Beoordelingen Teka groep

• Eten & drinken 8,5
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8,2

Stefanie Tromp De Ondernemer

Locatie: DLC Restaurant

Pluspunten: sfeer

Verbeterpunten: routing / vindbaarheid op het terrein

Mark

Locatie: Het Oude Stadhuys

Uiteraard mooi gebouw. Goede service en flexibel!

Mirjam Stoffers PinkWeb

Locatie: Oranjerie Hydepark

Pluspunten: Mooie locatie en schitterende tuinen eromheen. Genoeg parkeerplekken. Flexibiliteit in ruimte indeling. Personeel denkt graag mee, is vriendelijk en behulpzaam

Verbeterpunten: De locatie en route mogen iets duidelijker aangegeven worden. Het zou fijner zijn als er nog een additioneel toilet zou zijn in de andere ruimte (bij de bar)

Jacqueline Hoogervorst Buisleiding Industrie Gilde

Locatie: Villa Rietvink

Pluspunten: De mensen op locatie, zeer gastvrij, behulpzaam en flexibel!

Verbeterpunten: Parkeren, als er meer dan 80 personen met de auto komen, is het lastiger parkeren. Wij hebben daar negatieve feedback op gehad ondanks dat er een parkeerhulp stond. Als de spreker voor in de zaal stond, was die slecht uitgelicht. Kan beter een spotje nog voorin de zaal gehangen worden. Zaal was in het begin warm en men had last van droge lucht.

Zeer goed en zullen hoogstwaarschijnlijk terug keren.

Ingie ABN AMRO

8,1

Locatie: Villa Rietvink

Pluspunten: Locatie, vele breakout rooms, stijlvolle inrichting

Verbeterpunten: vaste internet verbinding in plenaire zaal. bediening mag wat professioneler, de wc deuren, gaan verkeerd open waardoor deze de gang belemmeren

We hebben een geode meeting gehad. Deelnemers waren erg enthousiast over locatie

Jan Willem Walraven

Locatie: DLC Café

Pluspunten: Mooie ruimte, leuke aankleding

Verbeterpunten: weinig

Arnold van der Werff Rode Kruis

8,2

Locatie: DLC Café

Pluspunten: Sfeer, gastvrijheid, snelheid in het offertetraject

Verbeterpunten: Maaltijd: verschillende allergiën / dieeetwensen doorgegeven, opvolging had beter gekunt

Prima, ik kom graag nog een keer terug

Mark Bezemer

Locatie: Kasteel Duurstede

Pluspunten: -

Verbeterpunten: Toiletten beter aangeven.

Algemene beoordeling: We had a fantastic celebration of our wedding in Castle Duurstede. Perfect atmosphere and exceptionally good service. We were also very happy with the high-class catering offered for both the buffet and the surprise menu. Overall we had a great day and I can highly recommend this location for festivities.

Jenny Visser Van Gelder Groep B.V.

Locatie: Het Oude Magazijn

Pluspunten: Zie bovenstaand

Verbeterpunten: 1. Klanten attenderen op HDMI verbinding voor lap top indien projectiescherm moet worden gebruikt. Koppelstukje was niet voorhanden. Hebben hier zelf op het laatste moment voor gezorgd.
2. De locatie was erg koud omdat die de dagen voorafgaand aan ons evenement niet was gebruikt. De tijd was tekort om de ruimte voldoende te verwarmen (erg jammer).

Algemene beoordeling: Ondanks bovenstaande verbeterpunten: zeer goed.

Linda en Evert van de Pol

Locatie: Hoeve Sparrendam

Pluspunten: Locatie

Verbeterpunten: n.v.t.

Algemene beoordeling: Mede door enthousiaste en flexibele medewerkers is de dag super goed verlopen.