Beoordelingen Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht

Piet uit: Heerde

11-04-2018

Geachte Mevrouw Mijn Heer ,
U vraagt mij om mijn ervaring met J B L &G

Dat is mij zeer goed bevallen,
Toen ik een ongelijk had gehad met mijn fiets onder een auto.
ben ik naar het zieken huis gebracht met de ambulance ,
een paar dagen thuis zit ik op de computer te kijken en zie ik toevallig uw bedrijf.
J B L&G , Toen heb ik een mail gestuurd ,En de volgende dag kreeg ik Telefoon van de h r m r Niek van Dalen .
Toen heb ik het hele verhaal verteld van het ongelijk En van af die tijd is mijn contact met de h r m r Niek van Dalen .
Heel goed ver lopen ben zeer tevreden over de verdere afwikkeling ,En zeer tevreden over het te ont vangen schade bedrag.
De totale Beoordeling 9.
Met vriendelijke groet Piet Hoogers.

Willy uit: Breda

10-04-2018

Heb heele goede ervaring gehad altyd luisterend oor kon veel kwyt aan haar wil haar bedanken voor bystaan dank Alexandra mvg

Jaïr uit: Haarlem

24-03-2018

Ik ben zeer tevreden door JBL&G. De heer Kassels heeft mijn zaak in behandeling genomen en was altijd duidelijk en snel in zijn communicatie. Verder heeft hij mijn zaak zeer professioneel afgehandeld. Ik zou het iedereen aanraden!

Marijke uit: Kaatsheuvel

15-03-2018

Ik heb alleen positieve ervaringen met de jurist de heer long tu

M uit: Santpoort-Noord

27-02-2018

Héél tevreden over ct met uw jur.buro.
Houdt goed contact met mij en de tegenpartij!
Draagt veel onderwerpen aan, waar ik niet aan zou hebben gedacht!
Resultaat, incl voorschot betaling, is meer dan ik had verwacht!!!

Suzanne uit: Dinteloord

19-02-2018

Femke Priem is zeer betrokken. Ze is persoonlijk en leeft ontzettend mee. Ik heb t gevoel dat ze naar ons luisterd. Heel fijn contact en haalt eruit wat mogelijk is. Kortom zeer zeer tevreden.

Ilona uit: Hoofddorp

19-02-2018
7,3

F uit: Assen

n.v.t.

Geen oordeel omdat de zaak nog niet is afgerond, tot zover heb ik geen klachten.

Johan uit: Assen

Monique uit: Emmen

7,0

Ik ben sinds eind 2016 met mijn letselschade zaak bij jullie en had eerst Bas Peters als jurist waar ik dik tevreden mee was. Helaas is vanwege zijn vertrek mijn zaak overgenomen en niks ten nadele van mijn nieuwe jurist, maar soms gaan er wel wat dingen mis omdat je niet alles kunt weten van voorgaande tijd. Ook was ik erg gewend aan hoe hij dingen aanpakte en als iemand zo goed bevalt is het erg lastig te wennen aan iemand anders vooral omdat ieder het op zijn eigen wijze doet. Het vertrouwen is iets wat moet groeien. Mijn schade expert is nu ook vervangen door iemand anders en ik merk dat ik niet zo goed tegen die veranderingen kan. Een zaak die gaat om whiplash is al een lastige zaak op zich en dat geeft veel spanning. gelukkig begrijpt Kirsten Heijen mij heel goed daarin dus dat is erg prettig. Ik zou JBL&G zeker bij anderen aanbevelen.
Ik ben benieuwd naar de toekomst wat betreft mijn zaak...