Beoordelingen kappr IJsselstein

• Kennis en vaardigheden 9,4
  • Klantvriendelijkheid 9,5

Rianne uit: Lopikerkapel

07-08-2017

Fijn om een kapper te vinden die open is op maandag en ook nog goed betaalbaar. Ik had een foto bij me, aan de hand daarvan werd goed meegedacht wat een goed kapsel voor me zou zijn. Aangezien ik een groot stuk van mijn haar af wilde checkte de kapster nog een keer extra of we echt hetzelfde dachten over de lengte. Heel fijn! Meer dan tevreden over het eindresultaat.

Karin uit: Jaarsveld

20-05-2017
9,6

Ik vind Mariska en Stephany hele leuke meiden zijn super klant vriendelijk en geven perfecte advies echt een aanwinst voor de zaak en de klanten
Top gewoon

Myrthe uit: Ijsselstein

18-04-2017
9,8

Vrolijke kapster die mijn haar netjes en recht heeft geknipt

Annemieke uit: Lopik

17-03-2017

Hulde aan Joost en Mariska van Kappr Ijsselstein!

Helaas was de ballayage bij mijn eigen kapper mislukt, maar hadden ze geen ruimte om dit te corrigeren. Gelukkig had Kappr Ijsselstein wel ruimte. Heel fijn, want voor mijn idee liep ik voor gek.

Je gaat met ietwat lood in je schoenen want ja je laat een andere kapper het vuil werk opknappen terwijl je er normaal gesproken nooit komt.

Maar ik ben echt enthousiast ontvangen en voelde me meteen op mijn gemak. De hersteloperatie is ook super goed gelukt en ben er nog steeds super blij mee.

Nogmaals, hulde aan Joost en Mariska van Kappr Ijsselstein.

Bedankt!

Groet,

Annemieke

03-03-2017

De meisjes(Maud Stephanie en Mariska)van de kapper zijn erg vriendelijk en enorm klant gericht. Ik kwam vandaag voor een highlight behandeling maar ik schrok van het feit dat ik met nat haar naar buitengestuurd zou worden. Je denkt dat alles in de prijs zit maar je moet daar nog extra voor betalen. Hoe kun je iemand naar buiten sturen met nat haar na kleuren. Hoe weet je dan dat de kleur is gelukt. Ik vind dit belachelijk en denk dat de baas van deze zaak hier goed over na moet denken. Voordat hij klanten gaat verliezen.

Cerrano uit: Nieuwegein

23-02-2017
9,6

Altijd erg vriendelijk en gezellig, klantgericht en zeer meedenkend! Ga er altijd met een grote glimlach naartoe en meer dan tevreden weer vandaan. Aanrader voor allen!

Annette uit: IJsselstein

20-02-2017

Afspraak online maken is erg handig. Inderdaad betaalbare kapper. Ik heb geen vaste kapster, ze knippen allemaal goed en zijn allen servicegericht.

Nathalie uit: Montfoort

22-01-2017

Ik kom al jaren bij Kappr, Er werken leuke spontane meiden en niets is te gek! Super advies en ga altijd zeer tevreden de deur uit! Kortom zeker een bezoek waard!!

Trudie uit: IJsselstein

14-01-2017

Bijzonder klantvriendelijke dames. Hebben kennis van zaken en knippen vakkundig en soepel. Kom er sinds 1,5 jaar en ben zeer tevreden. Afspraak online maken is ideaal.

Remco uit: IJsselstein

11-01-2017
9,6

Begrijpen goed wat je wilt, en geven goed advies! Zou geen andere kapp(e)r willen!