Beoordelingen Kikks

• Prijs/kwaliteit 9,0

Annelies uit: Beuningen

29-01-2018

Concept: Piano & Co

Wij zijn zeer tevreden met het optreden van piano en co op onze bruiloft..we hadden het niet anders gewenst.

Jacqueline uit: Culemborg

18-01-2018

Concept: Piano & Co

Wij hebben genoten van een fantastisch feestje. Altijd een feest door Piano en Co. Flexibel, humoristisch, muzikaal, een aanrader!

Marion uit: Blaricum

16-01-2018

Concept: Piano & Co

Hebben een memorabele feest beleefd met Piano&Co! Dankzij deze muzikale, sympathieke band ging het dak eraf. Ook de samenwerking met Kikks verliep zonder enige weerklank. Nogmaals grote dank, deze avond blijft ons altijd bij!

Ruben uit: Venlo

15-01-2018

Totaal organisatie/ Event

Enrico uit: Visser

07-12-2017

Concept: Piano & Co

goede muzikanten die feeling creëren met het publiek en mooi de sfeer maken en oppakken. Zo ontstond bij ons een gezellig feest.

Frank uit: Arnhem

07-12-2017

Totaal organisatie/ Event

Perfect!
Niet alleen een band, maar ook entertainment.
We hebben genoten!

Nico uit: Maasland

14-11-2017

Concept: Piano & Co

Doordat de Booming Piano's een keer niet beschikbaar waren kwamen we toevallig terecht bij Piano&Co.
Fijne mensen om mee te werken (technici die meedenken met de klant! en schakelen waar nodig). Ik stel Piano & Co zeker weer voor bij nieuwe opdrachten.
Namens JustB Events Nico Buckers

Albert uit: Amsterdam

13-11-2017

Concept: Piano & Co

Een top avond gehad met die gasten van Piano&Co. Super goede band en leuke gasten. Spelen echt alles! Vandaar ook de naam Your live request show. ;-) Heel graag tot een volgende keer en jullie hebben er een nieuwe fan bij. Ik heb jullie inmiddels ook een dikke like gegeven op FB. Gr. Albert.

Jonne uit: Haarlem

17-08-2017
9,5

Concept: Piano & Co

Het was een super avond. De band speelde goed in op onze smaak en waren creatief met de nummers die ze niet konden spelen. Het vervangen van woorden in de teksten was een grappige test om te zien wie er al genoeg op hadden. Ze hebben er zeker de swing ingegooid, wat bij ons publiek waarschijnlijk niet was gelukt met een DJ. Wij zijn heel erg tevreden!

Stamhuis

22-06-2017
7,7

Concept: Overig

Overig concept: Feest voor het personeel t.g.v. 90-jarig bestaan familiebedrijf Stamhuis

Kikks heeft ervoor gezorgd dat wij kunnen terugkijken op een onvergetelijk feest ter gelegenheid van ons 90-jarig bestaan van ons bedrijf. Van de catering tot en met de aankleding en muzikale omlijsting: alles was tot in de puntjes geregeld. Kikks luistert naar je wensen en komt proactief met creatieve oplossingen. Kortom: een fijne partner om mee samen te werken.