Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

• Website 8,2

Doris uit: Amstelveen

10-07-2019

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring met Kloosterman Keukens & Badkamers.
Vriendelijke, deskundige verkoper/adviseur die alle tijd voor je nam.
Alles wat je wilde zien, was in de showroom te aanwezig en te bezichtigen.

Piet uit: Blaricum

08-07-2019

Positieve ervaring:
Met goede hulp van Frenk een mooie keuken samengesteld. Enige aanpassingen naderhand konden nog zonder problemen aangebracht worden.
Keuken op afgesproken data geleverd en geplaatst. Een kleine onvolkomenheid (deur hooggeplaatste vaatwasser raakte onderliggende la) werd snel verholpen.
Resultaat: Een tevreden klant met een heel mooie keuken

08-07-2019

Anita uit: Almere

28-06-2019
9,5

Positieve ervaring:
Professionele hulp en zeker professionele hulp inbouw keuken.

Gelukkig niet!

Harriët uit: Huizen

29-05-2019
9,8

Positieve ervaring:
Uitermate tevreden over Ruud en Bas van Plexa Bouw, wat een Toppers! Alles is heel vlot verlopen en heel fijn dat er zo meegedacht is. Hierdoor was alles snel klaar en zag het er pico bello uit, echt vakmanschap! Er is echt heel hard gewerkt. Communicatie uitmuntend, heel fijn dat er zo met de klant meegedacht wordt. Iedere dag een appje met de stand van zaken, super.

Negatieve ervaring:
De verkoper in de showroom was niet echt vriendelijk maar heeft wel een mooi ontwerp gemaakt. Ik begreep later dat hij vertrokken is bij Kloosterman.

Kinou uit: Leiden

25-05-2019

Positieve ervaring:
Het was een moeizaam traject door mijn twijfels over de kleur van de keuken, uiteindelijk super blij met het advies om een zwarte keuken te doen. Hij staat geweldig.
ik voorzag ook problemen met de plaatsing maar Ruud Hartman van Plexa Bouw wist me gerust te stellen en vond mooie oplossingen voor de problemen die hij tegen kwam. Hij is een super vakman.
Er was een onderdeel vergeten maar die werd snel nageleverd en weer vakkundig en zorgvuldig geïnstalleerd door de timmerman van Kloosterman.
Kortom ben ik zeer tevreden mede door de deskundige en, ook zeer belangrijk,vriendelijke houding van iedereen die bij en voor Kloosterman werkt.

geen

E uit: Bussum

10-05-2019

Positieve ervaring:
Fijn geholpen en geadviseerd. Goeie praktische adviezen. Levering en montage keuken zonder problemen. Afwerking van de keuken is top. Erg blij met supermooie keuken!

Pauline uit: Laren

09-05-2019

Positieve ervaring:
Hele fijne begeleiding van verkoper Bas, waarop een mooi vervolg volgde!

Peter uit: Naarden

11-04-2019

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom t/m het mondeling geven van de opdracht (bevestigd per mail) heeft ons het vakmanschap en dus de kennis van zaken van de adviseurs/verkopers prettig verrast.
Meer dan content zijn wij met de zeer bijzonder deskundige en prettige wijze van installeren van de keuken en badkamer, doch ook van bijkomende werkzaamheden uitgevoerd door Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw. Zij zorgden voor juiste en kwalitatief goede onder-aannemers, zoals stukadoor, schilder en elektricien. Hun hulp bij het ophangen van verlichting, schilderijen e.d. was voor hen een vanzelfsprekendheid. Alle lof voor hen en de verkoopstaf van Kloosterman.

geen enkele

Martin & Loes uit: Huizen

08-04-2019
7,2

Vanaf het begin hadden we een goed gevoel over Kloosterman K& B
Contacten met Bas Luttmer liepen vriendelijk en flexibel.
3-D tekening was snel gemaakt en de offertes volgden snel.
Planning verliep aanvankelijk soepel, liep achteraf zelfs in waardoor er eerder kon worden begonnen met werken.
Ik moest wel een spoedbetaling via bouwdepot doen anders kon er niet gestart worden
Goede deal gemaakt met oude keuken eruit halen, beschadiging muur- aanleg extra groepenkast.
Aannemers waren vakkundig, vlot, vrolijk & vriendelijk.

Levertijd was prima.
Beschadigde afzuigfilters waren na 3 dagen opnieuw in huis.

Kwaliteit van de materialen en apparatuur is prachtig, evenals de tegels.
Mooie kwaliteit.
Mooi geheel, erg tevreden met de keuken, geavanceerde materialen ( Le Man kast)

13 items om in te vullen, waarvan:
5 x een 8
5 x een 7
3 x een 6
Totaal 93 : 13 items is het eindcijfer: 7,2

Negatieve ervaring:
Advies was aanvankelijk goed, toch 3 x nog in de showroom geweest om kraan, spoelbak aan te passen.
Ook begrepen we achteraf met het aanmelden vd apparatuur ( Neff) niet waarom alleen de kookplaat van AEG was.
Dit was aanzienlijk anders voor de garantie geweest en ook voor de onderlinge samenwerking vd apparaten.

Aannemers waren vakkundig, vlot en vriendelijk, soms wel ruw.
Een aantal objecten liepen daardoor schade op.

Nazorg laat erg lang op zich wachten, afkitten aanrechtblad, dim schakelaar op bestaande verlichting, vaatwasserafvoerslang niet geborgd in afvoer, waardoor deze is losgeschoten, met lekkage als gevolg.
André heeft dit vlot hersteld, nieuwe bodemplaat spoelkastje laat nog op zich wachten, evenals de aannemer met bovengenoemde klusjes.

Contact tussen aannemer & klant verliep redelijk tot goed, tot aan de laatste betaling bij oplevering
Met de winkel overlegd dit via hen te doen, ( vond Bas Luttmer ook beter) waardoor aannemer boos is geworden en via app/sms aandrong op betaling.
Nadat zijn betaling is overgemaakt niets meer gehoord voor de nog openstaande klusjes.

Twee extra planken besteld voor de bovenkastjes.
Twee maanden gewacht, zou een nalevering zijn.
Later bleek dat de planken al een geruime tijd in huis waren.