Beoordelingen Kasteelruïne Fluweelengrot

Gottfried uit: Andernach, Duitsland

27-06-2018
7,0

Via: Zoekmachine

Omdat ik jaren geleden met mijn ouders twee weken in Valkenburg op vakantie ben geweest, leek het mij leuk nog eens terug te gaan. Op vrijdag 22 juni 2018 wilde ik de ruïne bezoeken, hetgeen tot mijn spijt niet mogelijk bleek te zijn aangezien men enkel met een bankpas kon betalen en ik een voorstander ben van contant geld. Op dat moment had ik geen zin met de dame aan de kassa hierover te spreken omdat zij mij waarschijnlijk toch niet zou kunnen verder helpen. Ik heb enige tijd doorgebracht op het terras van het restaurant van waar ik toch een mooi uitzicht op de ruïne had. Nu lees ik in de beoordelingen van anderen dat contant betalen op een andere locatie toch mogelijk is. Dat is een goed bericht. Ik zal daarom zeker nog terugkeren en de tijd nemen om niet alleen de ruïne, maar ook de Fluweelengrot te bezoeken.

jos uit: bocholt belgie

26-04-2018
7,8

zeker doen!!

Ashley

19-03-2018
2,3

Via: Overig

Afgelopen week wilde wij met een groep van 16 personen een bezoek brengen aan de ruine, hier aangekomen konden wij alleen maar pinnen. Als groep zijnde hadden wij een contant pot gemaakt, hier konden wij dus geen gebruik van maken bij jullie, ga jullie schamen!!!!
De dame achter de kassa gaf aan dat als we iets eerder waren geweest wij op een andere locatie wel met contant geld hadden kunnen betalen maar deze locatie was al gesloten (?).
Wij zijn omgedraaid en hebben dit geld in het centrum besteed.
Dame achter de kassa gaf aan dat we gelijk hadden en heeft ons een kaartje met website meegegeven zodat we deze klacht konden indienen!
Wij zullen jullie in ieder geval bij geen van onze kennissen aanbevelen want klantvriendelijkheid staat bij jullie niet op 1.
Misschien moeten jullie eens een kijkje gaan nemen bij jullie collega's van kasteel Hoensbroek, daar staat klantvriendelijkheid wel op 1!

Tess uit: Bentelo

05-03-2018

Inge uit: Den Bosch

04-03-2018
4,5

Via: Website

Wij hebben op 4 maart de grot bezocht en op de attractie zelf was totaal niks aan te merken. Een vriendelijke gepensioneerde gids die zijn verhaal met de nodige humor vertelde. En daarna een mooie rondwandeling over het kasteel. Wat echter voor deze slechte beoordeling zorgt is het vreemde systeem dat bij de kassa gehanteerd wordt. Wij kwamen vanuit het stadje bij de ingang van de ruïne en zagen tot onze grote verbazing dat het enkel mogelijk was om te pinnen, terwijl er maar 1 kassa was! Het pinnen was voor ons gelukkig mogelijk maar we konden ons goed voorstellen dat dit niet voor iedereen zo was, wil je met cash betalen dan moet je naar de kassa bij de grot, zo'n 200 meter verderop.

Tess uit: Bentelo

17-01-2018
9,8

Via: Mond-tot-mond reclame

Zag er prachtig uit! Dat hoor ik ook van andere mensen die er zijn geweest!

Thomas uit: Westbroek

18-12-2017
1,0

Via: Mond-tot-mond reclame

Vanuit Westbroek naar Valkenburg ruim 4 uur onderweg geweest, speciaal om de kasteelruïnes te zien. Komen wij om 12:00 uur aan, zoals de website aangegeven had dat dit net op tijd was voor de rondleiding, blijkt de laatste rondleiding om 11:00 uur geweest te zijn, terwijl het zaterdag EN vakantie was. 4 uur voor niets gereisd en al dat geld weggegooid.

Echter is dit wel al een langere tijd geleden, maar ik kwam toevallig deze link tegen en wilde dit toch even kwijt :)

Sylvia uit: Amsterdam

Kristia uit: Sibrandabuorren

23-10-2017
7,5

Via: Website

Zeer interessante rondleiding, en leuk dat we een stukje mergel en vuursteen mochten meenemen!

Patrick uit: Denekamp

16-10-2017