Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

• Website 8,2

Johan uit: Breukelen

28-10-2018

Positieve ervaring:
Prettig en persoonlijk bedrijft. Denk mee en houdt zich aan de afspraken.

22-10-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn aangenaam verrast door de deskundige verkoper, de super-vakman-monteur en het oplossingsgerichte team wat achter de schermen heeft meegewerkt. Het resultaat is een prachtige keuken en keurig afgewerkte bijkomende werkzaamheden. Zeker een firma om aan te raden. Bedankt mannen!
Erik en Rietje Krijnen Kortenhoef.

Martijn uit: Hilversum

05-10-2018

Positieve ervaring:
Uitstekend geholpen met de vertaling van onze wensen naar het ontwerp van een nieuwe keuken.

Geen.

S uit: Huzen

23-09-2018

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Goede adviezen tijdens het offerte traject. Degelijke kwaliteit materialen. Nette monteurs die ook meedenken, als er zich onverhoopts een probleempje voordoet tijdens de installatie.

Marijke uit: Amsterdam

22-09-2018
9,9

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
zeer gemotiveerde mensen, die met goede ideeën komen.
Harde werkers, werken erg netjes en overleggen indien nodig. Vriendelijk en behulpzaam. Echte vakmensen.

heb ik niet

Sylvia uit: Huizen

20-08-2018

Positieve ervaring:
Hebben uiteindelijk gekozen voor kwaliteit in plaats van prijs. En dat heeft ook echt zijn vruchten afgeworpen.

Ada en Henk uit: Huizen

10-07-2018
9,6

Positieve ervaring:
Wat begon met het uitzoeken van een nieuwe keuken, eindigde met een bijna complete renovatie van onze benedenverdieping. Van onze keus om dit via Kloosterman Keukens te laten doen, hebben wij geen moment spijt gehad.
Samen met Bas Luttmer van Kloosterman Keukens gingen we aan de slag om een nieuwe, moderne keuken uit te zoeken. Bas heeft ons hierbij goed geholpen met verrassende ideeën en nuchtere adviezen.
De complete aanleg werd perfect uitgevoerd door Ruud en Bas van Plexabouw. Meedenken, oog voor detail, strakke planning, elke dag netjes opgeruimd, vakmanschap, keurige oplevering en gezelligheid in huis: Ruud en Bas hebben het allemaal en hadden overal een oplossing voor.
Nu alles achter de rug is, kunnen we zeer tevreden terugkijken op een geslaagde verbouwing en een prachtige keuken.
O ja, de heren houden van een goeie bak koffie.

Geen

Patricia uit: Loosdrecht

29-06-2018

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Wij hebben op advies gekozen voor Kloosterman voor de keuken en apparatuur Wolf. Met name Sander v Essen werd ons aangeraden als adviseur voor de keuken en dit was een groot succes. Hij is vakkundig, luistert goed en is heel vriendelijk. Wij zijn ook in de showroom geweest voor badkamers en ook daar zijn we goed geholpen. Overalll heel tevreden en het resultaat is prachtig!

Jeroen uit: Almere

20-06-2018
8,5

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
Fijn geholpen in de zaak zelf, er werd goed naar onze wensen geluisterd. Kregen goede adviezen. Prettige communicatie. Maar de vaklui die de verbouwing hebben uitgevoerd waren fantastisch. Prettige mensen die in communicatie bleven met de klant. En ze hebben er echt iets moois van gemaakt. Kortom een prettige verbouwing zonder problemen (voorzover verbouwen prettig is).

Negatieve ervaring:
Alke badmeubels had iets veranderd in de samenstelling van het badmeubel, waardoor verwarring was ontstaan. Echt jammer dat Alke geen solid surface plaatjes onder de kastjes meer levert, welke op het wastafelplateau worden geplaatst. Ik vind dit een stukje inleveren van kwaliteit.