Beoordelingen KiesKoers

Marrit

19-07-2018
9,8

Deelgenomen aan: NLP Practitioner Opleiding

Ervaring: Op zoek naar informatie over coachen kwam ik de 3 daagse introductiecursus Coachen van Kieskoers tegen. Na deze te hebben gevolgd was mijn interesse voor NLP gewekt.
Door een snelle beslissingsactie zat ik 1,5 week later bij de Practitioner opleiding. Geen moment spijt van gehad. Ik vind het ontzettend interessant hoe het onderbewuste werk. De sfeer was prima en relaxed, en Ymkje en Tina zijn fijne en rustige trainers.

Wouter Jan

18-07-2018

Deelgenomen aan: 6-daagse Business NLP Training

Ervaring: Een hele nuttige training gehad; is praktisch toepasbaar, maar dient wel door veel oefening eigen gemaakt te worden, met name ten aanzien van het voeren van gesprekken en het stellen van goede vragen. Kan nog uitgebreid worden door meer andere inzichten/stromingen in de cursus te verwerken.

Minke

Anneke

10-07-2018
9,6

Deelgenomen aan: NLP Practitioner Opleiding

Ervaring: Het heeft me zoveel meer gebracht dan verwacht. Naast de theoretische kennis ook een stuk persoonlijke ontwikkeling en eigen inzichten meegenomen.
Soms begreep ik de volgorde niet, en later kon ik steeds de koppeling maken en het wel begrijpen.
Na elke module met brein huiswerk naar huis en aan de slag.Onvoorstelbaar!! De rust, nuchterheid, humor en deskundigheid van Ymkje heb ik als zeer positief ervaren.

Ingrid

01-07-2018
9,6

Deelgenomen aan: individuele coaching

Ervaring: Ymkje, bedankt dat je het afgelopen half jaar mee gewandeld hebt met mijn reis door het leven. Je hebt waardevolle bagage in mijn rugzak gestopt waardoor ik weer beter weet wie ik ben en wat ik wil.

Daniel

26-06-2018

Pegy

25-06-2018

Deelgenomen aan: 6-daagse Business NLP Training

Ervaring: de opleiding voldeed meer dan mijn verwachting. Bij nader inzien had ik graag de opleiding gedaan....