Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

Anke uit: Hilversum

25-01-2018

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Een aantal jaren geleden hebben we bij Kloosterman onze keuken gekocht, daar waren we heel tevreden over, dus nu zijn we voor de badkamer weer naar Kloosterman gegaan en we zijn opnieuw heel tevreden. Goede service en ze nemen ruim de tijd om je te informeren. Vooral over Plexabouw Ruud Hartman en zijn collega Bas, de aannemer uit Wijk bij Duurstede, die het voor ons geïnstalleerd heeft, zowel destijds de keuken als nu de badkamer en het toilet vinden we heel prettig. Ze zijn gezellig, werken hard, zijn netjes en komen hun afspraken na. We hadden nog een paar kleine klusjes zoals het ophangen van een paar lampen, dat lag al een tijd, en dat hebben ze ook meteen voor ons gedaan.

Negatieve ervaring:
De tegels in de showroom zouden wel wat meer bij elkaar gezet kunnen worden, dan zie je niet steeds weer nieuwe en kun je gemakkelijker vergelijken en het zou prettig zijn als je meteen ook de prijs van de tegels ziet, nu moet je steeds iemand vragen naar de prijs.

Mieke uit: Hierenshof 2 Naarden

22-01-2018
7,8

Vriendelijke mensen!

Negatieve ervaring:
Flink aan de prijs in vrgelijking met andere aanbieders van keukens.

Tessa uit: austerlitz

19-01-2018

Ervaring met: accessoires online bestellen

Positieve ervaring:
Goed advies tijdens uitzoeken van de keuken ,dhr Vreman dacht goed met ons mee. Keuken is ook precies geworden zoals wij hem hadden voorgesteld. Hele prettige manier van communiceren zowel telefonisch als via de mail. Persoonlijk contact. De keukenmonteurs waren hele prettige mannen die ook op alle vragen een oplossing hebben. Wasemkapkastje was een misvestand maar werd ter plekke een oplossing voor gevonden met een tevreden afloop. Kortom prettig bedrijf en een mooie keuken!

geen

R. uit: Vinkeveen

18-01-2018

vriendelijk en professioneel

Hans uit: Landsmeer

04-12-2017
8,2

Positieve ervaring:
Met name het feit dat Kloosterman zelf de keuken ook plaatst met alle daarbij horende aannemersactiviteiten, zorgt ervoor dat het geheel probleemloss verloopt.

Negatieve ervaring:
eigenlijk geen negatieve ervaring gehad

Gerda uit: Huizen

02-12-2017

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
kan altijd tussendoor met vragen komen.

geen

Sanne

22-11-2017
5,4

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
In de showroom staan mooie en dure spullen.
Qua offerte goed geholpen, prijs is hoog maar kwaliteit is er naar.

Negatieve ervaring:
Onze badkamer is nog niet af, maar nual een regelrechtte ramp. De douchewand en vloer zijn verkeerd en niet heel netjes getegeld. De Douche hangt te laag, terwijl wij lang zijn. Tegels wc vergeten te bestellen. Verkeerde kranen geleverd. Kortom wij zijn op dit moment niet spreken over Kloosterman.

Erik uit: Muiderberg

22-11-2017
8,2

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
We hebben onze badkamer laten verbouwen. Eerst een heel goed advies gekregen van de verkoper Jeroen met duidelijke 3D tekeningen. De bouw begon iets verlaat maar is daarna keurig op schema verder gegaan. Er is echt vakwerk afgeleverd door de aannemer Evert. Tijdens de bouw ook kleine zaken wat aangepast wat handiger en mooier bleek te zijn dan vooraf bedacht. Resultaat: een prachtige badkamer die helemaal aan onze verwachtingen voldoet. Misschien niet de goedkoopste maar wel een prima bedrijf die we van harte aan bevelen.

Geraldine uit: Huizen

15-09-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijk,efficient, kwaliteit. Zowel in de showroom als de monteur. Top!

Nvt

Hans uit: Hilversum

14-09-2017

Positieve ervaring:
Altijd zeer prettige ontvangst. Deskundige informatie en veel geduld bij het maken van het ontwerp en de keuze van materialen en apparatuur. Enorm vakmanschap bij de opbouw van de keuken.