Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

22-11-2017
5,4

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
In de showroom staan mooie en dure spullen.
Qua offerte goed geholpen, prijs is hoog maar kwaliteit is er naar.

Negatieve ervaring:
Onze badkamer is nog niet af, maar nual een regelrechtte ramp. De douchewand en vloer zijn verkeerd en niet heel netjes getegeld. De Douche hangt te laag, terwijl wij lang zijn. Tegels wc vergeten te bestellen. Verkeerde kranen geleverd. Kortom wij zijn op dit moment niet spreken over Kloosterman.

Erik uit: Muiderberg

22-11-2017
8,2

Ervaring met: badkamer

Positieve ervaring:
We hebben onze badkamer laten verbouwen. Eerst een heel goed advies gekregen van de verkoper Jeroen met duidelijke 3D tekeningen. De bouw begon iets verlaat maar is daarna keurig op schema verder gegaan. Er is echt vakwerk afgeleverd door de aannemer Evert. Tijdens de bouw ook kleine zaken wat aangepast wat handiger en mooier bleek te zijn dan vooraf bedacht. Resultaat: een prachtige badkamer die helemaal aan onze verwachtingen voldoet. Misschien niet de goedkoopste maar wel een prima bedrijf die we van harte aan bevelen.

Geraldine uit: Huizen

15-09-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijk,efficient, kwaliteit. Zowel in de showroom als de monteur. Top!

Nvt

Hans uit: Hilversum

14-09-2017

Positieve ervaring:
Altijd zeer prettige ontvangst. Deskundige informatie en veel geduld bij het maken van het ontwerp en de keuze van materialen en apparatuur. Enorm vakmanschap bij de opbouw van de keuken.

Marja uit: Bussum

18-07-2017

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Goede uitleg bij aankoop en na levering.
Uitstekende aannemer, Michel Breeuwer en zijn team hebben de verbouwing top gerealiseerd, goede service voor en na de aflevering.

Milo uit: Blaricum

14-06-2017

Positieve ervaring:
Vanaf het eerste moment waren wij onder de indruk van de vriendelijke en professionele houding van het team Kloosterman. Ze geven adviezen, maar luisteren eigenlijk nog veel beter waardoor je echt je eigen keuken maakt. Onze planning werd in de war geschopt door de verlate oplevering van het huis. Ondanks dat wij dit maar 2 weken van tevoren doorgaven, werd hier enorm goed in geschakeld. Zij gingen puzzelen en belde dezelfde dag terug met 3(!) alternatief data dat ze konden regelen door het schuiven in hun planning. Ook de nazorg hebben wij zeer positief ervaren. Alles moesten testen en vol belasten en elk klein dingetje moesten we doorgeven. Alles werd serieus genomen en direct, echt dezelfde dag nog, opgelost.
Kloosterman keukens zijn van TOP kwaliteit, maar hun service is eigenlijk nog veel beter.

Helemaal niets!

Machiel uit: Bussum

29-05-2017

Positieve ervaring:
Goed geholpen door Bas. Goed advies, mooi ontwerp. Alles goed geregeld, van ontwerp tot montage geen zorgen over gehad. Erg fijn bij een drukke verbouwing!
Top resultaat!

Gertjan uit: Huizen

25-05-2017

Positieve ervaring:
Zoals hierboven aangegeven zijn we keurig geholpen met een mooi ontwerp en hele mooie keuken. Zeer tevreden met het resultaat!!

Angele uit: Blaricum

23-05-2017

Thijs uit: Blaricum

13-05-2017
9,8

Positieve ervaring:
Van advies tot installatie voelde vertrouwd aan. De installatie liep gesmeerd en de nazorg was snel.