer (timmerman) heeft een uitstekende houten balkon kast gemaakt, kleur geverfd volgens afspraak, op basis van de 10 jaar plus oude tekening met naar eigen inzicht maar onzichtbaar een aantal verbeteringen aan gebracht. Kast werd ruim voor afgesproken datum geleverd en geplaatst. Wat er over bleef van de oude kast werd afgevoerd. Een aantal suggesties mbt houtsoort etc werden voor de de offerte van het werk besproken.
Geen vergelijkend onderzoek inzake prijs / prestatie uitgevoerd daarom nvt prijs rapport

F. uit: Woerden

15-08-2017

Positieve ervaring:
Klusheer Richard heeft prima werk geleverd, denkt met je mee en doet meer dan je verwacht. Het geleverde werk ziet er keurig uit, functioneert uitstekend en geheel binnen budget. Bovendien heeft hij een probleem voor ons opgelost. Dank u wel, Richard.

Wim uit: Amsterdam

10-08-2017
3,6

Positieve ervaring:
Vriendelijke ontvangst en verdere medewerking door personeel kantoor KlusHeeren, inzake tijdens Bouwvak zoeken naar oplossingen.

Negatieve ervaring:
Bizarre en plots afwijzende reactie door een hogere baas van KlusHeeren (ene Wouter), op grond van voor mij volstrekt niet te begrijpen redenen. Dit alles ondanks mijn aanhoudende vriendelijkheid. Ik ben dit volstrekt niet gewend. Diens herhaaldelijke botte weigering ook om hier nog op terug te komen. Dit was voor mij een geheel onbegrijpelijke gang van zaken.

Hanneke uit: Amsterdam

01-08-2017

Positieve ervaring:
Afspraken worden altijd nagekomen en er wordt goed werk geleverd.

Aad uit: Amstelveen

24-07-2017
7,4

Ik ben: eerste keer klant

De beoordeling is van toepassing op: schilderwerk/ stucwerk

Positieve ervaring:
Aardige en communicatieve man. Reageerde snel en accuraat.

19-07-2017

19-07-2017
1,6

Negatieve ervaring:
Helaas, ik ben zeer ontevreden over het resultaat. Meer dan 140 euro betaald voor iets dat niet gemaakt is en erger is achtergelaten dan bij aanvang. Een andere klusser (niet van Klusheeren) heeft toilet uiteindelijk gemaakt voor aan additionele 200 euro en gaf aan dat ik nooit de rekening had moeten betalen aan Klusheeren voor het gedane werk. Een no cure no pay policy zou passend zijn voor een uurtarief als dat van jullie. Mocht u deze referentie niet op de website willen zetten dan begrijp ik dat uiteraard maar wilde toch nog een laatste keer feedback geven over de service die ik van jullie heb mogen ontvangen.

Wilma uit: Amsterdam

12-07-2017

De beoordeling is van toepassing op: timmerwerk

Positieve ervaring:
Ik had gevraagd om een timmerman die mijn voordeur kon bijschaven, omdat deze klemde. Toen de klusser kwam, had ik inmiddels bedacht dat ik in huis nog enkele deuren had die klemden. Hij heeft die toen ook allemaal gedaan, zelfs binnen de in eerste instantie geplande tijd.

gwenny uit: amsterdam

22-06-2017
8,2

Positieve ervaring:
goed werk geleverd, iedere keer weer

geen