Beoordelingen Kidsroom

We zijn netjes geholpen

Anoniem uit: Beuningen

14-05-2018
3,8

Wij kwamen naar Kidsroom om een maxi cosi te kopen. Er waren op dat moment geen andere klanten in de winkel en de heer achter de toonbank was heel druk bezig. Na een tijd kwam hij met de vraag of hij ons kon helpen. Dat kon zeker! Wij wisten niet zeker welke maxi cosi we wilden. Toen wij aangaven dat wij een wandelwagen van een B merk hadden dat niet verkocht werd in de winkel en hiervoor adapters hadden meegenomen om te proberen was de bereidbaarheid om te helpen ineens verdwenen. De heer verzekerde ons dat dat nooit ging passen en sloot af met 'jullie kijken nog even verder?'. Nou, nee. Uiteindelijk heb ik de maxi cosi online besteld. Hij past perfect. Een misgelopen kans.

Fam. Camps uit: Sevenum

13-05-2018

Na een nogal teleurstellend bezoek aan Babypark kwamen we uit bij Kidsroom.
Wat een verademing! Rustige sfeer, een medewerkster die wist waarover ze het had, warme belangstelling, alle ruimte om na te denken en uit te puzzelen wat we wilden, enz.
Het assortiment is niet ontzettend groot (in vergelijking met babypark) maar wij vonden er precies wat we zochten.
Na levering bleken de kastdeuren niet goed afgewerkt te zijn en dit was binnen no-time opgelost met jullie.
Top zaak, top mensen!

Johanna Huibers uit: Opheusden

12-05-2018

Fijne ervaring met alles wat we bij kidsroom gekocht hebben. Deze een autostoel gekocht. Fijne uitleg en de stoel werd ter plekke in de auto gezet. Super fijn!!

Bianca Krijgsman uit: Krimpen aan den IJssel

12-05-2018

Snelle reactie op mail, telefonisch en de levering. Mooi product geleverd gekregen!

Ellen kroeze uit: Wierden

9,7

Witteman uit: Oosterhout

Paul Hiemstra uit: Arnhem

06-05-2018

Prettige winkel met vriendelijk en servicegericht personeel!

Robin Gaertner uit: Nijmegen

05-05-2018

Fijne winkel en goede service

Johan uit: Hooglanderveen

05-05-2018

Goed en snel telefonisch geholpen en daarna order geplaatst. Er werd goed meegedacht en aanbevelingen gedaan. Snelle levering en uitstekende montage.
Van harte aanbevolen!