Beoordelingen Kasteel de Berckt

Joost uit: Waalwijk

08-02-2017
7,3

Reden bezoek: Zakelijk evenement

Super locatie en zeer geschikt voor zakelijke evenementen. Fijn is de gehele verzorging van ruimtes, slaapverblijven, eten, feestzalen, etc. Alle ruimtes zijn voorzien van faciliteiten en techniek. Fijne samenwerking met de Berckt om gezamenlijk het evenement tot een succes te maken.

Stephan uit: Amsterdam

28-12-2016

Reden bezoek: Bedrijfsuitje

Afgelopen jaar zijn wij daar met een groep van rond de 30 collega's geweest. Wij werden zeer goed ontvangen en alles was tot in de puntjes geregeld. Ook bij het boeken (we wisten pas laat de datum) werden we goed geholpen. Je hebt keuze uit verschillende kamers, welke er allen netjes uitzien en voorzien zijn van badkamer en toilet. Kortom: een zeer leuke bestemming en geschikt voor grote groepen.

Annet

13-06-2015

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een week voor ons geplande familieweekend (76 personen tussen 1 en 82 jaar) bleek de geboekte accommodatie in Brabant dubbel geboekt.
Wat waren we blij met de bereidheid van Kasteel de Berckt om ons weekend toch onvergetelijk te maken, TOP! Iedereen even aardig, alles zag er keurig uit. De jeugd heeft enorm genoten van het kampvuur en het grote grasveld en de oudere jeugd van de fiets- en wandeltochten.

wes uit: blerick

30-04-2015
9,8

Ruben uit: Tilburg

28-04-2015
8,5

Reden bezoek: Bedrijfsuitje

Dik tevreden en nemen het mee voor toekomstige bedrijfsgroepen van ons. Mvg, Rocks 'n Rivers BV

Esther uit: Eindhoven

23-04-2015

Reden bezoek: Zakelijk evenement

Een bijzondere locatie om met een grote groep jongeren te gast te zijn. De uitstraling van het kasteel zorgt voor een fijne werksfeer onder de jongeren. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We komen hier graag!

Stefaan uit: Puurs

10-11-2014
9,5

Reden bezoek: Spiritueel/levensbeschouwelijk

IK vond het prachtig en goed en mooi gelegen in een prachtige omgeving. Ik ben de weekend van 26 juni geweest in jullie kasteel.
Om lezing en toevlucht te nemen in het Boeddhisme bij Tulku Lobsang.

Groeten Michiels Stefaan ( Lobsang Nyima )

Vera uit: Rotterdam

25-09-2014
7,7

Reden bezoek: Zakelijk evenement

Zeer goed. Bij ontvangst wat stres ivm de vorige groep studenten en de daarbij horende rommel maar verder zeer tevreden! Een flexibele organisatie die snel kan schakelen, super!

Maria uit: Helmond

23-09-2014
7,8

Reden bezoek: Iets anders

We genieten al jaren van jullie accomodatie met de werkweek van het Eckartcollege. Dit jaar in het bijzonder waren mijn collega's erg te spreken over de gemaakte afspraken en de naleving daarvan. Bedankt!!

Esther uit: Den Haag

19-09-2014

Reden bezoek: Iets anders

Het was voor onze doelgroep (senioren) een geweldige locatie.