Beoordelingen Teka groep

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,2

Karen Titulaer Buro Bombarie

7,7

Locatie: De Rijtuigenloods

Op de dag altijd grote en flexibele inzet van de medewerkers. Pluspunt: schitterende locatie. Verbeterpunt: minder star (formulieren etc) in voorbereiding. als organisator is dat soms storend dat het dingen in het format van de locatie moeten passen.

Joke Rozeman Moba B.V.

7,9

Locatie: Catering op locatie

Prima. Door langdurig 'vaste klant-contact' goed overleg mogelijk. Verlichting in de zaal was onrustig, lichtsterkte varieerde. Friandises heerlijk, maar een cup cake na een 4 gangen-diner is een beetje te veel. Beter lijkt ons alleen kleine bonbons, mokkaboontjes, etc.

Arjan Legemaat Pon's Automobielhandel

8,1

Locatie: DLC Café

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel (voor en tijdens). En inspirerende omgeving voor leuke events.

Shira & Thomas

Locatie: Centraal Ketelhuis

Prachtige locatie en sfeer. Helemaal top!

Nico Buijink

Locatie: Kasteel Duurstede

Prachtige locatie, vriendelijke mensen. Wij hebben een geweldige dag gehad!

marc van laere marc van laere producties

Locatie: Midden Nederland Hallen

Top! Strakke, frisse locatie met veel m2. Verbeterpunt: offerte vind ik niet heel overzichtelijk

Joke Zwaal Taaluilen

Locatie: Het Oude Magazijn

Pluspunten: sfeer en zorg, flexibiliteit. Verbeterpunten: technische installaties, geluid, alleen hdmi werkte goed

Kim van Rouwendaal

Locatie: Hoeve Sparrendam

Top dag gehad!

Stefan en Tessa van Gool

Locatie: Kasteel de Schaffelaar

Centrale ligging. Binnen is duidelijk te zien dat het is opgeknapt. Erg licht en ook schoon. Alle medewerkers doen hun uiterste best om ervoor te zorgen dat het aan niets ontbreekt en dit doen ze met plezier (te zien aan hun gezicht). We konden altijd met al onze vragen terecht, wat heel fijn is. Soms werden er alleen verschillende antwoorden gegeven.

Yvette Jeurissen

08-08-2017

Locatie: Hoeve Sparrendam

Onze feestavond op Hoeve Sparrendam was echt fantastisch. Allereerst is het echt een schitterende locatie waar heel veel mogelijk is. Daarnaast was het eten echt voortreffelijk. Nog niet eerder zo'n goede verzorging meegemaakt op een feest. Ook al onze gasten waren heel erg onder de indruk. De contacten met Christa, Ronnie en de rest van het team waren echt heel fijn.
Je merkt echt dat ze alles in het werk stellen om er voor iedereen een heerlijke en onbezorgde dag/avond van te maken. Wij hebben intens genoten!