Beoordelingen Teka groep

Corina van Horssen

14-08-2018
9,8

Locatie: Kasteel Duurstede

Mooie locatie waar een bruiloft volledig tot zijn recht komt. Het was heel fijn dat er zowel binnen als buiten mogelijkheden waren en het is prettig dat de gehele dag op het kasteel gevierd kon worden. We hebben super veel positieve reacties op de locatie gehad. Echt iets om nooit te vergeten. Alleen de locatie al maakte de dag geweldig. De aanloop naar de bruiloft toe is prettig verlopen met goede communicatie en op de dag zelf is ook alles helemaal goed gegaan. Er werd goed met ons meegedacht en we hebben op die manier uiteindelijk alles uit handen kunnen geven aan de ceremoniemeesters en partymanager van de dag. Kortom; echt een topfeest!

Yvonne Heijdemann

14-08-2018

Locatie: Kasteel Duurstede

Zeer vriendelijk personeel en erg meedenkend. Eten en drinken was top. meer als een 10. perfect

Susanne en Hanjo Verbaan

Locatie: Kasteel Duurstede

Goed, fijne medewerkers en mooie locatie! Voor mensen die slecht ter been zijn soms lastig.

Mignon Oostinjen - Van der Vlist

9,9

Dominique van Os

Locatie: Kasteel Duurstede

We hebben een geweldige bruiloft gehad. Vanaf ons eerste bezoek waren we al verliefd op deze locatie en dat werd met elk vervolg bezoek sterker. We hebben van elk moment genoten!

Philip en Michelle Winter

9,6

Locatie: Kasteel Duurstede

Ontzettend mooie locatie. Onze dag was meer dan perfect!

Manon van Sliedrecht

Locatie: Kasteel Duurstede

Fantastische trouwlocatie die ik aan iedereen met een groep mensen tussen de 50 en 70 personen kan aanraden!!

Ard Buist

8,1

Locatie: Hoeve Sparrendam

Zeer goed.

Peter van den Berg

9,8

Locatie: Kasteel de Schaffelaar

Geweldige, sprookjesachtige locatie en zeer vriendelijk en professioneel personeel. Het begeleidingstraject was ook zeer prettig, mede hierdoor een onvergetelijke dag gehad.

Veronique Roolker-Knaup en Dennis Roolker

Locatie: Kasteel de Schaffelaar

Wij hebben een onvergetelijke trouwdag gehad op kasteel de Schaffelaar. Alles was zoals wij het wilde en we hebben van begin tot het einde op en top genoten.

Ook onze gasten waren lovend over de locatie, het eten en drinken en vooral het avond personeel deed goed zijn werk.