Beoordelingen KiesKoers

• Tevredenheid 8,9

Wieke

27-11-2017

Deelgenomen aan: Individueel coachen

Ervaring: Ik kwam bij KiesKoers om uit te zoeken wat ik nu precies wilde qua werk. Ik was zelf op een uitzichtloos punt beland, maar binnen 3 goede gesprekken bij KiesKoers was het duidelijk waar ik blij van word. Ymkje heeft mij in contact gebracht met mensen in de branche waar ik graag in wil werken. Daarnaast heeft Ymkje mij ook tips gegeven om zelfverzekerder bij een sollicitatiegesprek te zitten.

Arleen

27-11-2017

Wytske

20-11-2017

Els

18-11-2017

Deelgenomen aan: NLP Introductiecursus

Ervaring: Een leerzame cursus. Ik heb veel opgestoken over hoe mensen in elkaar zitten. En hoe ik door middel van aansluiting vinden met allerlei types mensen kan communiceren.

Loes

10-11-2017

Deelgenomen aan: Individuele coaching

Ervaring: Ik heb bij Ymkje geleerd om dichter bij mezelf te blijven en om anders naar dingen te kijken. Een proces met vallen en opstaan, leerzaam en soms ook best confronterend. Ik heb geleerd om zelf achter het "stuur" te gaan zitten, en om mijn grenzen aan te geven en deze te bewaken.

Ingrid

23-06-2017
8,5

Deelgenomen aan: NLP Practitioner Opleiding

Ervaring: Een mooie opleiding. Het heeft me gebracht wat ik wilde. De deskundigheid en zorgvuldigheid waarmee de onderwerpen behandelt zijn maken mijns ziens ook dat iedereen eruit kan halen wat op dat moment nodig is. Zeker voor mij! En het proces gaat nog gezellig doorโ˜บ๏ธ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜œ๐ŸŒน๐Ÿ™‹

Annebouk

17-06-2017

Deelgenomen aan: NLP Practitioner Opleiding

Ervaring: Op boeiende en uitdagende wijze gebracht. Veel geleerd en praktisch geoefend zodat ik het direct in de praktijk kan toepassen! Smaakt naar meer!

Aukje

16-06-2017