Beoordelingen Klopman Schilders

• Oplossen klachten 9,2
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,2

Jaap uit: Ermelo

25-08-2016

Mooi schilderwerk, vakmanschap en goede communicatie. Plezierige samenwerking en houden aan afspraken tellen ook mee! Van harte aanbevolen dus. (PS Nederlanders geven geen tienen...)

Leo en Els uit: Ermelo

20-08-2016

Prima schilders, werken netjes en proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen. Zijn later nog terug gekomen om een stuk over te schilderen waar door vocht blaasjes in waren gekomen net na het schilderen.

Gerrit en Corrie uit: Ermelo

16-07-2016

Uitstekend en professioneel schildersbedrijf.Cornelis en Gijs prima op elkaar ingespeeld team.Gehele woning en schuur zien er weer uit om door een ringetje te halen.Mocht U schilderwerk hebben, niettwijfelen maar bel Cornelis en hij staat U met raad en daad bij.

K uit: Ermelo

21-06-2016
8,2

De firma Klopman heeft zich zowel in presentatie, uitvoering en afronding betoond als een kwaliteitsfirma. Deze nog jonge firma wensen wij een goede toekomst toe.

Jack uit: Ermelo

28-04-2016
9,5

Begint met een duidelijke offerte. Houdt zich aan de afspraken en voert het schilderwerk correct en vakkundig uit. Aan te bevelen !

Tevreden uit: Ermelo

26-04-2016

J uit: Scherpenzeel

15-02-2016
9,8

Klopman Schilders heeft de slaapkamer van onze dochter geschilderd, we zijn erg tevreden over de nette oplevering inclusief stofzuigen, ga zo door!

Herbert uit: Ermelo

15-02-2016

Goed op patroon gewerkt van behang.

Reinier en Anne uit: Ermelo

14-01-2016
9,8

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk van Klopman Schilders.

Omdat wij kunststof kozijnen hebben dachten wij dat we aan de kleur vast zaten die er op zat. Klopman kwam met een prachtige folie die het mogelijk maakt om kunststof in elke gewenste kleur te krijgen.
Het resultaat is in 1 woord te beschrijven:
Geweldig.

In een straat met allemaal dezelfde kleuren springt ons huis er nu echt uit.

We bevelen Klopman Schilders zeker aan!

Jowan uit: Ermelo

24-12-2015
9,9

Nadat Klopman in de zomer 2015 - tot onze volle tevredenheid - de buitenkant van onze woning heeft geschilderd hebben we het binnenschilderwerk ook graag aan hem toevertrouwd. Ook nu weer tot onze volle tevredenheid.