Beoordelingen Klopman Schilders

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 10,0

Jouk uit: Ermelo

12-07-2017

Algehele mening:
Wij zijn zeer tevreden over het gehele proces, van offerte aanvraag tot en met de uitvoering van het schilderwerk. Prettige samenwerking, overleg was mogelijk en goed advies.

J uit: Scherpenzeel

27-06-2017
9,8

Algehele mening:
Onze nieuwbouwwoning is voorzien renovlies en sauswerk, we zijn erg blij met Klopman Schilders, een dikke 10!

Wilfred uit: Ermelo

13-06-2017

Klopman Schilders levert kwalitateit. Cornelis, bedankt!

08-06-2017

Klopman Schilders heeft bij ons het complete buitenschilderwerk verzorgd. Het resultaat is boven verwachting. Er is netjes gewerkt en alle afspraken zijn keurig nagekomen. Wij bevelen dit bedrijf dan ook zeker aan!

Grietje uit: Ermelo

03-03-2017

zeer klantvriendelijk, en een uitstekende kwaliteit.

23-02-2017
9,7

Geweldig! Zeer tevreden en bel deze schilder de volgende keer weer!

Lenie uit: Nijkerk

20-12-2016

Project met verffolie door Klopman was zeer goede ervaring, zeker een aanrader. Fijn om zulke nette, vriendelijke en professionele mensen over de vloer te hebben die zelfs hun schoenen uittrekken bij binnenkomst en hun rommel netjes opruimen. Top!

Jan uit: Putten

10-12-2016

Specificatie beoordeling na uitvoering werkzaamheden 1e helft 2017. Lekker doorgaan op de ingezette weg!

Mariƫlle uit: Ermelo

09-12-2016

Zeer tevreden! Er wordt uiterst zorgvuldig en netjes gewerkt. Zeer tevreden over het eind resultaat van foliecoat.de werkhouding en intentie waarmee gewerkt wordt en waarop er gewerkt wordt spreken ons zeer aan. Een zeer tevreden klant achterlatend met een prachtig eindresultaat!! Dank!!!!

J uit: Ermelo

05-10-2016

Bijzonder goed geholpen met het afwerken van 2 dakkapellen op een schuin dak. Medewerkers zijn bleeks,betrokken en bekwaam. Ze mogen ook het bedrijfsgebouw gaan doen nu. Logisch vervolg.