Beoordelingen Kjenning

Coen Meijerink

10-06-2016

Training: Huurrecht Verdieping

Zeer bruikbare verdiepingssessie gehad. De behandelde materie en manier van lesgeven sloot goed aan op de behoefte. De praktijk irt het huurrecht is zo breed en divers dat verdieping eigenlijk periodiek zou moeten plaatsvinden. Zeer interessant en bruikbaar.

Arno Raaijmakers

29-05-2016

Training: Omgaan met agressie

Alles was zeer naar wens en Bernadette weet de cursisten te boeien met haar ervaring. Ook de acteur kon de juiste persoon spelen voor de het te behandelende voorval. Kortom het wazs een leerzame dag.

Dave Ruitenberg

2,0

Training: Opzichter Dagelijks Onderhoud

De cursus wat in mijn beleving te algemeen. Ik heb er helaas niet heel veel van geleerd. Tevens vond ik de prijs/kwaliteit niet in verhouding staan. Hopelijk kunnen jullie wat met deze informatie.

Carla van der Zwet

Training: opfristraining Agressie

Ik vond de opfristraining een goede zet. Het maakt me heel bewust en ben daardoor weer gefocust op mijn gedrag en dat van anderen. Zeker weer toepasbaar. Heel erg bedankt.

Versteeg

Training: Werken aan achterstanden

Ik vond het een erg leuke en leerzame training/ cursus. De dag vloog voorbij. Was een hele enthousiaste man (ben zijn naam even kwijt) en heeft ons weer een andere inkijk gegeven. Verfrissend!

de Nijs

26-05-2016

Training: Oriëntatie volkshuisvesting

enthousiaste docent, interessante inleiding in de volkshuisvesting. Voor mij heel waardevol geweest, er hoeft niet veel meer aan de cursus te veranderen. In de toekomst kies ik zeker weer voor Kjenning

Anja Hubers

23-11-2015

Training: Invloed uitoefenen: begin bij uzelf

Leerzame training. Praktische tips die ik nu gebruik in mijn werk (en soms ook kan toepassen in de privésfeer). Met name van de sessie met acteur (niet mijn favoriete onderdeel) steek je veel op.

Karin Wijnands

Training: Cursus Huurrecht Basis

We hadden een supertrainer, ze vertelde van alles en hield ons allemaal wakker :) Heeft me een ander inzicht gegeven. Ik heb er veel aan gehad.Bedankt! 15 september had ik de cursus

Ad Schijven

Training: Cursus Huurrecht Basis

leuke leerzame cursus erg bruikbaar voor in de praktijk. goede interactie met de medecursisten en docente. de manier van lesgeven was erg prettig en leerzaam met veel praktijkvoorbeelden/ervaringen buiten het cursusmateriaal ook interessante tips en truuks van medecursisten meegenomen

Ad Schijven

Training: Klantgericht communiceren

inspirerende dagen gehad, veel geleerd van de docente. deze wist de deelnemers zodanig te inspireren dat eenieder het uiterste van zichzelf liet zien. soms confronterend maar zeker leerzaam.
een nadeel was de afstand naar de lokatie, voor 98 % van de deelnemers was de reistijd veel te lang. de lokatie had wat centraler gemogen.