Beoordelingen JvD keukens

Eric en Sandra uit: Best

11-05-2014
8,2

Omschrijf uw ervaring:
Geduld, toewijding, en oog voor detail.
Het gehele traject heeft veel tijd in beslag genomen, terwijl pas vrij laat duidelijk werd wie de opdracht verkeeg.
Ondanks dit werden we goed geholpen en geadviseerd.
Uiteindelijk verviel de opdracht naar JvD en werd alles tot in de puntjes uitgevoerd zoals overeengekomen is.
Het ontwerp was gedetaileerd. De uiteindelijke uitvoering was zoals besproken; prima werk.
Tijdens de uitvoeringsfase zat eea. tegen; zonder problemen werd dit gecorrigeerd en werd dit geaccepteerd, zonder concessies naar de kwaliteit.
Kortom : we zijn zeer tevreden over de uitvoering ... onze verwachtingen van het eindresultaat werden overtroffen.
We zijn blij voor JvD keukens gekozen te hebben en hebben er vol vertrouwen in de eventuele nazorg, mocht dit nodig blijken.
Het personeel was vakkundig en toegewijd. Kortom: we zijn erg blij met het eindresultaat en de manier hoe dit tot stand heeft kunnen komen.
We ziijn ook blij met de late wijziging qua vaatwasmachine ... we werden in een vrij laat stadium gebeld dat er een nieuw model beschikbaar was waarmee een ontwerp probleem kon worden vermeden. Dit zien we als illustratief voor de wijze waarmee werd mee gedacht.
We raden JvD dan ook van harte aan.

Martin uit: Best

28-04-2014
7,6

Omschrijf uw ervaring:
Zeer kundige mensen en prima product

Mia uit: Riethoven

25-04-2014
7,9

Omschrijf uw ervaring:
Dit is een bedrijf waar de klant nog koning is. Eén telefoontje en het wordt geregeld. Goede service en goede/ervaren monteurs. Denken met je mee.

anita uit: weebosch

Lenneke uit: Bergeijk

24-04-2014
9,6

Omschrijf uw ervaring:
Zeer fijn bedrijf, hebben ons super goed behandeld en maken mooi en vakkundig werk. In onze keuken is een nieuwe houtsoort toegepast en erg leuk om te zien hoe betrokken ze daarbij ook zijn.
Resultaat; een pracht plaatje van een keuken met vele complimenten van andere en ons natuurlijk!

Patrick uit: Hulsel

23-04-2014

Omschrijf uw ervaring:
Goed advies bij aankoop keuken. Verkoop mbv. showroomvoorbeelden.
Vriendelijke monteurs

Bert uit: Valkenswaard

Omschrijf uw ervaring:
Eerlijk, betrouwbaar, kwaliteit, service en vakmanschap!

Harrie uit: Bergeijk

Omschrijf uw ervaring:
We kennen JvD keukens al langer en zijn zeer positief over de particuliere en zakelijke markt en in onze situatie zeer welwillend
voor verenigingen ed.

Simon uit: Hilvarenbeek