Beoordelingen Klantenvertellen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Klantvriendelijkheid 8,9

09-08-2018
8,1

Eigen website, E-mail handtekening

Omschrijf uw ervaring:
Overall: goed. Meerwaarde voor je bedrijf, reacties van klanten zijn geregeld dat ze voor ons kiezen omdat ze goede reviews zien. Daardoor betaald het systeem zich zeker terug. Blij mee.

In het begin een paar misverstanden, maar werd snel opgepakt.

Gebruikersgemak kan veel beter vind ik, viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen wat je als admin hebt, er uitziet, en waar je tegenaan loopt. Tip: als je e-mailadressen handmatig gaat invoeren, zorg dan wel dat je eerst de pagina refreshed voor je ze invoert. In mijn geval was het een openstaande pagina, alles ingevoerd, verzenden: opnieuw inloggen en alle maidressen voor potentiële mooie reviews kwijt, daar ik mijn eigen systeem ook gelijk bijwerkte. Dit probleem is bekend bij Klantenvertellen. Dus u als klant: doe iets met deze tip, anders heb je kans dat je ook tegen deze ergenis aanloopt. Systeem zou beter zijn, als zodra je een mailadres invoert, het checkt of je eerst opnieuw moet inloggen. Kan een hoop werk schelen.

Samenvat: zeker meerwaarde voor je bedrijf, aanrader. Gebruikersgemak mag beter.

Bianca van: Colour2you

08-08-2018

Martijn van: MM Productions

08-08-2018
5,8

Offertes, Eigen website, E-mail handtekening

Omschrijf uw ervaring:
Eerste een positieve ervaring met KlantenVertellen, na een jaar toch besloten om zelf een systeem te bouwen en aangegeven dat ik mijn abonnement graag wil stopzetten, uiteraard zit ik nu ineens vast aan een abonnement voor 2 jaren. Als reseller zal ik dit pakket niet meer aanbevelen en ook toekomstige klanten afraden om gebruik te maken van dit systeem, het werkt mooi en de klantenservice is erg vriendelijk. Maar hier blijkt men toch liever te gaan voor snel geld verdienen en mensen vastbinden aan een contract. Dat past naar mijn idee niet meer in deze tijd en getuigt er van dat men liever niet het systeem verbetert of aantrekkelijker maakt maar juist mensen er aan vast bindt om vervolgens geld te innen. Ik kom niet weer terug, jammer om zo weg te gaan bij KlantenVertellen.

Wilma van: Acupunctuur Brielle

07-08-2018

Omschrijf uw ervaring:
Medewerkers denken met je mee, zijn goed bereikbaar en reageren snel. Programma kan goed aangepast worden op jouw bedrijfssituatie en is zeer gebruiksvriendelijk. Als het gaat om gezondheidszorg zijn ervaringen van anderen het belangrijkst om wel of niet te kiezen voor een praktijk of behandelaar. Klantenvertellen draagt hier aan bij en geeft een beeld van de activiteiten van je praktijk. Investering zeker waard!

Nathalie van: Theo Heijmans Transport

Duidelijk en transparant

Barbara van: La Valise

03-08-2018

Omschrijf uw ervaring:
Makkelijk om te bekijken/gebruiken. Leuk om te lezen wat klanten nou eigenlijk vinden.

Anke van: Landgoed van Ulvend

02-08-2018

Omschrijf uw ervaring:
Zeer vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg en implementatie. Erg tevreden!
Wat mij niet duidelijk was is waarom wij niet gekoppeld werden aan Kiyoh. Hier hadden wij ons wel voor aangemeld, waardoor er bij mij even verwarring ontstond. Na deze vraag te hebben gesteld is dit ook volledig duidelijk.

Jasper van: OSW.nl

01-08-2018

Eigen website, Social Media, Medewerkers overleg

Omschrijf uw ervaring:
Klantenvertellen denkt altijd goed mee, en zodra er een probleem is wordt er altijd meegedacht aan een zo goed mogelijke oplossing. Wij zetten voor osw.nl Klantenvertellen al jaren succesvol in om reviews van onze klanten te verzamelen.