Beoordelingen Kindercentrum Madelief BV

22-11-2016

marieke uit: Ottersum

22-09-2016

Ervaring met: Dagopvang

Onze ervaring is dat dit kindcentrum erg professioneel is, zeer betrokken ervaren en vooral ook lieve medewerkers, die echt iets met kleine kinderen op hebben.

Anke uit: Gennep

19-09-2016

Ervaring met: Peuteropvang

Mijn ervaring is zeer positief! Een leuke locatie voor kinderen en goede begeleiding. Ik ben blij dat we voor Madelief gekozen hebben.

Marijke uit: Gennep

16-09-2016
7,8

Ervaring met: Dagopvang

Behoudens het feit dat dingen die ik aangegeven had betreffende de voeding van Yesper tijdens het intakegesprek niet goed gecommuniceerd waren met de andere begeleidsters heb ik verder geen op- of aanmerkingen. Yesper heeft het ontzettend naar zijn zin. De flexibiliteit voor ons als ouders is ook ontzettend fijn.

Laura uit: Gennep

16-09-2016
8,5

Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Fijne plek voor mijn kinderen. Als er iets is gebeurd wordt dat netjes verteld aan ons ouders.

Sanne uit: Gennep

20-07-2016

Debbie uit: Gennep

14-07-2016
7,7

Ervaring met: Peuteropvang

Wij zijn erg tevreden over Madelief! Onze kinderen gaan er graag naar toe!

Ik zou het leuk / praktisch vinden om via Whatsapp op de hoogte gehouden te worden van wat er op een dag gebeurt bij Madelief. Bijvoorbeeld via een groepsapp kunnen ouders (die dat leuk vinden) informatie / foto's ontvangen van activiteiten die de kinderen ondernemen. Of andere informatie met elkaar delen. Zo komen de ouders ook meer met elkaar in contact.
Daarnaast biedt deze app ouders en leidsters de mogelijkheid om op persoonlijk niveau bijzonderheden uit te wisselen (slaap/voedingsschema etc). Het schriftje bij de baby's kan dan mogelijk hierdoor vervangen worden (scheelt mogelijk ook tijd voor de leidsters?).
Ik ben persoonlijk via de App ook sneller te bereiken dan middels bellen.

tamara uit: heijen

12-07-2016

Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Hele fijne bso, kinderen voelen zich er op hun gemak en nemen er ook echt tijd voor

Saskia uit: Gennep

10-07-2016
8,2

Ervaring met: Dagopvang

Leuk kinderdagverblijf met vriendelijke leidsters. Als ik ons dochtertje 's ochtends breng en aan een van de leidsters geef, spreid ze haar armpjes al, ze heeft het daar dus wel naar haar zin :-)

Linda uit: Gennep

08-07-2016