Beoordelingen Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht

• Deskundigheid van de jurist 9,2
  • Contact met jurist 9,3

T uit: Eindhoven

29-01-2019

De inhoud van uw website overtuigde mij om niet verder te zoeken en meteen contact op te nemen. Uw dienstverlening, teweten de expertise en duidelijke communicatie zoals punctuele afstemmingen voorafgaand aan de reacties naar de tegenpartij, heeft mij van meet af aan gerustgesteld en vertrouwen gegeven dat er een goed resultaat zou worden bereikt. En eerlijk gezegd, is mijn verwachting overtroffen.

Ik heb goede ondersteuning gekregen inzake alle juridische en financiële aspecten m.b.t. mijn letselschade zaak.

Mevrouw Dijkshoorn is zeer deskundig, accuraat, goed bereikbaar, en zeer vriendelijk.

De dienstverlening bleef onverminderd goed terwijl ik zelfs een tijd onbereikbaar was.

Ik wil Mevrouw Dijkshoorn dan ook vriendelijk bedanken alsmede JBL&G, ik wens jullie allen het beste voor 2019 en alle goeds!

Groet Tahier

Tim uit: Meppel

24-01-2019

Ik heb een goede en plezierige werk ervaring gehad veel inzet van hun kant

Jelena uit: Haarlem

21-01-2019

Was geen grote zaak, maar ondanks dat toch erg fijn en serieus geholpen. Ben erg tevreden en erg blij dat zij bovenaan Google stonden. Vanaf het eerste contact al ging het perfect.

David uit: Hillegom

17-01-2019

Fantastisch, volhardend bedrijf. Werkelijk fantastisch.

Riemy uit: Huizen

09-01-2019

Niets dan lof !

Isabelle uit: Amsterdam

02-12-2018

Luuk uit: Gemert

23-10-2018

Zeer goed geholpen, deskundig en het bureau nam rustig de tijd om alles door te spreken en ons als onervaren mensen alles zo goed mogelijk uit te leggen. Zonder het bureau was het nooit tot zon goed eind gekomen

Bennie uit: Almelo

15-10-2018

Zeer goed en plezierig in zowel het contact als in de afhandeling

Joep uit: Rotterdam

28-09-2018

Ahlam uit: Amsterdam

19-09-2018

Ik had een ingewikkelde zaak waarin ik aangereden ben door een auto. Zelf reed ik met mijn scooter deels over de stoep heen en zij kwam vanuit een uitrit met drempel. Ik reed over diezelfde uitrit heen en de automobilist had mij geraakt. Ik had een vriendin erbij gehaald die had aangegeven dat ik mijn rechten moest uitzoeken hierin. Zo kwam ik bij jullie terecht en werd ik vanaf dag één bijgestaan door Maarten Klok.

Wat een lieve man! Hij had volle aandacht voor mijn verhaal en dacht met mij mee. Hij was ook eens goed bereikbaar voor als ik vragen had of nog aanvullingen op de situatie. Ik voelde me serieus genomen en ben zeer dankbaar voor al het werk die hij voor mij gedaan heeft! Als je dit leest Maarten, nogmaals heel erg bedankt :D