Beoordelingen Kampeerwereld.nl

• Prijs 8,6

S uit: Alkmaar

06-12-2015

Positieve ervaring:
Was op zoek naar specifieke kerstster en die vond ik hier.
Stond nog niet op de site, maar werd razendsnel bezorgd!
Zeer vriendelijke en goede service.

Nvt

Bob uit: Valburg

30-11-2015

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Wandelschoenen

Positieve ervaring:
Kleinigheid gekocht. En toch geen verzendkosten! Dat kan niet uit. En toch levert u volgens afspraak. Complimenten. Zeer bedankt.

Pieter uit: Boortmeerbeek Belgie

29-11-2015

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Outdoor, rugzakken en slapen , Wandelschoenen , Koken en Barbecues

Jan uit: Hendrik Ido Ambacht

28-11-2015

Ervaring met: Kampeerartikelen, Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
Via webshop snel en goed geleverd zonder verzendkosten.

H. uit: Schagen

Ervaring met: Kampeerartikelen

Positieve ervaring:
SNELLER LEVERING VAN GEKOCHTE ARTIKEL. kAN NOG NIET ZEGGEN OF DE KWALITEIT VOLDOET. mOET DE CARAVANHOES NOG OM E CARAVAN DOEN.

Maaike uit: wilsum

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst uw winkel ontdekt en bezocht. Ik vind het een hele prettige winkel, fijne sfeer. De entree is leuk aangekleed met een oude vouwwagen en oude kampeerartikelen. Ik vond het meteen een leuke binnenkomer. Het is niet zo massaal als sommige andere winkels maar wel zo groot dat het assortiment zeer uitgebreid is. Ik wilde graag een hoog pannetje los kopen maar die zijn helaas allemaal onderdeel van een setje. Ik neem aan dat dat niet aan jullie ligt maar aan de pannenleverancier. Ik zag bij jullie veel spullen die je niet overal kunt kopen. Ik vond het ook erg leuk dat de honden mee naar binnen mochten mits in de winkelwagen. Anders kun je naar binnen met zij'n twee├źn. Het is niet veilig om je hond buiten achter te laten of in de auto alleen te laten. In zo'n geval gaan we altijd omstebeurt. Punt erbij voor jullie omdat jullie een hondvriendelijke winkel hebben!

Verbeterpunten/ tips:
De hoge kampeerpannetjes zijn niet los verkrijgbaar en de handgrepen ook niet als onderdeel. Omdat bij ons een handgreep te heet geworden is, zoeken we dat nog wel. Maar misschien ligt dat niet binnen de mogelijkheden om ze los te verkopen of onderdelen te bestellen?

Martin uit: Epe

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Koken en Barbecues

chris uit: emmen

16-11-2015

Ervaring met: Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
Ik zocht voor mijzelf een leuke flatcap..gezocht op google en kwam bij jullie op de site terecht en vondt direct een mooie flatcap die heb ik gelijk besteld...alleen was helaas de verkeerde maat..maar heb mijn jongste zoon er wel blij mee kunnen maken...mijn ervaring bij kampeerwereld is top.

Carlo uit: Berkel enschot

05-11-2015
6,7

Ervaring met: Kampeerartikelen

Positieve ervaring:
Materiaal werd netjes geleverd in een stevige doos en wat heel fijn is dat je via je smartphone kan bestellen .
Dit is bij meerdere webshops niet mogelijk .

Verbeterpunten/ tips:
Als je de stelling heb voor 17:00 besteld andere dag in huis dan moet je dit waarmaken niet 3 dagen later !

Henk uit: Moergestel

04-11-2015

Ervaring met: Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
Het bestelde artikel, was niet op voorraad, zo pas in feb. 2016 zijn, heb voor een ander artikel gekozen. Deze was de volgende dag binnen.Wel duurder dus hoop ik natuurijk op de waardebon.