Beoordelingen Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht

• Deskundigheid van de jurist 9,1
  • Contact met jurist 9,2

IOAN uit: Leeuwarden

19-10-2017

Heel goed een aanrader voor iedereen!

EDWIN uit: ENSCHEDE

30-08-2017

SNELLE REACTIES , VEEL KENNIS OVER DE ZAAK , VLOTTE AFHANDELING. MOCHT HET IN DE TOEKOMST NOG EENS NODIG ZIJN , ZOU IK ZE DIRECT WEER INSCHAKELEN.

Luts uit: Zaandamm

17-07-2017

Het was een fijne samen werking. Janine Peters wist me altijd weer op te beuren in deze verdrietige zaak.
Ze heeft het allemaal goed opgelost.
Ik ben haar daar dankbaar voor

Met vriendelijke groet Luts Sanders Copinga
Zaandam

Christa uit: Rotterdam

11-07-2017
9,7

Hele prettige ervaring met de jurist, snelle en heldere communicatie en een afhandeling met gunstige uitkomst.

André uit: Almere

04-04-2017

Door Nicole Dijkshoorn prima bijgestaan in de afhandeling van de zaken die op je afkomen nadat je als voetganger door een auto bent aangereden en met allerlei malheur naar het ziekenhuis bent afgevoerd.

Lucia uit: Apeldoorn

18-03-2017

Zeer correct, persoonlijke benadering, heel prettig in een lastige situatie. Eeg tevreden over de afhandeling

Eva uit: Zoetermeer

14-03-2017

Zeer tevreden over Danielle van Schayk, omdat er snel geschakeld is. Mijn case is direct en compleet opgepakt, mijn belangen zijn goed behartigd en is de uitkomst zoals ik gehoopt had. Ook met tegenvoorstellen is Danielle direct om tafel gegaan bij de schade veroorzakende partij met goed resultaat. Ook is er aandacht geweest voor nazorg en informatie verstrekking door tussentijds status updates te versturen. Ik kan JBLG van harte aanbevelen.

Ineke uit: Nijmegen

06-03-2017

Ben zeer persoonlijk en positief behandeld.
Met een snelle en fijne afloop.

Edward uit: DElft

24-01-2017

Hierbij mijn ervaring.

Hoewel ik zelf redelijk juridisch ben onderlegd, zat ik toch met mijn handen in het haar toen ik als fietser het slachtoffer werd van een aanrijding met een vrachtwagen. Na de aanrijding kon ik niet meer op mijn benen staan, dus vertrouwde ik volledig op de zes agenten die kwamen aangesneld, het verkeer regelde en getuigenverklaringen opnamen. Wat een service dacht ik, voordat ik naar het ziekenhuis werd afgevoerd.

De volgende dag, de politie gebeld met de vraag of ik een kopie van het proces-verbaal kon krijgen, Teleurstelling, dat krijg je al slachtoffer niet, dat moet je via derde (Stichting Proces Verbaal) opvragen, wat geld kost. Terwijl ik op Internet zocht hoe een claim in te dienen, zag ik de WEB-site van Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht. Dat leek me een goed begin en ik heb contact opgenomen met het bureau. Daarna liep eigenlijk alles op een rolletje, de procedure werd zeer duidelijk uitgelegd, dat het mij als fietser geen geld zou kosten werd onderstreept, het proces-verbaal werd gratis voor mij opgevraagd, kortom gewoon zeer goede ondersteuning. Ikzelf hoefde niet veel te doen, alleen zorgen dat de kosten die ik had gemaakt konden worden verantwoord. Nieuwe getuigen die mij later opbelde omdat ze mij kende werden aan het dossier toegevoegd waardoor mijn claim uiteindelijk werd gehonoreerd. Dat er spraken was van smartengeld werd ook door het bureau aangegeven en voor mij geregeld.

Het contact met de juriste (Nicole Dijkshoorn) was prettig en professioneel. Niets dan lof voor haar.

Ik kan zeker het bureau aanbevelen mocht u in een letselschadezaak verwikkeld raken.

Marjon uit: Kudelstaart

12-01-2017