Beoordelingen Kemerink voet & beweging

G. uit: Dronten

13-01-2020
4,0

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

ik ben niet tevreden met mijn zolen. Als heb ik poosje gelopen,krijg ik erg pijn in mijn hakken,benen, knieën en heupen. Voor dat heb ik zolen gekregen,had ik injectie tegen pijn van huisarts gehad. Maar na gebruiken van mijn zolen krijg ik meer pijn en krijg ik nog pijn van ischias bij. Dat had ik niet.

Verbeterpunten / tips:
Meer deskundigheid. Als een afspraak maken met een cliënt, dan in eigen agenda ook zetten en niet vergeten. En dan niet boos worden en de schuld aan cliënt niet te geven. Dat was niet netjes.

Diny uit: Zwolle

12-01-2020

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe schoenen. Vanaf het begin zaten ze goed en ik was in korte tijd van mijn problemen aan mijn voeten af.

Gerbrand uit: Ommen

06-01-2020
8,2

goede ervaring

Laura uit: Hoogeveen

24-12-2019

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Ik heb een zeer goede ervaring opgedaan bij jullie en ben goed geholpen. Ik heb totaal geen klachten meer en daar ben ik erg blij mee!

Albertien uit: Zwolle

23-12-2019
7,0

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Na mijn verhuizing vanuit Rotterdam naar Zwolle werd Kemerink me diverse keren aangeraden. Ik realiseer me dat ik verwend was met een schoenmaker die begreep wat ik wilde - zoiets bouw je in jaren met elkaar op. Ik moet nu eigenlijk weer terug met mijn schoenen, waarmee ik nog geen uur op kan lopen zonder pijn, maar aarzel omdat de schoenmaker zo zijn beste deed en ik weet niet of het nog goed komt met deze schoenen. Wat ik wel graag wil: ze zijn erg mooi namelijk.

Verbeterpunten / tips:
Een afspraak inplannen bij het laatste bezoek lijkt me efficienter boven wachten tot je een oproep krijgt: die komt dan soms op een moment dat niet uitkomt (wat ik ook al van te voren weet)
Zowel bij Kemerink op de zaak als thuis allemaal extra werk Als de afspraak al staat is het een kwestie van aanpassen als het niet door kan gaan. Digitale centrale agenda?

mia uit: zwolle

21-12-2019
7,9

nee

Jannie uit: Hattemerbroek

20-12-2019

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen, steunzolen

Onzettend goed

Joop (J.M.) uit: Hasselt

keurig geregeld

Verbeterpunten / tips:
Heb rekening direct betaald en kreeg week later weer dezelfde rekening ??? Heb één keer betaald en heb verder niks meer gehoord !!!

Bart uit: Epe

Arnoud uit: Zwolle

18-12-2019
7,4

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Ik vond het advies dat ik kreeg over het type schoen wat tegenvallen. Dat was bij de eerste afspraak, het inmeten. Het merk 'barefoot' was niet bekend bij medewerker en ik kreeg niet echt een concreet advies over welke schoenen ik het beste wel of niet kon kopen. Uiteindelijk wel een advies van een winkel, maar toen ik daar heen ging, hadden ze er alleen maar oubollige schoenen.

Verbeterpunten / tips:
Op zich zijn de controle afspraken na 6 weken en 1 jaar prima, maar ik hoop eigenlijk dat ik na een jaar voor minder geld nieuwe zooltjes kan kopen, dan maar zonder de 'poespas' er omheen.