Beoordelingen Klantenvertellen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Klantvriendelijkheid 8,8

Kai van: Limburgs uitje

20-07-2019

Eigen website, E-mail handtekening

Omschrijf uw ervaring:
Zeer slechte communicatie. Reacties duren erg lang, vooral als ze in een keer het systeem omgooien en niet alles meer werkt.

Had al tijdig in de agenda staan om op te zeggen (omdat ze contracten van 2 jaar afsluiten), en dat heb ik dus maar meteen gedaan. Zit er nog even aan vast. En moet door hun migratie weer wat zaken laten ombouwen wat weer geld kost.

Op de site is hier niks over te vinden, en reactie per mail kun je niet op hopen.

Elke wijziging kost geld, en dat hebben ze nu ook weer aangekondigd in de laatste mail. Maar zorg dan eerst dat alles werkt.

Kim van: Carebrick Nederland BV

19-07-2019

E-mail handtekening, Medewerkers overleg

linda van: Van bellen wind en snow

19-07-2019

Omschrijf uw ervaring:
Bijzonder prettig ervaring met Bart van der Beemt. Komt zijn afspraken na.

JF

12-07-2019

Omschrijf uw ervaring:
Sinds mei de nieuwe platform/migratie merken we duidelijk dat conversies achteruit gaan omdat de widgets op de website niet laden of tenminste heel traag werken. Het probleem is ook dat onze webshop daardoor trager van wordt. We probeerden om de widgets weg te halen en directe links te plaatsen. Maar helaas zelfs de pagina van Klantenvertellen werkt niet optimaal. Geen reviews = Geen conversies = Geen omzet. Zo simpel is het helaas.

Jarenlang als programmeur en Business Intelligence consultant gewerkt. Voor de kleinste aanpassingen in het systeem moesten we uitgebreid testen voor het implementatie. Jullie kunnen en mogen toch niet zomaar het systeem veranderen of updaten zonder vooraf goed te testen??? Of vraag ik nou te veel??

Al maanden zeggen jullie dat jullie bezig zijn met oplossen van dit probleem... Maar zo lastig kan het toch niet zijn? Of onervaren mensen in dienst??

Werkt het nieuwe platform niet optimaal? Zet ons dan terug op de oude platform en wanneer de nieuwe weer goed werkt dan opnieuw overzetten. Dit kost ons bakken met geld!!

Tanja

11-07-2019
9,9

Medewerkers overleg

Omschrijf uw ervaring:
Bart gesproken, erg vriendelijk.

Ad

09-07-2019
9,6

Autosticker

Omschrijf uw ervaring:
Het was bijzonder goed in alle opzichten

Jean-Micheal van: Voyp B.V.

02-07-2019

Eigen website, E-mail handtekening

Omschrijf uw ervaring:
Wat een ongelooflijke puinbak sinds de migratie. Onze zorgvuldig opgebouwde vragenlijst: weg. Reactie Klantenvertellen: "Kunt u zelf weer aanmaken". Uh, ja, nee, zo werkt dat niet. Jullie migreren iets, zorg er dan voor dat het goed gebeurt.

Recensies zijn kwijtgeraakt. Volgens Klantenvertellen is dit inmiddels opgelost, volgens ons niet, maar feit blijft dat het natuurlijk überhaupt nooit had mogen gebeuren. Je corebusiness is recensies en je test je migratie van je platform voor je corebusiness gewoon niet goed.

Beloofd was dat we tijdig geïnformeerd zouden worden áls we overgezet zouden worden. Nooit gebeurd. Nooit excuses voor gehad ook overigens.

Bedrijfsnaam bij oude recensies is kwijt. Zou terugkomen. Nooit meer wat van gezien.

Manier waarop vragenlijst aangepast kan worden is drastisch veranderd en in ons geval verslechterd. Ook zijn het opeens sterretjes in plaats van cijfers. Daarmee is de totale beleving van Klantenvertellen én de reden dat we voor Klantenvertellen hebben gekozen weggevallen, maar ook hierop volgt nul inhoudelijke reactie vanuit DTG.

De klantenservice is amper tot niet telefonisch bereikbaar en reageert wekenlang niet op emails.

Spijt dat we in zee zijn gegaan met deze partij. Voor de migratie functioneerde het uitstekend, het is nu zo brak als een mandje. Met als klap op de vuurpijl dat we al dagenlang volgens Klantenvertellen maar 46 reviews hebben, terwijl we wel nieuwe review volgens hetzelfde Klantenvertellen ontvangen.

Als je je product niet op orde hebt, verkoop je troep dan niet. Op Safari werkt overigens het invullen van een review niet, want de verzenden knop is daar niet aanwezig...

Wat je ook doet, ga niet in zee met deze partij tot ze hun platform eindelijk een keer stabiel hebben. Het is een groot drama op dit moment.

Jermaine van: Ikopdeweg

24-06-2019
9,8

Social Media

Omschrijf uw ervaring:
Heb veel geleerd en veel plezier gehad

Bas van: Vrijopnaam

21-06-2019
4,4

Omschrijf uw ervaring:
Goede start. Maar nu gaat echt alles mis wat mis kan gaan. En dat kan natuurlijk gebeuren. Maar geen of echt gebrekkige communicatie er bovenop stelt me diep teleur. Wij maken onnodige kosten en hebben al bijna een maand geen nieuwe reviews op de website. Een oplossing lijkt niet in zicht. Ik begrijp werkelijk niet wat er bij jullie aan de hand is.

I van: Goossens Nuenen

21-06-2019
1,3

E-mail handtekening

Waardeloze service!!!

Ik heb al meerdere malen mijn meubels gekocht bij Goossens in Nuenen.
Maar twee weken geleden heb ik nieuwe meubels geleverd gekregen in mijn nieuwe woning. Een te grote tafel werd er geleverd en de tafel was ook nog beschadigd die wordt door hun intern hersteld zoals gezegd is, al zijn hier telkens andere verhalen over. Dan weer door de leveranciers allerlei smoesjes en mij als klant het maar laten uitzoeken. Nu krijg ik dus geen nieuwe tafel maar een herstelde tafel en nog niet die juiste afmeting. Duidelijk de maten van de tafel door gegeven aan de verkoopster, maar door een fout van hun verkoopster is er een verkeerde maat in de overeenkomst gezet. Dan verwacht je dat ze meewerken naar een passende oplossing maar dat gebeurt absoluut NIET. Ik heb hier in de afgelopen 2 weken erg vaak over gebeld met verschillende mensen van Goossens tot het hoofdkantoor aan toe maar er wordt steeds beloofd dat ik terug gebeld word, maar dit gebeurd niet en steeds moet ik er zelf weer achteraan. Ik ben nu 2 weken verder en ik heb nog geen tafel en geen oplossing om een tafel te ontvangen met de juiste afmeting. Dit noemen ze dan service of een passende oplossing. Echt waardeloos!!! De enige optie die ze bieden is bijbetalen (behoorlijk bedrag) voor een kleinere tafel terwijl ze zelf een verkeerde maat op de overeenkomst zetten. Dat noemen ze service ???!