Beoordelingen Kattenhotel en Trimsalon Dierenzorg

• Deskundigheid 9,2
  • Verzorging van uw viervoeter 9,3
  • Hygiëne 9,2

28-03-2017

Vakkundig met en vooral lief voor dieren

Karin uit: Zoetermeer

12-01-2017

Petra is zeer deskundig en super lief voor de dieren. Ik beveel haar van harte aan!

Sharon uit: Voorburg

19-10-2016

Petra zorgt elke keer weer naar volle tevredenheid voor onze katten. Na een aantal andere opvangmogelijkheden te hebben geprobeerd, komen we alleen bij Petra weer terug!

Marte uit: Den Haag

21-07-2016

Dit kattenhotel is een plek waar onze katten (drie stuks met alledrie een eigen karaktertje) zich altijd thuis voelen. Er is ruimte genoeg zodat ze de eerste dagen even 'de kat uit de boom kunnen kijken' tot ze hun plek hebben gevonden. Petra en haar collega's schenken aandacht aan elke individuele kat en het duurt niet lang voordat ze alle (eigen)aardigheden van alle katten weet te benoemen. Een van onze katten werd tijdens een vakantie ziek en Petra reageerde meteen adequaat door de dierenarts in te schakelen en ons op de hoogte te stellen. Gelukkig maar dat ze zo oplettend is en de katten zo goed in de gaten houdt, want daardoor kreeg onze kat meteen de behandeling die hij nodig had.
Met liefde en een gezonde portie humor wordt dit kattenhotel gerund en wij zullen er zeker met al onze katten nog vaak terugkomen!

Joke uit: Delft

30-06-2016

Onze katten van 12 jaar oud (broer en zus ) , Simba en Missy komen al die jaren al bij Petra logeren als wij op vakantie gaan , zeker een aantal keren per jaar . Echt fantastisch .....

Met onze honden hebben wij Petra ook regelmatig nodig !!!
Het kattenhotel en trimsalon Dierenzorg is een echte aanrader !!!!!!

Irma uit: Den Haag

22-05-2016

We komen al jaren en zijn erg tevreden over de verzorging van onze kat. Een aanrader!

Annemarie uit: Delft

30-03-2016
7,8

Met een gerust hart laten wij onze kat bij Petra en haar collega's achter, hoewel wij niet de gemakkelijkste kat hebben! Ze houdt er altijd rekening mee dat onze Mik even moet wennen aan 'haar plek' tussen de andere katten. De prijs-kwaliteit-verhouding van Dierenzorg vinden wij goed en het is heerlijk dichtbij voor ons. We hebben Dierenzorg aan meerdere mensen in onze omgeving aanbevolen! Ga zo door.

Johan uit: Den Haag

25-03-2016

De kat is erg enthousiast en wil graag nog een keer naar het hotel

Maud uit: Voorburg

23-03-2016

Wij zijn heel blij met Kattenhotel Dierenzorg. Ze zorgen heel goed voor onze kitten en zijn ook erg flexibel met halen en brengen. Absoluut een aanrader!

Jacqueline uit: Den Haag

22-03-2016