Beoordelingen kappr IJsselstein

• Kennis en vaardigheden 9,5
  • Klantvriendelijkheid 9,6

Paula uit: IJsselstein

03-02-2018

Altijd fijn oma mijn haar te laten doen hier, heb Stephany als kapster maar zou mij ook door Mariska laten helpen zijn allebei 2 toppers. Luisteren naar wat je wilt en niets is teveel voor hun, dus een aan rader voor iedereen die een goede kapper zoekt

uit: IJsselstein

15-01-2018

Stephany en Mariska zijn twee leuke meiden die zeer goed knippen, kleuren en heel klantvriendelijk zijn.
Verana daarentegen vind ik niet klantvriendelijk. Ik wil niet meer door haar geholpen worden en maak de afspraken nu alleen nog maar online.

Bertina uit: IJsselstein

29-12-2017

mijn dochter vanuit lang recht haar in een hele stoere coup geknipt. Echt geweldig. Bedankt

Ellen uit: Ijsselstein

22-11-2017

Gisteren voor het eerst naar Kappr met een mislukte coupe van mijn eigen kapper. Prima geholpen door Stefany, die uitlegde en liet zien waar het mis was gegaan. Ze herstelde mijn coupe en nam ik afscheid met een; Bedankt! En Stefany met een; mocht je het toch nog te lang vinden, kom dan snel even terug. Thuis vond ik het inderdaad toch nog te lang en ging terug. Na een eerlijke discussie over hoe dan wel, ging Stefany met mijn wensen mee. Nu zit ik heel tevreden op de bank. Lieve Stefany, bedankt voor je eerlijkheid. Ik kom terug.

Timon uit: Ijsselstein

16-10-2017

Stephany knipt heel goed! Het is er verder altijd gezellig. De inrichting van de winkel mist wat sfeer.

Lia uit: IJsselstein

06-10-2017

Fijn dat de zaak nu in de Kerkstraat zit.
Super goed geholpen door Mariska.
Goed advies voor een nieuwe coupe en snel en kundig geknipt.Heel tevreden

Rianne uit: Lopikerkapel

07-08-2017

Fijn om een kapper te vinden die open is op maandag en ook nog goed betaalbaar. Ik had een foto bij me, aan de hand daarvan werd goed meegedacht wat een goed kapsel voor me zou zijn. Aangezien ik een groot stuk van mijn haar af wilde checkte de kapster nog een keer extra of we echt hetzelfde dachten over de lengte. Heel fijn! Meer dan tevreden over het eindresultaat.

Karin uit: Jaarsveld

20-05-2017
9,6

Ik vind Mariska en Stephany hele leuke meiden zijn super klant vriendelijk en geven perfecte advies echt een aanwinst voor de zaak en de klanten
Top gewoon

Myrthe uit: Ijsselstein

18-04-2017
9,8

Vrolijke kapster die mijn haar netjes en recht heeft geknipt

Annemieke uit: Lopik

17-03-2017

Hulde aan Joost en Mariska van Kappr Ijsselstein!

Helaas was de ballayage bij mijn eigen kapper mislukt, maar hadden ze geen ruimte om dit te corrigeren. Gelukkig had Kappr Ijsselstein wel ruimte. Heel fijn, want voor mijn idee liep ik voor gek.

Je gaat met ietwat lood in je schoenen want ja je laat een andere kapper het vuil werk opknappen terwijl je er normaal gesproken nooit komt.

Maar ik ben echt enthousiast ontvangen en voelde me meteen op mijn gemak. De hersteloperatie is ook super goed gelukt en ben er nog steeds super blij mee.

Nogmaals, hulde aan Joost en Mariska van Kappr Ijsselstein.

Bedankt!

Groet,