Beoordelingen Kampeerwereld.nl

13-12-2017
8,5

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Koken en Barbecues

Positieve ervaring:
Bestelling via de website, af laten leveren bij een postnl punt.
Helaas was door een fout het afleveradres bij postnl ons huisadres, daar lukt het niet om wat te laten bezorgen en wordt een pakket retour afzender gestuurd.
Contact gehad met de klantenservice, die hebben dat meteen goed opgepakt, nieuw pakket gestuurd naar postnl punt waardoor wij het pakket de volgende dag alsnog hadden.
Compliment voor de klantenservice, wordt vriendelijk te woord gestaan, wordt teruggebeld en probleem wordt naar tevredenheid opgelost!

Tim uit: Ouddorp

11-12-2017

Positieve ervaring:
Snelle verzending, goed verpakt, geen problemen gehad met de bestelling.

Arjen uit: Aalst

10-12-2017

Ervaring met: Hengelsport artikelen

Positieve ervaring:
Bijzonder scherpe prijs, veel keuze, snelle levering en zeer goed verpakt zodat mogelijke schade voorkomen is.

Verbeterpunten/ tips:
Assortiment uitbreiden want zou - gezien de service -zeker overwegen eventuele vervolgaankopen te doen.

Chris uit: zwijndrecht Belgie

09-12-2017

Ervaring met: Bergsport, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Outdoor, rugzakken en slapen , Wandelschoenen , Koken en Barbecues

Positieve ervaring:
Een leuke ervaring het vertoeven op uw website-shop.
Vooral een goede werking van uw verkoops-procedure en levering; hup hup Nederland daar kunnen wij van leren

Verbeterpunten/ tips:
perfect ,misschien via een account een iets persoonlijkere werking.

Juliette uit: OSS

09-12-2017

jan uit: Rotterdam

07-12-2017
9,5

Positieve ervaring:
leger des heilskoor gekocht voor onze nicht ziet er mooi uit en zingt zelfs.Hartstikke leuk.Iemand weer blij gemaakt.
Bedankt,ook voor de snelle service .TOP

Peter uit: Terheijden

Anne uit: Breda

8,1

Ervaring met: Lichtgewicht kamperen

Positieve ervaring:
Vanwege de feestdagen heb ik wat langer op m'n tentje moeten wachten.
De volgende dag heb ik hem opgezet en ik was verbaasd wat er nog allemaal aan details aan zaten zoals drie zakjes waar je wat in kan doen waarvan een aan de buitenkant van de binnen tent,en en lussen om een lijntje te spannen voor je kleren.hij is ook heel gemakkelijk op te zetten.

Verbeterpunten/ tips:
Misschien is het mogelijk het tentje iets hoger te maken, zo'n 10 cm zou mooi zijn,[ de tentstok iets meer gebogen]
heb nl een luchtbed van 9 cm dik.
De stormlijnen zou ik in een zakje erbij geven, zijn bij normaal gebruik niet nodig.

Jules uit: Susteren

06-12-2017

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
Heldere en duidelijke productbeschrijving, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.

C uit: Boekel

9,6

Ervaring met: Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
Verkeerde tas geleverd , Saskia heeft het super opgelost .
Super gedaan dank hiervoor

Verbeterpunten/ tips:
Kijken dat de goede producten in de doos gaan