Beoordelingen Kat Optiek

• Nazorg en garantie 8,9

andor uit: Santpoort

11-06-2016

Ervaring met: Brillen

Bij Kat optiek, kom ik al jaren! Het voelt goed om binnen te lopen. Er hangt een relaxte sfeer rond. Is het er druk, dan is het geen probleem even te wachten. Brillen genoeg om te bekijken. Alle personeel weet veel van hun producten af, ze nemen er echt de tijd voor om alles uit te leggen! Niet omdat ze het moeten maar omdat ze WILLEN :) Voor mensen die voor het eerst een bril/lenzen gaan halen.. Dit is DE place to be :D

Maria J.W. uit: Overveen

06-06-2016

Ervaring met: Glazen

Ik heb wat complexe glazen nodig, zeker t.a.v. dubbelzien,
maar de heer Peter Bakker heeft mij uitstekend geholpen.
Ondanks dat heb ik af en toe hier toch wat problemen mee,
maar ik zie het nog een poosje aan, omdat het misschien
in de toekomst nog wat beter kan gaan.

Joost uit: Haarlem

06-06-2016

Goede dienstverlening

Marijke uit: Haarlem

Ervaring met: Brillen

Deze mannen zijn zeer deskundig, geven goed advies en nemen royaal de tijd voor je. dat vind ik heel fijn. Hij legt veel uit, neemt me serieus en heeft een goede kijk op wat goed bij je past. Ik vind het fijn dat er niet veel mensen werken zodat je door dezelfde persoon geholpen kan worden als je een keer terugkomt of een vraag hebt. Dat vind ik belangrijk.

Dudok uit: Haarl

Ervaring met: Brillen

Ik heb door de jongedame grandioos geholpen, gaf goed aan welke bril vooral niet geschikt was, en samen kwamen we tot een geweldige keuze.

helaas ben ik haar naam kwijt, maar de jongedame met onwijs grote sterkte in haar lenzen wil ik bedanken!!

Anke uit: Zandvoort

Ervaring met: Lenzen

Goed en deskundig geholpen alleen wat betreft de kosten van wat alles kost is geen duidelijkheid bij afrekening wel

Inge uit: Haarlem

02-06-2016

Ervaring met: Sportbrillen

Prettig geholpen. Fijn dat je vertrouwd wordt. Zonder betalen een voorlopige bril mogen meenemen op vakantie in afwachting van bestelling die vertraging had opgelopen doordat montuur einigszins beschadigd was en er een nieuwe besteld moest worden.

Ingrid uit: Haarlem

24-04-2016

Ervaring met: Lenzen

Eindelijk lenzen met cylinder die goed zitten en met beide ogen prettig kijk

Bill uit: Castricum

22-04-2016
9,6

Ervaring met: Zonnebrillen

Prettige winkel!!

Milo uit: Haarlem

22-04-2016

Ervaring met: Kinderbrillen

Goede degelijk en betrouwbare opticien