Beoordelingen Klusbedrijf Ed Vugts

• Betrouwbaarheid 9,4
  • Nazorg en garantie 9,0

B. uit: Waalwijk

21-09-2017

Ervaring met: verbouwing, wanden, vloeren, plafonds

Positieve ervaring:
De derde opdracht aan Ed is opnieuw naar volle tevredenheid uitgevoerd en opgeleverd.

John uit: Goirle

17-09-2017

Ervaring met: vloeren

Positieve ervaring:
Na een telefoontje direct komen kijken naar de klus.
Goed advies en zeer snel (binnen een week) geholpen.
Vloer in keuken zeer goed gelegd en een goed advies over de te gebruiken tegels. Werk prima en netjes uitgevoerd.

geen

erik uit: einhoven

12-09-2017

Ervaring met: verbouwing, wanden

Positieve ervaring:
werkt nauwkeurig en netjes, ruimt spullen en afval dagelijks op,tijdens het werk kan er kleine veranderingen door gevoerd worden, is op de afgesproken datum ook klaar,

geen

M uit: Dordrecht

12-09-2017
9,7

Positieve ervaring:
Wij hebben de verbouwing door klusbedrijf Ed Vugts laten uitvoeren n.a.v. reviews die andere klanten hadden geplaatst en zijn bijzonder tevreden! Meneer Vugts is zeer prettig in omgang, alles wordt netjes afgewerkt, alle afspraken nagekomen en hij denkt ook echt met je mee. Alles ging in overleg en dat was heel prettig. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer en komen graag weer op dit klusbedrijf terug bij een volgende geplande verbouwing.

Negatieve ervaring:
Niks, omdat vooraf over alles gecommuniceerd werd.

Peter uit: Tilburg

Ervaring met: kozijnen, wanden

Sander uit: Eindhoven

12-03-2017

Positieve ervaring:
Een prima verbouwing van de badkamer achter de rug door Ed.
Naast de verbouwing ook prima advies gehad om de ruimte van de badkamer zo maximaal te benutten. Een vakman.

Piet uit: Goirle

11-03-2017
9,9

Ervaring met: wanden

Positieve ervaring:
Dit is derde keer dat Ed een klus bij ons uitvoert. Iets wat ons en een andere klusser niet lukte, heeft Ed wel voor elkaar gekregen. En dit is ook de derde keer dat we uitermate tevreden zijn over het geleverde werk, de communicatie en het meedenken. Bedankt en tot de volgende klus, Ed!

Clemens uit: Goirle

05-03-2017

Positieve ervaring:
Voor de eerste keer van onze talrijke verbouwingen hebben we geen commentaar. Alle afspraken werden nagekomen, één keer kwam het voor dat dhr. Vugts een "spoedje" tussendoor had, dat werd ook keurig gecommuniceerd.
Strakke planning en begroting, die perfect uitkwam.

Helemaal nada, niks, nothing

Joey & Hanneke uit: Tilburg

29-06-2016

Ervaring met: verbouwing, badkamer & sanitair, vloeren

Positieve ervaring:
In Maart 2016 onze badkamer en toilet onder handen laten nemen door Ed. Met veel zorg, precisie en vakmanschap uitgevoerd. Ed luistert goed en denkt mee met de klant. Is helder en duidelijk in afspraken en eventuele bijkomende kosten. Hele rustige, prettige man in de omgang. Laat alles netjes en opgeruimd achter. Misschien wat duurder dan gemiddeld, maar je krijgt er vakmanschap en een top eindresultaat voor terug.

Geen