Beoordelingen Teka groep

• Aankleding en uitstraling locatie 8,9
  • Ligging locatie 8,7
  • Eten & drinken 8,5
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8,2

Karin Brink Orlaco Products B.V.

Locatie: Midden Nederland Hallen

Pluspunten: Goede communicatie met contactpersonen, ruime locatie, mooi interieur en nieuwe uitstraling

Verbeterpunten: Ik had verwacht dat er in het Grand Cafe koffie en thee uit kopjes zouden worden geserveerd en niet uit bekertjes.

Algemene beoordeling: Zeer goed.

Arnold Kreukniet Lidl

6,9

Locatie: Midden Nederland Hallen

Pluspunten:
"- Mooie, grote locatie met veel mogelijkheden.
- Zeer behulpzaam op de voorbereidingsdag
- Prettige communicatie tijdens de dag vh evenement
- Vriendelijk catering personeel "

Verbeterpunten:
"- Vooraf proefsessie mbt Food
- Meer proactiviteit bij uitlopen eten
- Kleine auditorium was niet voorbereid terwijl deze ruimte wel gereserveerd was"

Algemene beoordeling: voldoende

Anne Noordmans

Locatie: Hoeve Sparrendam

Pluspunten: Alles werd ons uit handen genomen. We hoefden ons nergens zorgen over te maken die dag. De locatie is erg mooi en heeft een goede sfeer!

Verbeterpunten: -

Algemene beoordeling: 9

R.Hutten Inspectie Justitie en Veiligheid

Locatie: Het Spaansche Hof

Pluspunten: "Prachtige sfeervolle locatie!
Flexibel personeel"

Verbeterpunten: "Bij koffiebreak stond te weinig personeel paraat/ werd na opmerking snel gecorrigeerd.
Akoestiek werd door sommigen als vervelend ervaren in plenaire zaal
Kwaliteit van de koude en warme hapjes mag iets beter"

Algemene beoordeling: Prachtige sfeervolle locatie

Maud ARTRA

Locatie: Oranjerie Hydepark

Goed service op de dag zelf! Erg genoten met onze klanten.

Els scholten-Quispel Vereniging van Goudse Museumvrienden

7,0

Locatie: Het Oude Stadhuys

Pluspunten: prachtige lokatie

Verbeterpunten: afstandsbediening, ringleiding in vergaderzaal.

Algemene beoordeling: afspraken gemaakt met vorige uitbater. Onze uitbater was nieuw en deed zijn best maar kon niet tippen aan de vorige uitbater.
88 drankjes in rekening gebracht die niet gedronken kunnen zijn. Presentatie zonder afstandsbediening is omslachtig. voor €195 audiovisuele middelen verwacht ik een afstandsbediening aanwezig

Bart Van Den Heuvel

Locatie: DLC Restaurant

Pluspunten: contact en service in het hele traject

Verbeterpunten: Geen extra kosten rekenen voor locatie wanneer je zoveel eten en drinken afneemt

Algemene beoordeling: Prima

Antek en Siebina Wojtkowski

Locatie: DLC Café

Pluspunten: te veel om op te noemen

Verbeterpunten: Meer bescherming bij het spoor

Algemene beoordeling: Top en erg tevreden

Jolanda Lourens

8,2

Locatie: Kasteel Duurstede

Top, prijs-kwaliteit, sfeer, eilandgevoel.

Van 't Klooster

Locatie: Kasteel de Schaffelaar

Pluspunten: De gastvrouw die ons overdag ontving en hielp verdient een dikke 10. Ze was vriendelijk, spontaan, wist onze zenuwen tot een laag punt te reduceren en we hebben echt van haar genoten. Eten was erg goed. Communicatie vooraf was leuk en goed.

Verbeterpunten: Het was de bedoeling dat, terwijl wij als bruidspaar bij de kerk gefeliciteerd werden, de daggasten een bittergarnituur kregen tijdens het wachten. De bittergarnituur werd echter pas rondgedeelte nadat wij ook gearriveerd waren.

Het eten werd niet op iedere tafel aangevuld. De gasten wisten achteraf gezien niet dat het eten onbeperkt was en hebben dus niet om aanvulling gevraagd maar kregen dit dus ook niet aangeboden.

Er werd tijdens het diner veel wijn aangeboden maar weinig een rondje gedaan met of iemand nog drinken wilde. Ikzelf, bruid, heb tijdens het diner een drankje ook niet gekregen.
Na het diner werd een rondje koffie/thee gedaan. De koffie heb ik afgeslagen en de thee is niet bij onze tafel langsgekomen. Ik had het idee dat maar de helft van de gasten dit aangeboden heeft gekregen. "