Beoordelingen Kenteq

Huib uit: 's-Hertogenbosch

13-10-2017
6,6

Toelichting:
Ik vind het erg jammer dat de vragen die gesteld worden heel vaak dezelfde vragen/antwoorden zijn. Zo wordt je niet gedwongen om de stof door te blijven nemen, maar meer op de automatische piloot dingen in je opnemen.

Hans uit: Giesbeek

7,4

Toelichting:
ik vond het niet leuk dat ik nog geen toegang had tot de cursus op de eerste trainings dag waardoor ik slecht voorbereid aankwam.er was geen duidelijke link waar je je cursus moest starten.
ik mist een naslagwerk van deze cursus zodat ik af en toe nog eens iets kan nalezen.

Casper uit: Nieuwegein

Jaap uit: Hellum

7,4

Toelichting:
Jammer dat er op de site staat incl. les materiaal en toch zelf de normen moesten kopen, zal mooi geweest als die er bij in zaten of duidelijk was aangegeven dat die apart besteld en betaald moest worden. vond dat nu onduidelijk.

jowi uit: almere

Toelichting:
vooraf een melding krijgen met welke boeken je er nog bij moet bestellen, bijvoorbeeld bij erkend gastechniek moet de met de NEB 1078 en de NPR 3378 werken maar er wordt nergens van te voren gemeld dat je deze boeken moet bestellen.

Edgar uit: Staphorst

Toelichting:
Zou een boek fijn vinden in plaats alleen ELO.

Freddie uit: Giesbeek

Toelichting:
Ik zou het prettig vinden als er ook een papieren naslag boekje bij zou zitten.

Hellen uit: Bergen op Zoom

6,4

Toelichting:
Voor dit bedrag mag je toch wel pen en papier verwachten en een flesje water tussendoor.

Miranda uit: Ter Apel

Toelichting:
Leuke interactieve cursus. Het enige nadeel is de reistijd van min. 1,5 uur.

Ronald uit: ‘t Veld

11-10-2017
1,0

Beste kenteq,
Ik heb daarnet een eerlijke mening gegeven in de veronderstelling dat hier intern wat mee word gedaan.
Tot mijn verrassing zie ik dat dit gelijk openbaar staat. Prima hier heb ik geen moeite mee, behalve dan het feit dat dit niet word aangegeven.
misschien is het raadzaam om dan ook inzichtelijk te maken om welke opleiding het gaat
In mijn geval was het “praktijkopleider”
als ik de verschillende commentaren zo lees worden er div trainingen beoordeeld.