Beoordelingen Keukencentrum AXI

• Website 8,1

Jeroen uit: Ede

13-11-2017

Positieve ervaring:
Afgelopen weekend enorm boos en teleurgesteld aangezien onze kookplaat voor de tweede keer binnen 12 maanden spontaan barste. Na een gesprek met Axi keuken blijkt eindelijk de toegevoegde waarde van AXI en waarom onze keuze voor de derde keer op voor een Axi keuken te kiezen niet voor niets blijkt te zijn. Alvast bedankt voor de goede zorg.

Johan en Alie uit: Ede

12-11-2017
9,8

Positieve ervaring:
Perfect geholpen met het kiezen van een nieuwe keuken.
Prijs kwam keurig overeen met onze gedachten hierover.
Monteur heeft eersteklas vakwerk geleverd.

GEEN

11-11-2017
1,0

Negatieve ervaring:
Kookplaat barst voor de tweede keer, eerste keer krijg je als klant te horen u heeft er waarschijnlijk iets op laten vallen. Dus geen garantie en geen service vanuit Axi keukens. Nu verwacht ik een oplossing vanuit Axi keukens, hoe gaan we dit oplossen?

J uit: Veenendaal

25-10-2017

Prettig geholpen zowel door Sem en Eddy
Aanrechtblad anders dan verwacht, daar werd erg goed mee omgegaan om oplossing te vinden.
Monteur Peter, is een vakman.
Kortom: erg blij met nieuwe keuken en zeer te vrede over AXI keukens.

Geen

Michel uit: Hoevelaken

20-10-2017

Positieve ervaring:
We hebben een ontzettende mooie keuken! Zijn enorm tevreden over het gehele traject en begeleiding van axi keukens. En de professionele plaatsing is echt super! En om tot een ontwerp te komen,wordt alle tijd voor genomen. Ieder detail wordt besproken en daaruit merk je de enorme kennis en professionaliteit.
Een echte aanrader om bij axi keukens je keuken te kopen

Ed uit: Heij

04-10-2017

Positieve ervaring:
Deze keer ook alles positief, de vorige keuken kwam ook bij Axi vandaan, daar kennen we jullie van.

Peter uit: Ede

02-10-2017
9,5

Positieve ervaring:
Nergens een betere prijs/kwaliteit verhouding gezien. Op dit adres al twee keukens gekocht en beide waren helemaal volgens verwachting. En in één keer compleet geleverd.

Carola uit: Ede

22-07-2017

Positieve ervaring:
Onze afspraken zijn gemaakt met Janet, een vriendelijke en spontane dame die weet wat ze doet. Ze denkt met je mee en laat verschillende creaties zien. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer reeël. Van showroom tot levering, alles word goed geregeld. Bij aanpassingen word er direct meegedacht en niet moeilijk gedaan. Kortom, een keuken kopen bij Axi is voor ons een erg prettige ervaring geweest. Wij zullen dit dan ook sterk aanbevelen!

Negatieve ervaring:
Persoonlijk heb ik niets als negatief ervaren.

Rob uit: Arnhem

24-06-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben het hele traject als zeer prettig en vakkundig ervaren. Toppie

Bart & Marjon uit: Ede

19-06-2017
9,6

Positieve ervaring:
Dit was de 3e keuken gekocht bij AXI. Prijs & kwaliteit en vooral nazorg en service zijn heel erg goed. Alle probleempjes, als die er zijn, worden gewoon simpelweg opgelost. Meegemaakt dat na jaren zich een probleem ging voordoen, dan werd het gewoon opgelost (zoals het hoort).