Beoordelingen JVD Direct Services BV

M uit: Haarlem

15-06-2018
9,6

Ervaring met: Riool, afvoer ontstoppingen

Door problemen met de wasmachine afvoer en toilet kwam ik terecht bij JVD, door het gebruik van de camera kwamen de heren snel achter de oorzaak. daarna is de gehele grondleiding gereinigd en alles loopt weer soepel.
Fijn dat jullie het ook zeer netjes achter hebben gelaten!
Marja

Z uit: Hilversum

16-05-2018

vorige week gasdetectie met daarnaast een reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd door Jan, prettig idee dat alles weer naar behoren functioneert! dank is groot!

F

04-05-2018

Ervaring met: Aanleg, reparatie en onderhoud van gasapparatuur

mijn ketel was oververhit, blij dat JVD Direct services dezelfde dag dit probleem heeft kunnen fixen

Pw uit: Nieuw vennep

30-04-2018
3,6

Ervaring met: Aanleg, reparatie en onderhoud van gasapparatuur

Gebeld voor gas lekkage na afpersen gasleiding ivm nieuwe meter van liander.monteur is gekomen en met een snuffelaar gas lucht geroken in kruipruimte.gemeld dat wij tonson isolatie hadden.monteur is kruipruimte ingegaan en heeft isolatie weggesneden maar hoorde muisjes en is eruit gegaan.na €289 betaald te hebben voor 3kwartier aanwezigheid.men wilde alleen komen als de muisjes en isolatie materiaal weggehaald was.geen gaslek opgezocht en een week zonder gas gezeten.tevens €500 aan rest schade door vernielde isolatie.

B uit: Amsterdam

10-04-2018

Ervaring met: Riool, afvoer ontstoppingen

Doordat wij vaak een terugkerend probleem hebben gehad met ons riool, kwam JVD erdoor een camera inspectie achter dat dit met een veelvoud van boomwortelgroei te maken had, riool is binnen afzienbare tijd vervangen door 2 hardwerkende mannen en riool loopt weer zonder problemen door! mvg, Bram & Jolanda