Beoordelingen Kampeerwereld.nl

• Kwaliteit 8,9
  • Prijs 8,6

Lucas uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Prima bestelproces en snel geleverd. Goed verpakt ook.

Eduard uit: Schoonhoven

Ervaring met: Kampeerartikelen, Kampeermeubelen

Positieve ervaring:
we kwamen bij jullie website door de laagste prijs van de cadac chef safari 2. Nu bleek dat jullie ook nog een leuke actie hadden bij de crespo stoelen (organizer er gratis bij)!
Dan ook nog eens een gratis en tevens een levering, nou wat wil je nog meer!
Wij zijn dik tevreden en ook zeker van plan om jullie website nog een vaker te bezoeken, en wie weet een keer de showroom te komen bewonderen.

Aart uit: Den Helder

13-06-2015

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Outdoor, rugzakken en slapen , Koken en Barbecues

Positieve ervaring:
Wij hebben een Human Comfort Luchtbed en Matras bij de kampeerwinkel besteld. De kwaliteit van de artikelen is goed, en zien er mooi en degelijk uit. Wat mij ook aanspreekt is de 5 jaar garantie op het luchtbed.

Verbeterpunten/ tips:
Jammer dat in eerste instantie alleen het matrasje geleverd is (vergeten het luchtbed in de doos te doen), dit was gelukkig na een telefoontje snel opgelost. Maar dat op de 2e doos ook nog een verkeerde postcode en huisnummer staat is wel erg jammer. Doordat de postbode onze naam kent is het gelukkig allemaal toch nog goed gekomen. Mag niet gebeuren bij een webshop, 3 keer checken!

Christel uit: Groessen

8,5

Ervaring met: Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
moest artikel retour sturen ivm verkeerde kleur advies via de sit andere kleur dan vermeld.
Geen kosten(wat wel vermeld staat) via antwoordnummer retour kunnen sturen

Lamberta uit: LEEUWARDEN

Ervaring met: Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
We hebben producten van human comfort gekocht, mooi ingepakt en er is zelfs over kartonbesparing nagedacht met het hergebruik van oude dozen(die overigens erg stevig was, waardoor alles netjes aankwam). De snelle levering en heldere verzendprocedure springen eruit.

geen

Marjan uit: Zwijndrecht

Ervaring met: Koken en Barbecues

Positieve ervaring:
gezochte artikel bracht ons op kampeerwereld. de prijs was ok en de artikelen werden zeer snel bezorgd.

Bart uit: Badhoevedorp

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen

Positieve ervaring:
Snelle levering, goede prijs. Prima dus.

Geen

Willie uit: Groningen

Snelle levering.
Netjes verpakt

Esther uit: Elsene

Positieve ervaring:
Zeer snelle levering. Vriendelijke klantenservice. Slaapmatjes gekocht, zien er prima uit. We gaan ze deze zomer testen.

Verbeterpunten/ tips:
Mijn kortingscode geactiveerd, maar korting was uiteindelijk toch niet afgetrokken. Aardig en behulpzaam contact met klantenservice en de belofte dat de 10 euro korting zullen terugstorten.

Sophie uit: UTRECHT

Ervaring met: Wandelschoenen

Positieve ervaring:
Beste prijs voor een goed merk, volgende dag geleverd.

Verbeterpunten/ tips:
Algehele indicatie levertijd is dat het de volgende dag wordt geleverd. Echter bij de bestelling werd ineens een langere indicatie aangegeven (ik meen 2-4 dagen ipv volgende dag). Hierover stond bij het product niets vermeld.
Omdat ik de sandalen per direct nodig had, én mede daarom voor jullie had gekozen, deed mij dit aan jullie twijfelen. Gelukkig kreeg ik de sandalen de volgende dag binnen.