Beoordelingen Kikks

• Prijs/kwaliteit 9,0

Enrico uit: Visser

07-12-2017

Concept: Piano & Co

goede muzikanten die feeling creëren met het publiek en mooi de sfeer maken en oppakken. Zo ontstond bij ons een gezellig feest.

Frank uit: Arnhem

07-12-2017

Totaal organisatie/ Event

Perfect!
Niet alleen een band, maar ook entertainment.
We hebben genoten!

Nico uit: Maasland

14-11-2017

Concept: Piano & Co

Doordat de Booming Piano's een keer niet beschikbaar waren kwamen we toevallig terecht bij Piano&Co.
Fijne mensen om mee te werken (technici die meedenken met de klant! en schakelen waar nodig). Ik stel Piano & Co zeker weer voor bij nieuwe opdrachten.
Namens JustB Events Nico Buckers

Albert uit: Amsterdam

13-11-2017

Concept: Piano & Co

Een top avond gehad met die gasten van Piano&Co. Super goede band en leuke gasten. Spelen echt alles! Vandaar ook de naam Your live request show. ;-) Heel graag tot een volgende keer en jullie hebben er een nieuwe fan bij. Ik heb jullie inmiddels ook een dikke like gegeven op FB. Gr. Albert.

Jonne uit: Haarlem

17-08-2017
9,5

Concept: Piano & Co

Het was een super avond. De band speelde goed in op onze smaak en waren creatief met de nummers die ze niet konden spelen. Het vervangen van woorden in de teksten was een grappige test om te zien wie er al genoeg op hadden. Ze hebben er zeker de swing ingegooid, wat bij ons publiek waarschijnlijk niet was gelukt met een DJ. Wij zijn heel erg tevreden!

Stamhuis

22-06-2017
7,7

Concept: Overig

Overig concept: Feest voor het personeel t.g.v. 90-jarig bestaan familiebedrijf Stamhuis

Kikks heeft ervoor gezorgd dat wij kunnen terugkijken op een onvergetelijk feest ter gelegenheid van ons 90-jarig bestaan van ons bedrijf. Van de catering tot en met de aankleding en muzikale omlijsting: alles was tot in de puntjes geregeld. Kikks luistert naar je wensen en komt proactief met creatieve oplossingen. Kortom: een fijne partner om mee samen te werken.

Mariska uit: Veenendaal

12-06-2017

Concept: Piano & Co

We hebben een hele gezellige avond gehad met Piano&co. Mensen vonden het erg leuk om verzoeknummers in te vullen op de kaartjes zodat de invulling past bij de groep.

Cynthia - Personeelsvereniging Rabobank uit: Nijmegen

22-05-2017

Overig concept: Event

Het evenement wat Kikks voor ons heeft georganiseerd was tot in de details erg goed georganiseerd. Het evenement was helemaal naar wens en bevatte een grote dosis creativiteit. Een fijne organisatie en leuke mensen om mee te werken! Ik beveel Kikks zeker aan.

Vianney uit: ?

05-04-2017

Concept: The Grand Affair

Zeer fijne partner

Arjen uit: Drachten

04-04-2017

Concept: Piano & Co

Ik heb echt een geweldige avond gehad, vooral die pianist die ook nog ging zingen...was totaal in de wolken van die knappe vent. Bedankt dat je deze man in mijn leven hebt gebracht, zal hem nooit vergeten!!!!