Beoordelingen Kindercentrum Madelief BV

Debbie uit: Gennep

14-07-2016
7,7

Ervaring met: Peuteropvang

Wij zijn erg tevreden over Madelief! Onze kinderen gaan er graag naar toe!

Ik zou het leuk / praktisch vinden om via Whatsapp op de hoogte gehouden te worden van wat er op een dag gebeurt bij Madelief. Bijvoorbeeld via een groepsapp kunnen ouders (die dat leuk vinden) informatie / foto's ontvangen van activiteiten die de kinderen ondernemen. Of andere informatie met elkaar delen. Zo komen de ouders ook meer met elkaar in contact.
Daarnaast biedt deze app ouders en leidsters de mogelijkheid om op persoonlijk niveau bijzonderheden uit te wisselen (slaap/voedingsschema etc). Het schriftje bij de baby's kan dan mogelijk hierdoor vervangen worden (scheelt mogelijk ook tijd voor de leidsters?).
Ik ben persoonlijk via de App ook sneller te bereiken dan middels bellen.

tamara uit: heijen

12-07-2016

Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Hele fijne bso, kinderen voelen zich er op hun gemak en nemen er ook echt tijd voor

Saskia uit: Gennep

10-07-2016
8,2

Ervaring met: Dagopvang

Leuk kinderdagverblijf met vriendelijke leidsters. Als ik ons dochtertje 's ochtends breng en aan een van de leidsters geef, spreid ze haar armpjes al, ze heeft het daar dus wel naar haar zin :-)

Linda uit: Gennep

08-07-2016

Katrijn uit: Gennep

08-07-2016

Ervaring met: Dagopvang

Sinds februari zit onze dochter van nu 7,5 maand 2 dagen per week op Madelief in het Park (woensdag en vrijdag). We zijn erg tevreden. Als ik 2 tip zou mogen geven: dagen dat jullie gesloten zijn vooraf communiceren per mail als het eraan komt en eventueel de tijd van ophalen verlengen tot 18:30. Nu is deze mogelijkheid er beperkt met verlengde opvang, maar ik bedoel standaard. Je ziet dat steeds meer verblijven dit doen voor ouders die tot 18:00 uur moeten werken.

Wendy uit: Ven-Zelderheide

23-06-2016

Seher uit: Gennep

22-06-2016

Ervaring met: Dagopvang

Superfijne sfeer, Kayra heeft het ook bijna altijd naar zijn zin.

christel uit: gennep

21-06-2016

A.A.M. uit: Gennep

21-06-2016

Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Goede ervaring met Madelief. Prettig is dat er een korte lijn is betreft communicatie over allerlei zaken. Werkt snel en efficient.