Beoordelingen Klusbedrijf Ed Vugts

Pascale uit: Tilburg

16-04-2019

Ervaring met: plafonds

Positieve ervaring:
Op de afgesproken dag is Ed een plafond komen vervangen en door uitloop heeft hij hoge kwaliteit geleverd. Door zijn kundigheid heeft hij perfect werk geleverd. hij denkt mee met andere zaken en is erg vriendelijk. Prijs-prestatie is erg goed en geeft vertrouwen zodat ik hem een volgende keer weer vraag.

Geen

08-04-2019
7,9

Positieve ervaring:
Ed heeft in onze nieuwbouwwoning vakkundig onze badkamer en toiletten geïnstalleerd. Ziet er heel mooi uit, alles werkt naar behoren. Ook na afronden van de klus goed bereikbaar voor vragen.

Pieter uit: Goirle

07-04-2019

Ervaring met: verbouwing

Positieve ervaring:
Prettig om mee samen te werken. Denkt goed mee en is allround.

Negatieve ervaring:
Een tip die ik nog mee wil geven is dat het goed zou zijn om aanvullende werkzaamheden die worden afgesproken buiten de oorspronkelijke offerte om alsnog hieraan toe te voegen, zodat het overzicht van het totaal aan werkzaamheden beter geborgd blijft.

ingrid en kees uit: rijen

05-04-2019

Positieve ervaring:
verbetering in aanpassingen in overleg,
goede prijs kwaliteit verhouding,
werkt nauwkeurig, 100% betrouwbaar, ruimt werkplek op, levert mooi en goed resultaat

Piet

01-04-2019

Ervaring met: wanden

Positieve ervaring:
We hadden een muur die gestuckt moest worden en een andere die behangen moest worden. Het werk zag er keurig uit. En het werk werd op het afgesproken tijdstip afgewerkt. Wij zijn heel tevreden!

Jacob uit: Tilburg

31-03-2019
9,6

Positieve ervaring:
Zeer netjes, nauwkeurig gewerkt en het geheel mooi afgewerkt. Alles binnen de vooraf gecommuniceerde tijd afgerond.

Geen

Jos├ę uit: tilburg

26-09-2018

Ervaring met: verbouwing

Positieve ervaring:
Prijs kwaliteitsverhouding is optimaal. prettige omgang. de hr Vugts denkt mee in het zoeken naar oplossingen, en heeft veel kennis en vakmanschap, wat duidelijk te zien en te merken is.

Guus uit: Tilburg

30-05-2018

Ervaring met: verbouwing, badkamer & sanitair, kozijnen

Positieve ervaring:
Echt een dikke aanrader! Oke, niet de allergoedkoopste, maar dan moet je een Pool inhuren. Maar super goed werk afgeleverd en het geld meer dan waard. Denkt mee in oplossingen en is niet te beroerd om naderhand nog iets aan te passen.

geen

Fred en Hanneke uit: Goirle

23-04-2018
9,7

Positieve ervaring:
Wij zijn heel tevreden over de afspraken. Alles was bespreekbaar. Hetzelfde geldt voor de uitvoering. De rapportcijfers spreken voor zich.

geen

B. uit: Waalwijk

21-09-2017

Ervaring met: verbouwing, wanden, vloeren, plafonds

Positieve ervaring:
De derde opdracht aan Ed is opnieuw naar volle tevredenheid uitgevoerd en opgeleverd.