Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

Ada en Henk uit: Huizen

10-07-2018
9,6

Positieve ervaring:
Wat begon met het uitzoeken van een nieuwe keuken, eindigde met een bijna complete renovatie van onze benedenverdieping. Van onze keus om dit via Kloosterman Keukens te laten doen, hebben wij geen moment spijt gehad.
Samen met Bas Luttmer van Kloosterman Keukens gingen we aan de slag om een nieuwe, moderne keuken uit te zoeken. Bas heeft ons hierbij goed geholpen met verrassende ideeën en nuchtere adviezen.
De complete aanleg werd perfect uitgevoerd door Ruud en Bas van Plexabouw. Meedenken, oog voor detail, strakke planning, elke dag netjes opgeruimd, vakmanschap, keurige oplevering en gezelligheid in huis: Ruud en Bas hebben het allemaal en hadden overal een oplossing voor.
Nu alles achter de rug is, kunnen we zeer tevreden terugkijken op een geslaagde verbouwing en een prachtige keuken.
O ja, de heren houden van een goeie bak koffie.

Geen

Patricia uit: Loosdrecht

29-06-2018

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Wij hebben op advies gekozen voor Kloosterman voor de keuken en apparatuur Wolf. Met name Sander v Essen werd ons aangeraden als adviseur voor de keuken en dit was een groot succes. Hij is vakkundig, luistert goed en is heel vriendelijk. Wij zijn ook in de showroom geweest voor badkamers en ook daar zijn we goed geholpen. Overalll heel tevreden en het resultaat is prachtig!

Jeroen uit: Almere

25-06-2018

De Keuken is prachtig geworden

Geen

Erna uit: Blaricum

20-06-2018

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
Fijn geholpen in de zaak zelf, er werd goed naar onze wensen geluisterd. Kregen goede adviezen. Prettige communicatie. Maar de vaklui die de verbouwing hebben uitgevoerd waren fantastisch. Prettige mensen die in communicatie bleven met de klant. En ze hebben er echt iets moois van gemaakt. Kortom een prettige verbouwing zonder problemen (voorzover verbouwen prettig is).

Negatieve ervaring:
Alke badmeubels had iets veranderd in de samenstelling van het badmeubel, waardoor verwarring was ontstaan. Echt jammer dat Alke geen solid surface plaatjes onder de kastjes meer levert, welke op het wastafelplateau worden geplaatst. Ik vind dit een stukje inleveren van kwaliteit.

Dominique uit: Laren

28-04-2018

Positieve ervaring:
Goed advies, goede prettige verkoopadviseur
Goede prettige en secure monteurs
Nog niet helemaal af maar verwacht ook dat dat in orde komt !

Afvoer verpakking keuken
Het is uiteindelijk door jullie gedaan
Dit is voor particulier niet af te voeren
Op zo’n grote order moet dat geen discussiepunt zijn .

E.F.J uit: Hilversum

26-04-2018

Positieve ervaring:
Het bedrijf van de heer Hartman genaamd Plexa,beveel ik iedereen aan, niet alleen voor de keuken,de bebouwing is ook erg goed verlopen.Bovendien was de offerte van Plexa uitermate precies, een verademing voor als je gaat verbouwen.De collega van de heer Hartman is ook zeer bekwaam.

Mariette uit: Huizen

23-04-2018

Positieve ervaring:
Niets is onmogelijk, voor alles wordt naar een oplossing gezocht. Kloosterman werkt samen met uitstekende monteurs. Een droomkeuken is het resultaat.

Jacques uit: Breukelen

13-04-2018

flexibiliteit bij wijzigingen

Carla uit: Rotterdam

25-03-2018
9,5

Positieve ervaring:
Zeer tevreden met onze keuken. Het hele traject, van het uitzoeken tot het installeren van de keuken, liep op rolletjes. Je hebt te maken met mensen die echt verstand hebben van hun vak, zowel de verkoper de heer Erik Vreman als de monteurs Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw uit Wijk bij Duurstede. Geweldig! Mensen die echt luisteren naar je wensen en dit goed vertalen in het ontwerp. Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat. Zeker een aanrader.

Negatieve ervaring:
Wij hebben absoluut geen enkele negatieve ervaring!

Harald uit: Blaricum

22-03-2018
7,5

Positieve ervaring:
Van begin tot eind goede begeleiding, advies en service.
Leveren kwaliteit en eerlijk open advies.
Zeer positieve ervaring met verkoper, planner en monteurs.

Negatieve ervaring:
Geen echte negatieve punten ervaren.