Beoordelingen Keukencentrum AXI

• Website 8,2

Ed uit: Heij

04-10-2017

Positieve ervaring:
Deze keer ook alles positief, de vorige keuken kwam ook bij Axi vandaan, daar kennen we jullie van.

Peter uit: Ede

02-10-2017
9,5

Positieve ervaring:
Nergens een betere prijs/kwaliteit verhouding gezien. Op dit adres al twee keukens gekocht en beide waren helemaal volgens verwachting. En in één keer compleet geleverd.

Carola uit: Ede

22-07-2017

Positieve ervaring:
Onze afspraken zijn gemaakt met Janet, een vriendelijke en spontane dame die weet wat ze doet. Ze denkt met je mee en laat verschillende creaties zien. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer reeël. Van showroom tot levering, alles word goed geregeld. Bij aanpassingen word er direct meegedacht en niet moeilijk gedaan. Kortom, een keuken kopen bij Axi is voor ons een erg prettige ervaring geweest. Wij zullen dit dan ook sterk aanbevelen!

Negatieve ervaring:
Persoonlijk heb ik niets als negatief ervaren.

Rob uit: Arnhem

24-06-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben het hele traject als zeer prettig en vakkundig ervaren. Toppie

Bart & Marjon uit: Ede

19-06-2017
9,6

Positieve ervaring:
Dit was de 3e keuken gekocht bij AXI. Prijs & kwaliteit en vooral nazorg en service zijn heel erg goed. Alle probleempjes, als die er zijn, worden gewoon simpelweg opgelost. Meegemaakt dat na jaren zich een probleem ging voordoen, dan werd het gewoon opgelost (zoals het hoort).

Vroklage uit: Deventer

15-05-2017

Positieve ervaring:
leuke en snel geleverd, verkoper wist precies wat we bedoelden en willen. alleen te weinig koffie gehad.......

nvt

Linda uit: Almere

11-05-2017

Zeer goede service

Fam. uit: Barneveld

10-05-2017
8,2

Positieve ervaring:
Onze keuken (grotendeels eigen ontwerp) had diverse afwijkende kastmaten, hetgeen geen enkel probleem was. Ook v.w.b. de apparatuur die wij wensten was het geen probleem om een gunstige prijs te bedingen, omdat deze apparatuur op Internet vaak voordeliger wordt aangeboden. Zeer klantvriendelijk dus.
Door de monteur Wim Verbakel is prima vakwerk geleverd. Onze keuken is in september 2016 geplaatst en tot nu toe zijn we erg tevreden.

Geen.

Jelle uit: Bennekom