Beoordelingen Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht

Nienke uit: Rotterdam

25-05-2018

Sabrina uit: Rijswijk

23-05-2018

JBL&G heeft mij geweldig bijgestaan en een resultaat bereikt waar ik zelf niet het doorzettingsvermogen en kennis voor zou hebben gehad. Het contact verliep altijd vlotjes en soepel. Ik ben meer dan tevreden!

Anoniem uit: Den Haag

04-05-2018
7,7

Ben goed geholpen, zeer tevreden

Piet uit: Heerde

11-04-2018

Geachte Mevrouw Mijn Heer ,
U vraagt mij om mijn ervaring met J B L &G

Dat is mij zeer goed bevallen,
Toen ik een ongelijk had gehad met mijn fiets onder een auto.
ben ik naar het zieken huis gebracht met de ambulance ,
een paar dagen thuis zit ik op de computer te kijken en zie ik toevallig uw bedrijf.
J B L&G , Toen heb ik een mail gestuurd ,En de volgende dag kreeg ik Telefoon van de h r m r Niek van Dalen .
Toen heb ik het hele verhaal verteld van het ongelijk En van af die tijd is mijn contact met de h r m r Niek van Dalen .
Heel goed ver lopen ben zeer tevreden over de verdere afwikkeling ,En zeer tevreden over het te ont vangen schade bedrag.
De totale Beoordeling 9.
Met vriendelijke groet Piet Hoogers.

Willy uit: Breda

10-04-2018

Heb heele goede ervaring gehad altyd luisterend oor kon veel kwyt aan haar wil haar bedanken voor bystaan dank Alexandra mvg

Jaïr uit: Haarlem

24-03-2018

Ik ben zeer tevreden door JBL&G. De heer Kassels heeft mijn zaak in behandeling genomen en was altijd duidelijk en snel in zijn communicatie. Verder heeft hij mijn zaak zeer professioneel afgehandeld. Ik zou het iedereen aanraden!

Marijke uit: Kaatsheuvel

15-03-2018

Ik heb alleen positieve ervaringen met de jurist de heer long tu

M uit: Santpoort-Noord

27-02-2018

Héél tevreden over ct met uw jur.buro.
Houdt goed contact met mij en de tegenpartij!
Draagt veel onderwerpen aan, waar ik niet aan zou hebben gedacht!
Resultaat, incl voorschot betaling, is meer dan ik had verwacht!!!

Suzanne uit: Dinteloord

19-02-2018

Femke Priem is zeer betrokken. Ze is persoonlijk en leeft ontzettend mee. Ik heb t gevoel dat ze naar ons luisterd. Heel fijn contact en haalt eruit wat mogelijk is. Kortom zeer zeer tevreden.