Beoordelingen Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht

• Deskundigheid van de jurist 9,2
  • Contact met jurist 9,3

Bennie uit: Almelo

15-10-2018

Zeer goed en plezierig in zowel het contact als in de afhandeling

Joep uit: Rotterdam

28-09-2018

Ahlam uit: Amsterdam

19-09-2018

Ik had een ingewikkelde zaak waarin ik aangereden ben door een auto. Zelf reed ik met mijn scooter deels over de stoep heen en zij kwam vanuit een uitrit met drempel. Ik reed over diezelfde uitrit heen en de automobilist had mij geraakt. Ik had een vriendin erbij gehaald die had aangegeven dat ik mijn rechten moest uitzoeken hierin. Zo kwam ik bij jullie terecht en werd ik vanaf dag één bijgestaan door Maarten Klok.

Wat een lieve man! Hij had volle aandacht voor mijn verhaal en dacht met mij mee. Hij was ook eens goed bereikbaar voor als ik vragen had of nog aanvullingen op de situatie. Ik voelde me serieus genomen en ben zeer dankbaar voor al het werk die hij voor mij gedaan heeft! Als je dit leest Maarten, nogmaals heel erg bedankt :D

Lamar uit: Amsterdam

17-09-2018

A uit: Assen

14-09-2018

Behulpzaam, goede mailcontacten
Correcte afhandeling.
Ik raad iedereen aan om contact op te nemen ook bij twijfel het kost niks, en ze weten waar ze het over hebben.

Bas uit: Helmond

06-09-2018

Sabine uit: Hoorn

05-09-2018

Bij het allereerste contact krijg je al het gevoel dat je eindelijk op het juiste adres bent. Je eigen verzekeringsmaatschappij, waar je jaren klant bent, laat je in de steek omdat je geen rechtsbijstandverzekering hebt afgesloten. Maar dan wordt je gratis geholpen door een heel team lieve, deskundige mensen die jou snel antwoord geven op alle vragen die je hebt. Ook wordt je altijd netjes teruggebeld of op de hoogte gebracht zodra er iets van de tegenpartij wordt vernomen of er iets naar hen wordt toegestuurd. Echt super fijne ervaring! Ik kan JBLG dan ook aan iedereen aanbevelen.

Pauline uit: Amsterdam

28-08-2018

Ik ben ontzettend tevreden over het werk dat JLB&G verricht heeft omtrent mijn zaak. Eerst ben ik goed geholpen door Karin en daarna heeft Jeanine mijn zaak perfect afgerond. Het contact met beide dames was erg fijn en ze hebben mij goed op de hoogte gehouden en reageerden altijd snel op vragen. Natuurlijk hoop ik dat ik nooit meer van een Letselschadebureau gebruik hoef te maken, maar mocht dit wel het geval zijn zal ik niet aarzelen om JLB&G weer in te schakelen. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen!

Eugene uit: Zoetermeer

17-07-2018

Mijn letselschadezaak is tot een afwikkeling gekomen
daar ben ik erg dankbaar voor de hele hulp – de behandeling en de afwikkeling
zeer tevreden en dankbaar ben met de hulp waarvan ik genoten hebt

Shanish uit: Den haag

16-07-2018

Ja ze hebben me goed en snel geholpen. En als ik vragen had werd het snel beantwoord. Ik zou het zeker iedereen aanraden.