Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

• Prijs 7,8
  • Website 8,2

Patricia uit: Loosdrecht

29-06-2018

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Wij hebben op advies gekozen voor Kloosterman voor de keuken en apparatuur Wolf. Met name Sander v Essen werd ons aangeraden als adviseur voor de keuken en dit was een groot succes. Hij is vakkundig, luistert goed en is heel vriendelijk. Wij zijn ook in de showroom geweest voor badkamers en ook daar zijn we goed geholpen. Overalll heel tevreden en het resultaat is prachtig!

Jeroen uit: Almere

25-06-2018

De Keuken is prachtig geworden

Geen

Erna uit: Blaricum

20-06-2018

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
Fijn geholpen in de zaak zelf, er werd goed naar onze wensen geluisterd. Kregen goede adviezen. Prettige communicatie. Maar de vaklui die de verbouwing hebben uitgevoerd waren fantastisch. Prettige mensen die in communicatie bleven met de klant. En ze hebben er echt iets moois van gemaakt. Kortom een prettige verbouwing zonder problemen (voorzover verbouwen prettig is).

Negatieve ervaring:
Alke badmeubels had iets veranderd in de samenstelling van het badmeubel, waardoor verwarring was ontstaan. Echt jammer dat Alke geen solid surface plaatjes onder de kastjes meer levert, welke op het wastafelplateau worden geplaatst. Ik vind dit een stukje inleveren van kwaliteit.

Dominique uit: Laren

28-04-2018

Positieve ervaring:
Goed advies, goede prettige verkoopadviseur
Goede prettige en secure monteurs
Nog niet helemaal af maar verwacht ook dat dat in orde komt !

Afvoer verpakking keuken
Het is uiteindelijk door jullie gedaan
Dit is voor particulier niet af te voeren
Op zo’n grote order moet dat geen discussiepunt zijn .

E.F.J uit: Hilversum

26-04-2018

Positieve ervaring:
Het bedrijf van de heer Hartman genaamd Plexa,beveel ik iedereen aan, niet alleen voor de keuken,de bebouwing is ook erg goed verlopen.Bovendien was de offerte van Plexa uitermate precies, een verademing voor als je gaat verbouwen.De collega van de heer Hartman is ook zeer bekwaam.

Mariette uit: Huizen

23-04-2018

Positieve ervaring:
Niets is onmogelijk, voor alles wordt naar een oplossing gezocht. Kloosterman werkt samen met uitstekende monteurs. Een droomkeuken is het resultaat.

Jacques uit: Breukelen

13-04-2018

flexibiliteit bij wijzigingen

Carla uit: Rotterdam

25-03-2018
9,5

Positieve ervaring:
Zeer tevreden met onze keuken. Het hele traject, van het uitzoeken tot het installeren van de keuken, liep op rolletjes. Je hebt te maken met mensen die echt verstand hebben van hun vak, zowel de verkoper de heer Erik Vreman als de monteurs Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw uit Wijk bij Duurstede. Geweldig! Mensen die echt luisteren naar je wensen en dit goed vertalen in het ontwerp. Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat. Zeker een aanrader.

Negatieve ervaring:
Wij hebben absoluut geen enkele negatieve ervaring!

Harald uit: Blaricum

22-03-2018
7,5

Positieve ervaring:
Van begin tot eind goede begeleiding, advies en service.
Leveren kwaliteit en eerlijk open advies.
Zeer positieve ervaring met verkoper, planner en monteurs.

Negatieve ervaring:
Geen echte negatieve punten ervaren.

Johan uit: Huizen

01-03-2018

Positieve ervaring:
Net als dat wij naar vele keukenaanbieders waren geweest ook Kloosterman bezocht. Bij binnenkomst is het fijn dat je begroet wordt. Tijdens het eerste gesprek aangehaald dat wij open en eerlijk willen kijken óf wij een keuken bij Kloosterman willen aanschaffen. Dezelfde mening deelt de verkoper. Eerlijk aangeven waar onze interesses naar uitgaan hebben ervoor gezorgd dat wij na zo'n 5 bezoeken niet één keer merkten dat het teveel werd. iedere keer was ons bezoek opbouwend en werden wij enthousiaster. Zowel de prijs als ons gevoel heeft ons doen besluiten om hier een keuken te kopen. hiervan hebben wij op geen enkel moment spijt gehad. Voorkomende problemen, carrouselkast de niet door de deur past, werden zéér professioneel opgelost door de uitermate vakbekwame monteurs. Alles concluderend, óók onze badkamer zullen wij tzt bij Kloosterman kopen. Het klopt gewoon! Niet normaal zou je bijna zeggen. Het klinkt misschien erg overtrokken maar het is gemeend. Mócht u twijfelen, vraag naar Sander en hij zal mij met u in contact brengen!

Negatieve ervaring:
Onze Neff kookplaat zou een langere levertijd hebben dan afgesproken. Alternatief was een uitgebreidere kookplaa tmet als mogelijkheid terug te ruilen. Besloten om de uitgebreidere te houden natuurlijk!