Beoordelingen Juwelier Optiek Verlinden

• Persoonlijk advies 9,2

Monique uit: Sint Hubert

10-12-2017

Ervaring met: Monturen

prima geholpen, goede overweging en uitleg mogelijkheden.

Daphne uit: Wanroij

09-12-2017
7,3

Ervaring met: Sieraden

Ik had in de winkel 2 ringen uitgezocht, deze waren in mijn maat niet op voorraad, daarom zijn ze besteld. Een week later waren ze binnen, helaas was van 1 van de 2 ringen het verkeerde model besteld. Wanneer deze weer opnieuw besteld moest worden was er weer 1 week levertijd.

Mat uit: Wilbertoord

06-12-2017

Ervaring met: Horloges

Prettige zaak met correcte medewerkers

Ria uit: Langenboom

03-12-2017

Ervaring met: Sieraden

Meneer, mevrouw en personeel zijn altijd behulpzaam en vriendelijk.
Ik krijg er geen opdringerig gevoel en se service is heel goed.

rien uit: ROSMALEN

03-12-2017

Ervaring met: Reparatieatelier

Maria uit: Haps

29-11-2017
8,5

Ervaring met: Monturen

Goede service, meedenken en fijn dat t mogelijk is om een aantal brillen mee naar huis te nemen om keuze te maken

Marianne uit: Langenboom

29-11-2017

Ervaring met: Sieraden

Ring gekocht voor de 21e verjaardag van mijn dochter. Ondanks dat we bijna rechtstreeks uit de stal kwamen en dus niet op ons best gekleed, maar ja, we hadden haast, werden we super geholpen en hebben een hele mooie ring voor haar kunnen kopen. De collectie is enorm dus zeer goed geslaagd.

Antonius uit: Mill

25-11-2017

Ervaring met: Monturen

je kunt altijd terecht, kleine herstellingen gratis, gratis en deskundige oogmeting. Bij moeilijke gevallen een proefbril en niet goed geen kosten. Al het personeel zeer klantvriendelijk!

Jacqueline uit: Wanroij

20-11-2017
9,5

Ervaring met: Horloges

Ik kom al jaren bij Verlinden voor alle sieraden, contactlenzen en brillen. wij gaan nooit ergens anders heen. de service is geweldig en het personeel vriendelijk.

Albert uit: Grave

15-11-2017
9,7

Ervaring met: Monturen

Ben zomers op camping de keuterij en als er iets is met m,n bril of horloge wordt altijd perfect geholpen.Geweldige service.