Beoordelingen Kampeerwereld.nl

• Kwaliteit 8,9
  • Prijs 8,6

Reinard uit: Bruchem

18-10-2017

Ervaring met: Outdoor, rugzakken en slapen , Wandelschoenen , Hengelsport artikelen

Positieve ervaring:
Snelle levering van het artikel.

Verbeterpunten/ tips:
Geen verbeterpunten, ga zo door.

peter uit: amersfoort

16-10-2017

Ervaring met: Bergsport, Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Outdoor, rugzakken en slapen , Wandelschoenen , Koken en Barbecues, Lichtgewicht kamperen

Positieve ervaring:
Levertijd zou 3 tot 5 werkdagen zijn, maar kwam gewoon volgende werkdag.

Levertijd artikel aanpassen.

peter.j uit: horst

13-10-2017

Ervaring met: Kampeerartikelen, Outdoor, rugzakken en slapen , Wandelschoenen , Koken en Barbecues, Hengelsport artikelen , Lichtgewicht kamperen

Positieve ervaring:
van bestelling tot levering super snel plus een top product groettjes p.j poels

Verbeterpunten/ tips:
nee , dit kan niet beter ook het gebruik van gebruikte dozen is top , en de doos van jullie heb ik ook hergebruikt

N uit: IJmuiden

12-10-2017

Ervaring met: Hengelsport artikelen

Positieve ervaring:
makkelijke webshop , volgende dag al in huis

geen

Dick uit: Valkenburg ZH

11-10-2017

Positieve ervaring:
Helaas bleek het kacheltje niet goed te werken en na contact via de telefoon en mail, kon het snel en probleemloos worden omgeruild. Zowel de eerste als de vervangende levering waren erg snel. Prettig contact met de klantenservice.

Verbeterpunten/ tips:
Telefonisch werd mij toegezegd dat ik een antwoordnummer zou krijgen om het product terug te sturen. Uiteindelijk moest ik de porto kosten toch betalen en later terugvragen.

Pieter uit: Elst

07-10-2017
7,8

Ervaring met: Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Outdoor, rugzakken en slapen

Positieve ervaring:
snelle levering van het bestelde artikel

ANNEMIEK uit: Heerlen

05-10-2017
9,5

Positieve ervaring:
Prima webshop en duidelijke communicatie

Erik Meijer uit: Castricum

04-10-2017

Ervaring met: Bergsport, Tenten, Outdoor, rugzakken en slapen , Wandelschoenen , Lichtgewicht kamperen

Positieve ervaring:
prima kwaliteit en correcte aflevering

J. uit: Huizen

02-10-2017
7,3

Positieve ervaring:
eerst in kampaarwinkel geweest keurig ingelicht over de koelboxen thuis overlegd en toen via website besteld maar toen begon het wachten ik kreeg keurig dag en tijd wanneer het afgeleverd zou worden dat was de volgende dag tussen 12.00 uur en 15.00 uur dat is mooi dacht ik dan ben ik thuis, de gehele verdere dag gewacht geen aflevering wel gekeken op track en ? sorry er is vertraging na 20.00 uur opnieuw bericht wordt morgen afgeleverd tussen 12.00 uur en 14.00 uur ik moest om 14.00 ergens zijn eerst gewacht geen pakket, bij buren gevraagd om het pakket aan te nemen was zelf 15.30 weer thuis en het pakket werd na 16.00 uur afgeleverd gelukkig wachten voorbij

Verbeterpunten/ tips:
probeer na te gaan of post.nl inderdaad af gaat leveren op het tijdstip dat u aangeeft als dat niet kan laat dan eerder weten wanneer wel

Christien uit: Haarlem

30-09-2017
9,5

Ervaring met: Bergsport, Tenten, Kampeerartikelen, Kampeermeubelen, Outdoor, rugzakken en slapen , Wandelschoenen , Lichtgewicht kamperen