Beoordelingen Kleinschalige Kinderopvang Hinkie-Pinkie

• Professionaliteit 8,7
  • Pedagogische kwaliteit 8,8

simone uit: dordrecht

05-10-2016

jamie heeft een geweldige tijd bij hinky pinky gehad ik kon me geen betere opvang geven, ze was kind aan huis een tweede moeder met lieve kinderen, silvia was en is een geweldige opvang moeder een dikke 10 voor haar.

Minca uit: Dordrecht

8,2

Onze zoon gaat met plezier naar Silvia toe! In een huiselijke omgeving kan hij heerlijk spelen en ook leren dmv de maandthema's.
Overleg met Silvia en het contact verloopt erg prettig. we zijn erg blij met de flexibiliteit. in overleg is er zoveel mogelijk! kortom een fijne plek om hem naartoe te brengen en straks mag zijn kleine broertje ook mee!!

04-10-2016

liefdevol professioneel en gezellig met de kinderen veel aandacht .. mijn kind was altijd erg blij en vrolijk als ze bij hinkie pinkie vandaan komt.
ik was heel gerust om haar daar achter te laten..
alles was altijd overlegbaar.. ze zijn meedenkend met opvoeding of andere zaken.. En mn kind heeft er veel geleerd. Als ik had geweten had ik mn andere kinderen daar ook gebracht.

Fauzia uit: Dordrecht

04-10-2016

Silvia is een schat en mijn kleintje begint al te lachen en te zwaaien als ze Silvia ziet. We vinden het erg fijn dat de baby bijna iedere week weer wat nieuws kan. En als nieuwe moeder heb ik ook veel aan de opvoed ervaring van Silvia.

jacqueline uit: Dordrecht

01-10-2016
7,7

uit: Dordrecht

27-09-2016

Mijn dochter heeft vanaf 3 maanden 3 dagen per week bij Silvia in de opvang gezeten. Ze heeft het er altijd heerlijk gehad. Vanaf de basisschool ging het over op voor- en naschoolse opvang. De flexibiliteit en het niet stressen om op tijd bij Silvia te zijn vond ik echt een pluspunt. Voor mijn dochter was het haar tweede huis.