Beoordelingen Klaassen Mondzorg Zierikzee

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,7
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,8
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,7
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

Gerrit Kik uit: Bruinisse

Samantha uit: Zierikzee

1,0

Vind het geen fijne praktijk en ik zit in zware dubio om toch naar een andere tandarts te gaan. Vond dat ik niet fijn geholpen ben. Mensen die niet/heel slecht Nederlands praten en geen echte tandarts gezien alleen een stagaire, geen toestemming gevraagd of ik überhaupt geholpen wil worden door een stagaire en geen tandarts gezien bij mijn aller eerste afspraak.

G.Mol uit: Zierikzee

12-02-2019

Hartelijk welkom door de receptie en de tandarts + de mondhygiëniste. Niet alles komt goed over ivm matig Nederlands. De behandeling is goed. Ik ben sowieso blij dat ik een goede tandarts kon vinden.

Sylvia de Groot uit: Renesse

06-02-2019

Geweldige service!!
Moest een kroon hebben en was best moeilijk qua kleur en plaatsing.
De tandarts heeft het perfect gedaan!! 👍

Leonard Bolle uit: Oosterland

06-02-2019

Meer dan uitstekend, wat een verschil kan t zijn als je bij een tandarts komt, die wel exact weet tot in detail weet wat er speelt, moet en kan en wat er juist niet moet en dan blijkt dat er weliswaar t’ nodige moet gebeuren, maar dar t desondanks reuze meevAlt, ook wat de prijs betreft. Ook zeer aangenaam dat, ik voor de verandering nou eens exact weet wat er allemaal gaat gebeuren en dat ik bovendien een tandarts tref die wel precies weet wat de verzekering niet vergoed en wat voor mij de kosten zijn en bovendien krijg ik de nodige tijd om vragen te stellen, wat kan t leven ook, vaak makkelijk zijn, zelfs bij de tandarts . Ik ben niet iemand die snel veranderd, maar dit is een . uitstekende ingeving geweest . Ik merk zelfs dat ik weer nieuwe motivatie heb om beter voor me tanden te zorgen . Heb niet meer t probleem dat ik halfverwege t poetsen een een lege accu heb, gewoon door nu wel consequent op te laden en heb zelfs voor t eerst in tijden weer mondwater gekocht om na te spoelen.
Denk dat ik gerust kan afsluiten want dat blij en tevreden ben is wel duidelijk . Erg jammer dat dit eigenlijk 40 jaar te laat is, maar beter op me 44e dan nooit! (Dat ik dan enkele dagen later totaal onverwacht , een van de belangrijk she vrouwen uit me leven terugheb na biijna 20 jaar, is fantastisch maar zal vast toeval zijn, al zijn er heel wat jaren geweest die stukken minder begonnen! De sky is the limit iig wat mij betreft!!

N Reiche uit: Bruinisse

7,8

Prettig en vriendelijk

M.J.Boer -Rasser uit: Burgh- Haamstede

22-01-2019

heel goed gevoel over deskundigheid en vriendelijk