Beoordelingen Klopman Schilders

• Oplossen klachten 9,3
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Herbert uit: Ermelo

15-02-2016

Goed op patroon gewerkt van behang.

Reinier en Anne uit: Ermelo

14-01-2016
9,8

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk van Klopman Schilders.

Omdat wij kunststof kozijnen hebben dachten wij dat we aan de kleur vast zaten die er op zat. Klopman kwam met een prachtige folie die het mogelijk maakt om kunststof in elke gewenste kleur te krijgen.
Het resultaat is in 1 woord te beschrijven:
Geweldig.

In een straat met allemaal dezelfde kleuren springt ons huis er nu echt uit.

We bevelen Klopman Schilders zeker aan!

Jowan uit: Ermelo

24-12-2015
9,9

Nadat Klopman in de zomer 2015 - tot onze volle tevredenheid - de buitenkant van onze woning heeft geschilderd hebben we het binnenschilderwerk ook graag aan hem toevertrouwd. Ook nu weer tot onze volle tevredenheid.

D.J. uit: Ermelo

23-12-2015

Op korte termijn is er prachtig werk geleverd, zodat we er voorlopig weer keurig netjes bijzitten!
Bedankt!

W.H. uit: Ermelo

21-12-2015

Dit was mijn eerste ervaring met dit schildersbedrijf en heb het heel positief ervaren en betrouwbaar.

Frits en Ettie uit: ermelo

21-11-2015

Geen enkel minpuntje te benoemen, Ook personeel zeer vriendelijk.

Jowan uit: Ermelo

21-11-2015
9,5

Een echte vakman die gaat voor kwalteit en duurzaamheid.

Erik en Renata uit: Harderwijk

20-11-2015
9,7

Klopman schilders kan ik van harte aanbevelen. Het advies is duidelijk over de te gebruiken materialen/verven. Samen wordt gekeken naar de beste kleuren die passen bij de stijl van de woning. Als elementen niet goed geverfd kunnen worden wordt dit gemeld en zal Klopman schilders het niet in de verf zetten zodat de klus af is maar komt er een andere keer voor terug zodat het schilderwerk voor de langere termijn goed in de verf zit. De uitleg daarbij is helder. Klopman schilders werkt rustig maar gestaag door, houd rekening met de wensen van de klant qua werktijden en meld wanneer hij komt of weggaat. Je hebt niet het gevoel dat er iemand aan het werk is waar je steeds rekening mee moet houden waardoor je zelf ontspannen door kunt gaan waar je mee bezig bent. Heel prettig is dat er geen radio aangezet wordt met muziek. Klopman schilders wat ons betreft een vakman en zullen we zeker aanbevelen bij anderen, ook wat betreft de prijs.

19-11-2015
9,5

uit: Ede (Gld.)

19-11-2015

In ons bedrijfspand heeft Klopman Schilders diverse opdrachten uitgevoerd naar volle tevredenheid. Het meedenken vonden wij erg prettig. Ook het extra advies (bijvoorbeeld het verplaatsen van een binnendeur) en dit vervolgens naadloos afwerken waren wij erg blij mee.