Beoordelingen Teka groep

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,2

Lars Cronenberg

12-10-2018

Locatie: Kasteel de Schaffelaar

Pluspunten: Zeer gastvrije en prettige medewerkers die zoch volledig inzetten om er een perfecte dag van te maken!

Daarnaast natuurlijk een prachtige locatie

Verbeterpunten: We kregen van enkele avondgasten te horen dat ze moeite hadden om in het donker de weg van de parkeerplaats naar het kasteel de vinden. Wellicht dat daar nog ruimte is voor verbetering.

Verbruggen Ministerie van Sociale Zaken

12-10-2018

Locatie: Het Spaansche Hof

Pluspunten: uitstraling, flexibiliteit en gastvrijheid.

Verbeterpunten: Akoestiek

Algemene beoordeling: Perfect kom zeker nog een keer

Miranda van Loy Kwintes

Locatie: Villa Rietvink

Strategische en rustige ligging, prima locatie.

Marijke van Roost GBI

7,6

Locatie: De Veerensmederij

Pluspunten: Locatie, originaliteit

Verbeterpunten: Verzorging/proactiviteit bij borrel, multimedia-aanbod bij offerte (laptop staat bij technicus, je moet bijbetalen voor scherm etc.)

Joyce Cleaves

Locatie: Hoeve Sparrendam

Pluspunten: - De locatie en sfeer is fantastisch
- het eten, gasten vonden het heerlijk
- iedereen was heel erg te spreken over het serveren van de drankjes MAAR in het bijzonder een wat oudere man die drankjes rond liep te brengen. Hij wist van de meeste mensen wat ze dronken en knikte alleen maar naar je terwijl je aan het dansen was of je nog wat wilde en dan verscheen je drankje! Geweldige man waar iedereen het achteraf nog over had!
- Personeel was er wanneer je ze nodig had, maar liep nooit in de weg.
- Goede opvang en samenwerking met de dame die wij zelf geregeld hadden om de kaas toren op te zetten.

Verbeterpunten:
- De locatie manager was er vanuit gegaan dat de ceremonie buiten gehouden werd (terwijl dit niet in het draaiboek stond) dus mijn vriendinnen moesten aangeven dat ze alles over moesten zetten naar de Burcht.
- Wij hadden duidelijk aangegeven dat we bubbels wilde na het diner om te proosten bij de speeches (terwijl dit niet in het draaiboek stond) hier was door de locatie manager geen rekening mee gehouden, waardoor mijn man dit met haar moest gaan lopen regelen..
- Wij waren onze tablet vergeten op de locatie. Ik heb hiervoor meerdere keren naar jullie gebeld, waarop ik terug gebeld zou worden wat niet gebeurde. Iemand zou naar de locatie gaan om te kijken of het daar lag, maar die afspraak ging niet door en dit werd dan ook weer niet aan ons door gegeven. We hadden het wel fijn gevonden als we wel gewoon netjes terug belt werden in plaats van zelf erachteraan moeten blijven jagen.. Maar tablet weer terug dus allemaal prima nu.

Algemene beoordeling:
We hebben een top dag gehad!

Bart Hoogendoorn

Locatie: Centraal Ketelhuis

Onze algemene beoordeling is zeer positief. Wij hebben de dag van ons leven gehad en hebben niets op of aan te merken. Ik heb van onze ceremoniemeester begrepen dat er achter de schermen hard is gewerkt om alles op tijd te laten verlopen en iedereen het naar zijn zin te maken. Wij hebben hier in positieve zin niets van gemerkt. Alles stond klaar, was geregeld of was opgeruimd als wij kwamen. Wij zijn heel blij dat we het Centraal Ketelhuis maar ook het Oude Magazijn als locatie hebben gekozen.

Robin Smits

Locatie: Het Spaansche Hof

Pluspunten: Uitstraling locatie, diner

Verbeterpunten: Geluidsinstallatie

Algemene beoordeling: Zeer goed

Kristan Krijnders

7,9

Locatie: Kasteel Duurstede

Pluspunten: Locatie en vriendelijkheid personeel

Verbeterpunten: Helaas werden burgers opgediend op kartonnetjes ipv echte borden. Dit ook ivm prijs/ kwaliteit en uitstraling.

Algemene beoordeling: Top

Ton Beukelman Stichting UnieNzv

20-09-2018

Locatie: Centraal Ketelhuis

Pluspunten:
aankleding en kwaliteit eten (Proeverie)

Algemene beoordeling:
mooie locatie met goede service / bediening op de avond zelf.

Thao Nguyen

20-09-2018

Locatie: DLC Café

Pluspunten:
De medewerkers waren erg vriendelijke en onze gasten vonden het eten erg lekker.

Algemene beoordeling:
We zijn erg blij met de service en de kwaliteit van het café: we hebben een prachtige dag gehad hier.