Beoordelingen Kewodak

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,1

Sjoerd uit: Assendelft

22-05-2018
7,5

Eerste kennismaking met Dennis uit Krommenie was perfect. Offerte duidelijk. Uitvoering echter twijfelachtig. De schroeven steken uit door de geplaatste multiplex. Afschot niet helemaal goed. Er is niets gedaan met de afvoerpijp. Het is nog niet duidelijk of het dak nog lekt. Ik wacht de eerste grote bui af. De twee medewerkers waren vriendelijk. Ik zou het prettig vinden als iemand controle komt uitvoeren. Dennis misschien.?!
Mvg,
Haarsma

Toine uit: Zoetermeer

08-05-2018
6,8

We zijn uiteindelijk tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en de wijze waarop tijdens de uitvoering van werkzaamheden is gecommuniceerd. De kwaliteit van de mensen vonden wij goed en ook plezierig in de omgang.
Wij voinden de communicatie voorafgaand aan de werkzaamheden niet goed. We hadden het gevoel dat we na ondertekening van de offerte eigenlijk in de vergetelheid kwamen en er niet of alleen op ons verzoek werd gecommuniceerd. Overall wel tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

marco uit: Alphen aan den rijn

04-05-2018

Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben .
De gesprekken met jullie mensen ging goed .
Het dak is netjes afgewerkt.
Ik zal jullie, zeker aan bevelen !

Jaap uit: Loosdrecht

30-04-2018

De offerte was zeer uitgebreid en ook 'leesbaar' en de uitvoering is prima verlopen. De mensen verstaan hun vak.
De dak heeft de eerste storm goed doorstaan.

Hermann uit: Alphen aan den Rijn

20-04-2018
7,0

De afspraak kwam nogal rommelig tot stand Ik moest zelf meerdere keren er achteraan bellen voor een afspraak en voor de daadwerkelijke reparatie anders was het dak nog niet gemaakt.

Frans uit: Leiden

06-04-2018
7,0

Prima bedrijf, enkele opmerkingen: duurde lang (maanden) voordat werkzaamheden werden uitgevoerd, niet gecommuniceerd dat werkzaamheden nog niet waren afgerond terwijl de indruk wel werd gewekt. Vakwerk hoewel aardig aan de prijs

Emile uit: Amsterdam

28-03-2018

Prima service, vriendelijke en kundige mensen!

Ronald uit: Moordrecht

26-03-2018

Wij hebben meerdere offertes opgevraagd voor het vervangen van de lekkende dakbedekking op onze woonboot. Kewodak viel hierbij al positief op, snelle reactie en gedetailleerde offerte. Ook vragen werden beantwoord. Ter illustratie: van de vijf bedrijven hebben wij uiteindelijk maar twee offertes ontvangen.

Kewodak levert ook witte bitumen, wat voor ons een eis was. Onze woonboot wordt snel warm als de zon erop schijnt..

Wij zaggen er best wel tegenop om het dak te vervangen. Een stuk van het dak was verrot en het was nog onduidelijk hoe groot de schade was. Deze vrees was snel weg toen men eenmaal begon. Gezellige aanpakkers die duidelijk wisten waar ze mee bezig waren.

De toch nog grote reparatie kon tegen wat minderwerk worden weggestreept, waarbij het offertebedrag overeind bleef.

Vandaag was een zonnige dag en volgens ons toch wel duidelijk koele binnenr. Het witte dak doet zijn wonderen.

Ad uit: Woubrugge

26-03-2018
9,5

Goede intake, goede planningscoordinatie, goede uitvoering en spontane, onmiddellijke klachtafhandeling. Kortom niets dan lof.

10-03-2018
9,8

Prettig bedrijf, duidelijke afspraken,die ook zonder uitzondering werden nagekomen. Er werd netjes gewerkt ,door vriendelijke en zeer vakbekwame medewerkers. In alle opzichten;TOP.