Beoordelingen Klantenloket

6,1
2 beoordelingen
  • Totaal oordeel 5,0
  • Website 8,0
  • Kwaliteit binnendienst/organisatie 5,0
  • Afpraken nakomen 5,5
  • Reactiesnelheid 5,0
  • Kwaliteit netwerk autobedrijven 8,0
1 t/m 2 van 2 beoordelingen

Cor uit: Papendrecht

06-11-2014
3,2

Aanbeveling: nee

Negatieve ervaring:
Via mijn autoverzekering bij Inshared ben ik min of meer verplicht via het Bandenloket een beschadigde band te laten vervangen. Kort samen gevat is het één groot drama. Ik heb 3x contact met hen gehad, ze weten niets, en er is niet één keer terug gebeld of gemaild. Via het autobedrijf(AB Rozendaal in Groot-Ammers, complimenten voor hun geduld en behulpzaamheid) ook geprobeerd, maar zij worden ook niet terug gebeld. Hoe moeilijk kan het zijn!! Ik zal nooit, maar dan ook nooit zaken doen met het bandenloket.

Dean uit: Tilburg

28-11-2012
9,0

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Dit is een testbeoordeling

Negatieve ervaring:
Dit is een testbeoordeling