Beoordelingen Kindercentrum Madelief BV

• Activiteitenaanbod 8,6

Ingrid uit: Afferden

13-09-2018

Ervaring met: Peuteropvang

Onze dochter ging met plezier naar Madelief aan het bos. Hier werd zij altijd met liefde en toewijding ontvangen en weer uitgezwaaid. Er was altijd wel even tijd om informatie uit te wisselen en de medewerkers zijn belangstellend, zorgzaam en betrokken. Een plek waar je je kind met een gerust gevoel achterlaat.

Karlijn uit: Gennep

28-05-2018

Ervaring met: Dagopvang

Wij vinden jullie een erg prettig kinderdagverblijf met erg vriendelijke en leuke begeleiders. Onze kinderen gingen altijd met plezier naar Madelief, bedankt!

Sandra uit: Gennep

15-03-2018
7,3

27-11-2017

We hebben sinds augustus 2 kinderen op de bso (boomhut) en onze dochter van 2 zit sinds augustus bij de uiltjes.
De kinderen gaan alledrie met veel plezier naar Madelief. Bij de Bso wordt een goede structuur geboden, dat vinden mijn kinderen fijn. Activiteiten zijn afwisselend. De terugkoppeling bij ophalen ervaren we als zeer goed en uitgebreid bij kdv en bso.

F.P.t uit: gennep

05-10-2017

Ervaring met: Dagopvang

Ik Ben altijd heel tevreden geweest over de pedagogisch medewerksters. De omgang met kinderen. Aanbod in activiteiten. Ondersteuning in ontwikkeling etc.

Marlieke uit: Gennep

04-10-2017

Ervaring met: Dagopvang

Ons dochtertje Eva geniet van de speelmomentjes bij Madelief. Ze zijn lief en zorgzaam voor Eva. En nemen altijd de tijd voor een fijne overdracht.

Suzanne uit: Gennep

17-08-2017
7,8

Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Prima opvang. In het bos zeer leuke lokatie!

Claudia uit: Ben-Zelderheide

10-08-2017

Ervaring met: Dagopvang

Fijn kinderdagverblijf en zou het zeker andere aanraden!

Saskia uit: Gennep

10-08-2017
8,5

Ervaring met: Dagopvang

Leuk kinderdagverblijf, fijne leidsters. Geven bij ophalen relevante dingen door. Onze dochter heeft het naar haar zin bij Madelief.

Amanda uit: Gennep

19-06-2017
7,8

Ervaring met: Dagopvang

Prima opvang voor onze dochter.
Onze dochter is een echt buitenkind. Ik merk dat bij wat minder weer er niet snel wordt gekozen voor buitenspelen. Terwijl ik denk dat zeker kinderen die lopen prima naar buiten kunnen ook met wat regen. Laarzen aan en gaan!