Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

• Website 8,2

E uit: Bussum

10-05-2019

Positieve ervaring:
Fijn geholpen en geadviseerd. Goeie praktische adviezen. Levering en montage keuken zonder problemen. Afwerking van de keuken is top. Erg blij met supermooie keuken!

Pauline uit: Laren

09-05-2019

Positieve ervaring:
Hele fijne begeleiding van verkoper Bas, waarop een mooi vervolg volgde!

Peter uit: Naarden

11-04-2019

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom t/m het mondeling geven van de opdracht (bevestigd per mail) heeft ons het vakmanschap en dus de kennis van zaken van de adviseurs/verkopers prettig verrast.
Meer dan content zijn wij met de zeer bijzonder deskundige en prettige wijze van installeren van de keuken en badkamer, doch ook van bijkomende werkzaamheden uitgevoerd door Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw. Zij zorgden voor juiste en kwalitatief goede onder-aannemers, zoals stukadoor, schilder en elektricien. Hun hulp bij het ophangen van verlichting, schilderijen e.d. was voor hen een vanzelfsprekendheid. Alle lof voor hen en de verkoopstaf van Kloosterman.

geen enkele

Martin & Loes uit: Huizen

08-04-2019
7,2

Vanaf het begin hadden we een goed gevoel over Kloosterman K& B
Contacten met Bas Luttmer liepen vriendelijk en flexibel.
3-D tekening was snel gemaakt en de offertes volgden snel.
Planning verliep aanvankelijk soepel, liep achteraf zelfs in waardoor er eerder kon worden begonnen met werken.
Ik moest wel een spoedbetaling via bouwdepot doen anders kon er niet gestart worden
Goede deal gemaakt met oude keuken eruit halen, beschadiging muur- aanleg extra groepenkast.
Aannemers waren vakkundig, vlot, vrolijk & vriendelijk.

Levertijd was prima.
Beschadigde afzuigfilters waren na 3 dagen opnieuw in huis.

Kwaliteit van de materialen en apparatuur is prachtig, evenals de tegels.
Mooie kwaliteit.
Mooi geheel, erg tevreden met de keuken, geavanceerde materialen ( Le Man kast)

13 items om in te vullen, waarvan:
5 x een 8
5 x een 7
3 x een 6
Totaal 93 : 13 items is het eindcijfer: 7,2

Negatieve ervaring:
Advies was aanvankelijk goed, toch 3 x nog in de showroom geweest om kraan, spoelbak aan te passen.
Ook begrepen we achteraf met het aanmelden vd apparatuur ( Neff) niet waarom alleen de kookplaat van AEG was.
Dit was aanzienlijk anders voor de garantie geweest en ook voor de onderlinge samenwerking vd apparaten.

Aannemers waren vakkundig, vlot en vriendelijk, soms wel ruw.
Een aantal objecten liepen daardoor schade op.

Nazorg laat erg lang op zich wachten, afkitten aanrechtblad, dim schakelaar op bestaande verlichting, vaatwasserafvoerslang niet geborgd in afvoer, waardoor deze is losgeschoten, met lekkage als gevolg.
André heeft dit vlot hersteld, nieuwe bodemplaat spoelkastje laat nog op zich wachten, evenals de aannemer met bovengenoemde klusjes.

Contact tussen aannemer & klant verliep redelijk tot goed, tot aan de laatste betaling bij oplevering
Met de winkel overlegd dit via hen te doen, ( vond Bas Luttmer ook beter) waardoor aannemer boos is geworden en via app/sms aandrong op betaling.
Nadat zijn betaling is overgemaakt niets meer gehoord voor de nog openstaande klusjes.

Twee extra planken besteld voor de bovenkastjes.
Twee maanden gewacht, zou een nalevering zijn.
Later bleek dat de planken al een geruime tijd in huis waren.

Dirk uit: Haarlem

9,7

Positieve ervaring:
Via vrienden van mijn partner hoorden we over Kloosterman keukens. We waren al eens elders wezen kijken en vooral het pushen op de handtekening bleef ons bij. Hierdoor en nog niet het juiste gevoel zorgde ervoor dat we de laatste 7 maanden niet meer verder keken. Vooral de relaxte sfeer sprak ons aan. Wat een verschil met onze andere 2 ervaringen. Wij hadden zelf al een vrij goed beeld over de nieuwe keuken, maar de adviseur kwam met een compleet ander idee. Eerst moesten we daar wel even aan wennen. Maar bij de uitleg en toelichting van het ontwerp werd het duidelijker. We hebben daar nog een nachtje over geslapen maar onderweg naar huis hadden we de beslissing al genomen. Dit was het juiste ontwerp. De week erna hoorden we wat het moest gaan kosten. Dat was wel even slikken. Maar onze adviseur kwam met een paar kleine aanpassingen waardoor het toch binnen ons budget paste. Ook de verdere montage verliep bijna probleemloos. Slechts 1 beschadigd front. Iets wat door de service ook snel werd . Top. Wij kunnen anderen dan ook zeker Kloosterman aan bevelen.

Jennifer en Ton uit: Bussum

Positieve ervaring:
Prima ontwerp en geweldige nazorg bij problemen, buiten Kloosterman om, met de Neff koelkas

Esther uit: Bussum

Positieve ervaring:
Onze vorige keuken heeft 25 jaar dienst gedaan die wij bij Kloosterman hebben gekocht destijds. Dus was voor ons de stap niet ver om weer naar Kloosterman te gaan.

We zijn zeer fijn geholpen door de vakkundige verkoper. Het ontwerp is meer dan geslaagd geworden door het meedenken en advies van de verkoper. Wij koken graag in onze nieuwe keuken die een groot deel van onze inrichting omvat. Wij raden Kloosterman Keukens zeer zeker aan bij onze familie en kennissen.

Voor nu hadden wij geen nieuwe badkamer nodig maar als je er rond loopt dan kan je daar absoluut goed voor slagen.

Géén

Ronald uit: Almere

22-01-2019

Positieve ervaring:
Samen met Bas een nieuwe keuken uitgezocht en ondanks dat het kort dag was ivm feestdagen is de keuken compleet geleverd en zeer netjes gemonteerd. Complimenten. Ook een nieuwe vloer en toilet laten plaatsen en is ook netjes geworden

J uit: Kortenhoef

18-01-2019

Positieve ervaring:
Je word er heel goed geholpen en er word goed meegedacht over ontwerp keuken. Wij hebben een massieve keuken daar gekocht die naar bijna 8 jaar niet massief maar folie bleek te zijn. Er werd meteen aktie ondernomen om dit te herstellen. 17 nieuwe voorfronten ( nu wel massief )zijn er gemonteerd....top..👍🏼

Nicole uit: Huizen

16-11-2018
9,6

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig personeel. Goede service, ook na het leveren van de keuken!