Beoordelingen Klopman Schilders

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Ronald uit: Ermelo

07-10-2017

Algehele mening:
Een top schilder! Wij hebben een jaren 30 huis waarbij aan de buitenkant veel moest gebeuren. Zeer goed advies en zeer secuur werk geleverd, binnenkort komen ze voor het binnenschilderwerk. Zulke vakmensen worden schaars.

Joep uit: Harderwijk

10-09-2017

Zeer professionele schilders.
Werken zeer nestjes, ruime alles keurig. Ook worden de ramen na afloop keurig gewassen.
Echt een aanrader. Oor je schilderwerk.

T uit: Ermelo

23-08-2017

Algehele mening:
super netjes gewerkt, afspraken netjes na gekomen, vakwerk geleverd, zal hem zeker aanbevelen bij andere mensen

Jouk uit: Ermelo

12-07-2017

Algehele mening:
Wij zijn zeer tevreden over het gehele proces, van offerte aanvraag tot en met de uitvoering van het schilderwerk. Prettige samenwerking, overleg was mogelijk en goed advies.

J uit: Scherpenzeel

27-06-2017
9,8

Algehele mening:
Onze nieuwbouwwoning is voorzien renovlies en sauswerk, we zijn erg blij met Klopman Schilders, een dikke 10!

Wilfred uit: Ermelo

13-06-2017

Klopman Schilders levert kwalitateit. Cornelis, bedankt!

08-06-2017

Klopman Schilders heeft bij ons het complete buitenschilderwerk verzorgd. Het resultaat is boven verwachting. Er is netjes gewerkt en alle afspraken zijn keurig nagekomen. Wij bevelen dit bedrijf dan ook zeker aan!

Grietje uit: Ermelo

03-03-2017

zeer klantvriendelijk, en een uitstekende kwaliteit.

23-02-2017
9,7

Geweldig! Zeer tevreden en bel deze schilder de volgende keer weer!

Lenie uit: Nijkerk

20-12-2016

Project met verffolie door Klopman was zeer goede ervaring, zeker een aanrader. Fijn om zulke nette, vriendelijke en professionele mensen over de vloer te hebben die zelfs hun schoenen uittrekken bij binnenkomst en hun rommel netjes opruimen. Top!