Beoordelingen Klantenvertellen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Klantvriendelijkheid 9,0

Marnix van: Different Drums

15-01-2019
7,7

Omschrijf uw ervaring:
Op het gebied van de lay-out en de teksten in zowel het invulformulier van mijn klanten als hoe ik het het liefst zou willen laten zien aan mijn (potentiële) klanten is er nog best veel te halen. Ik vind het er nog altijd ' goedkoop' uitzien en dat er soms dingen niet kunnen omdat het ontwerp-programma dat niet toelaat vind ik een gemis en is mijn reden voor een 5 in gebruikersgemak.
Daarnaast ben ik in de afgelopen jaren blijkbaar een aantal keren gewisseld van accountmanager. Daarover even communiceren is een kleine moeite (per mail je even voorstellen als nieuwe accountmanager bijvoorbeeld) en maakt het wat minder onpersoonlijk allemaal.
Ik moet er zelf ook om denken maar het terugkoppelen van genaakte afspraken in een mail waarna die afspraken vaststaan er geen onduidelijkheid meer kan zijn, zou een standaard moeten zijn.

Lorenzo

14-01-2019

Social Media

Omschrijf uw ervaring:
Vanaf het huisbezoek tot de plaatsen . E werknemers Anthony en Anthony ben ik erg tevreden werken netjes laten geen rommel achter en zijn vriendelijk en leggen het gebruik goed uit en werken hard door

Daphne van: Eurocamping Vessem

Eigen website, E-mail handtekening, Social Media

Omschrijf uw ervaring:
Na contact te hebben gehad via de chat op de website, werd er meteen aangeboden even te bellen zodat er het een en ander kon worden uitgelegd!
Mevrouw Judith Dollevoet was enorm vriendelijk en behulpzaam. Top service

Carla van: BeenInAsia.com

9,8

Omschrijf uw ervaring:
Ik ben heel blij met het gemak waarmee klanten een review kunnen invullen. Dat maakt het heel laagdrempelig, waardoor de meeste klanten ook gehoor geven aan een verzoek. Enige nadeel is dat er geen Engelse weergave is, op onze .com (internationale) site staat alles in het Nederlands. Dit is ietwat onprofessioneel.

Baukje

Social Media

Katja

05-01-2019

Medewerkers overleg

Hartstikke goed.
Ben zeer tevreden met mijn naaimachine en de geleverde service

Alda

24-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Bestelling op webshop gedaan. Eerst gegoocheld op lampjes met wit snoer. Toen popten jullie op!

Ellie

21-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Ik vine het resultant zero bevredigend

Jeroen van: hoveniersbedrijf J. Klinkers

20-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Een grote toegevoegde waarde voor ons bedrijf

Ron van: Zon Advies Nederland

19-12-2018