Beoordelingen Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht

• Deskundigheid van de jurist 9,1
  • Contact met jurist 9,2

Jeroen uit: Eindhoven

11-01-2018

Zeer profesioneel en behulpzaam.

MariJan uit: Driebergen

28-12-2017

Het begeleid te worden na een ongeval met letsel schade is geeft zeer gedragen gevoel, omdat je niet zo goed in staat bent je met iets anders bezig te houden dan het herstel van de opgelopen schade.
De rest wordt dan voor je gedaan dat geeft een stuk rust en het met een rusthart aan anderen over laten met hun deskundige zorg in dit geval het bureau letselschade waar ik met grote dankbaarheid op terug kijk!

Mouna uit: Willem de Zwijgerlaan

25-12-2017
9,7

Herman uit: Helmond

12-12-2017

Goede ervaring met deskundige hulp. Als ik in de toekomst nog een hulp nodig heb zal ik zeker weer gebruik maken van het zelfde juridische burea.

Esther uit: Hilversum

09-12-2017

Luisterd goed en is goed bereikbaar.

IOAN uit: Leeuwarden

19-10-2017

Heel goed een aanrader voor iedereen!

EDWIN uit: ENSCHEDE

30-08-2017

SNELLE REACTIES , VEEL KENNIS OVER DE ZAAK , VLOTTE AFHANDELING. MOCHT HET IN DE TOEKOMST NOG EENS NODIG ZIJN , ZOU IK ZE DIRECT WEER INSCHAKELEN.

Luts uit: Zaandamm

17-07-2017

Het was een fijne samen werking. Janine Peters wist me altijd weer op te beuren in deze verdrietige zaak.
Ze heeft het allemaal goed opgelost.
Ik ben haar daar dankbaar voor

Met vriendelijke groet Luts Sanders Copinga
Zaandam

Christa uit: Rotterdam

11-07-2017
9,7

Hele prettige ervaring met de jurist, snelle en heldere communicatie en een afhandeling met gunstige uitkomst.

André uit: Almere

04-04-2017

Door Nicole Dijkshoorn prima bijgestaan in de afhandeling van de zaken die op je afkomen nadat je als voetganger door een auto bent aangereden en met allerlei malheur naar het ziekenhuis bent afgevoerd.