Beoordelingen Kindercentrum Madelief BV

• Pedagogische kwaliteit 8,5
  • Openingstijden 8,9
  • Activiteitenaanbod 8,6

27-11-2017

We hebben sinds augustus 2 kinderen op de bso (boomhut) en onze dochter van 2 zit sinds augustus bij de uiltjes.
De kinderen gaan alledrie met veel plezier naar Madelief. Bij de Bso wordt een goede structuur geboden, dat vinden mijn kinderen fijn. Activiteiten zijn afwisselend. De terugkoppeling bij ophalen ervaren we als zeer goed en uitgebreid bij kdv en bso.

F.P.t uit: gennep

05-10-2017

Ervaring met: Dagopvang

Ik Ben altijd heel tevreden geweest over de pedagogisch medewerksters. De omgang met kinderen. Aanbod in activiteiten. Ondersteuning in ontwikkeling etc.

Marlieke uit: Gennep

04-10-2017

Ervaring met: Dagopvang

Ons dochtertje Eva geniet van de speelmomentjes bij Madelief. Ze zijn lief en zorgzaam voor Eva. En nemen altijd de tijd voor een fijne overdracht.

Suzanne uit: Gennep

17-08-2017
7,8

Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Prima opvang. In het bos zeer leuke lokatie!

Claudia uit: Ben-Zelderheide

10-08-2017

Ervaring met: Dagopvang

Fijn kinderdagverblijf en zou het zeker andere aanraden!

Saskia uit: Gennep

10-08-2017
8,5

Ervaring met: Dagopvang

Leuk kinderdagverblijf, fijne leidsters. Geven bij ophalen relevante dingen door. Onze dochter heeft het naar haar zin bij Madelief.

Amanda uit: Gennep

19-06-2017
7,8

Ervaring met: Dagopvang

Prima opvang voor onze dochter.
Onze dochter is een echt buitenkind. Ik merk dat bij wat minder weer er niet snel wordt gekozen voor buitenspelen. Terwijl ik denk dat zeker kinderen die lopen prima naar buiten kunnen ook met wat regen. Laarzen aan en gaan!

Debby uit: Groesbeek

15-06-2017

Ervaring met: Dagopvang

Korte en snelle lijnen, duidelijk de wensen in beeld, vriendelijk, behulpzaam en representatief personeel.

Karolien uit: Gennep

18-04-2017

Ervaring met: Dagopvang

Super leuke medewerksters bij madelief! Yaniek is altijd vrolijk en doet het super bij jullie! Er wordt goed gecommuniceerd en dat is super fijn!

Noud uit: Heijen

05-04-2017
9,5

Ervaring met: Dagopvang

we zijn heel te vrede over kdv madelief!