Beoordelingen Kewodak

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,1

R.S. uit: Rotterdam

22-08-2017
9,5

We hadden een lekkage aan onze dakkapel in Rotterdam en Kewodak kwam de volgende dag gelijk al langs om te kijken, bracht een offerte uit en uitstekend en snel gerepareerd. We werden geholpen door Kevin die duidelijk wist waar hij het over had en was erg vriendelijk. Dat ze bij keurmerk Dakmerk aangesloten zijn gaf de doorslag bij onze keuze, en dat was merkbaar gezien de kennis en kunde. Veel dank!

Caroline uit: Rotterdam

20-08-2017

Werkzaamheden werden ondanks het slechte weer snel uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers.

Peter uit: Alphen aan den Rijn

17-08-2017

Prima gedaan.

Richard uit: Alphen a/d Rijn

15-08-2017

werk naar behoren goed uitgevoerd, zeer tevreden!

Michael uit: Den Haag

14-08-2017
9,8

Ik kan niks anders dan dikke complimenten geven aan het team van Kewodak. Na een telefonische offerte aanvraag is er een medewerker ons dak komen inmeten waarna de officiële offerte volgde. Kewodak is zeker niet de goedkoopste of de duurste. Met de VVE is er besloten om voor Kewodak te kiezen ook mede omdat zij op korte termijn konden.

De mannen die het dak vernieuwd hebben, hebben echt topwerk afgeleverd, waren vriendelijk, behulpzaam en echte vakmannen.

Ik ben blij dat ik Kewodak ben tegen gekomen.
Hopelijk niet tot snel maar wel super bedankt voor jullie top service.

Frans uit: Leiderdorp

16-06-2017

De prijs kwaliteit verhouding is goed.
De deskundigheid en vakmanschap van de medewerkers is goed.
Vriendelijke medewerkers.
Afspraken worden nagekomen.

Loek uit: Alphen aan den Rijn

9,5

Prima bedrijf met vakbekwame en klantgericht medewerkers

Casper uit: Amstelveen

9,5

Kewodak is een zeer klantvriendelijke onderneming. Bij mij gekomen vanwege lekkage dakkapel. Snel en zover ik kan beoordelen vakkundig geholpen. Gelijk daarna een offerte aangevraagd voor een structurele oplossing. Ook dat is naar tevredenheid uitgevoerd. Daarna nog nagebeld of alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Echt een aanrader. Blijf zeker klant van Kewodak.

Martine uit: Alphen aan den Rijn

15-06-2017
9,8

Ons schuurdak was aan vervanging toe. Op internet hebben we 2 bedrijven uit de regio gebeld en gevraagd om een offerte uit te brengen. Kewo dak nam direct contact met ons op om een afspraak te maken voor een bezichtiging. We kregen binnen 2 uur na de afspraak een keurig gespecifieerde offerte met een reële prijs. Na onze bevestiging om het dak door Kewo te laten vervangen, werd ik direct gebeld om de afspraak te maken. Dat kon al in de week erna gebeuren. De mannen moesten op een bloedhete dag in de volle zon het dak vervangen, maar hebben deze klus heel vrolijk en correct uitgevoerd (uiteraard werden onze verkoelende drankjes gewaardereerd). De week na de vervanging werd ik gebeld om te vragen of alles naar wens was, dat kon ik positief beantwoorden. Pas daarna kreeg ik de factuur met het verzoek om deze te betalen. Professioneel en betrouwbaar bedrijf!

John uit: Alphen aan den Rijn

15-06-2017
9,5

verstand van zaken - vriendelijk en hulpvaardig - en komen afspraken na.