Beoordelingen Klantenservice Rijless.nl

• Reactiesnelheid 9,5
  • Klantvriendelijkheid 9,5

Stefan Veldhuizen uit: Kootwijkerbroek

19-01-2018

Erg handig de chat! gelijk antwoord op mijn vragen

Thirsa uit: Heelsum

Nathanaël uit: Jusia

04-01-2018

Rinus is een fucking legend!

Marilise uit: Veenendaal

04-01-2018

stephan van iterson uit: leiden

03-01-2018

Deze recensie gaat over de dagcursus theorie die via de site word aangeboden.
Deze was gewoon heel slecht.
De persoon die de cursus gaf maakte hele domme fouten.
Zoals aquaplaning aquaplanning te noemen. En stond zelfs op de sheets....
En over dat als je stilstaat in een tunnel je je motor moet uitzetten vanwege CO2.
Klopt helemaal. Maar als je er dan achteraan zegt dat CO2 stinkt....

De volgende tekst heb ik letterlijk van de pagina afgehaald:
. We leren je in 1 dag alles wat je moet weten om het theorie examen te halen. Geen boeken uit je hoofd leren, maar krijg dat wat echt belangrijk is om te slagen voor je theorie examen. Om 7:15 uur ‘s ochtends beginnen we en aan het einde van de middag gaan we samen naar je theorie examen.
De werkelijkheid was die dag dat we om 07:00 begonnen. Als een gek erdoorheen gingen, er tegen het einde aan (en dat was al om 10:45!!!!!!!) alles snel aan het afraffelen was. Bijna niets meegekregen van gevaarherkenning. Om 11 uur al richting Barendrecht om theorie te maken.

Dit komt dus totaal niet overeen met wat er op de pagina beschreven word.
En mijn beoordeling is dat het ronduit slecht was.

Ik heb het zelf makkelijk gehaald. Maar alleen omdat ik zo slim was om mijzelf voor te bereiden voor de cursus.
En ik kan mijzelf voorstellen dat niet iedereen met die gedachte naar die cursus toe gaat.

ik begin vandaag de rijlessen en zal hier ook mijn mening over geven.
Ik ben tot nu toe wel altijd vriendelijk en netjes geholpen door Rijless.

De theoriecursus gaat via Rijless word een extern bedrijf
genaamd Directgeslaagd.com

Jft pieters uit: Itrecht

23-11-2017

Zeer fijne en duidelijke chat gehad met Rinus..die kon gelijk een proefles inplennen over 2 dagen kan ik proeflessen..dat vond ik al super en raak daaroor wat zekerder en gemotiveerd om te gaan lessen bij Rijless..

satar uit: kampen

06-10-2017

Geachte heer,mevrouw

Alleen in de web site kon ik niet makkelijk informatie vinden over inhoud van een pakket.
maar heb ik toch tevreden met online service.
Snel.
Netjes.

met vriendelijke groet,

Satar Rezaie

Nesa uit: Utrecht

25-09-2017
7,0

Mijn eerste rij instructeur was een man die uit Vleuten kwam. Ten eerste ik kreeg geen leskaart van hem.
Hij kwam niet met 'Rijless' bord op zijn auto aan, maar met een andere rijschool, genaamd 'De zon'. Hij maakte hele tijd van allerlei opmerkingen die mij niet bevielen. Hij stonk echt verschikkelijk naar zweet en stonk uit zijn mond.
De rijlessen zijn niet goedkoop en je gaat daar niet gratis heen. Dus geef alsjeblieft aan de rij instructeurs aan dat ze ten minste hychienisch naar de klanten moeten gaan.
Verder waren de 100 minuten lessen bij hem, naar mijn mening, niet intensief genoeg.
Hij vroeg alleslei persoonlijke vragen die hem eigenlijk niets aangaan.

Gelukkig heb ik nu een nieuwe rij instructeur!

Chaima uit: Zaandam

12-09-2017

Super snel reactie

Gloria Sleeman uit: Lelystad

23-08-2017

Ik ben nog niet bij hun begonnen maar zij hebben al mijn vragen goed en snel beantwoord. Hele fijne service met super vriendelijke mensen.