Beoordelingen Jumbo Barneveld

• Montage 9,2

Jan& Nieke uit: Velp

13-10-2018
9,7

Wat een rust en toewijding !! Alles op de centimeter nauwkeurig . Vakmanschap hoog in het vaandel!!

Geen, ga zo soor

Jan uit: Bosch en Duin

12-10-2018
7,7

Prima werk geleverd

Verbeterpunten/tips:
In offerte 3 dagen werk. Het werk is in 2 dagen uitgevoerd. 30% teveel in rekening gebracht.

Annelies uit: Zeist

12-10-2018

Zeer kundig personeel en zeer klantgericht. Fantastische service.

Geen

J uit: Achterveld

02-10-2018

Goed advies

Adriaan uit: IJsselstein

01-10-2018

Via het vakantiepark Het Familiehuis in Nunspeet hebben wij van Jumbo een offerte ontvangen voor het plaatsen van een vast zonnescherm met elektrisch regelbare lamellen. Op basis van deze offerte hebben wij de verdere afspraken rechtstreeks met Jumbo gehad en dat is geheel naar tevredenheid verlopen via uitsluitend telefoon en mail. Ook de afstemming met Het Familiehuis voor de daadwerkelijke realisatie is naar onze mening goed verlopen.

Verbeterpunten/tips:
Misschien is het te overwegen direct bij de offerte mee te geven over welke aspecten nog nadere afstemming plaats moet vinden. In ons geval bijvoorbeeld de hemelwaterafvoer. Het is verder prima opgelost maar mogelijk had dit op voorhand afgestemd kunnen worden.

s uit: Amersfoort

01-10-2018

Prettige kennismaking in de showroom. Gaf de doorslag om de opdracht uit te laten voeren.

Verbeterpunten/tips:
Werkzaamheden zoals slijpen niet in de achtertuin te doen waar kunstgras zit. We krijgen de stukjes er niet goed uit en zijn nogal scherp waar ons zoontje zich aan kan bezeren.

Gerda uit: Achterveld

26-09-2018
9,5

Perfecte afleverin

Niets op aan te merken

Yolande uit: Achterveld

20-09-2018

Erg prettig geholpen, een mooi zonnescherm gekregen wat netjes gemonteerd is.

N.v.t.

Wilbert uit: Elst

17-09-2018

Uitstekend geholpen in de showroom en uiterst netjes gemonteerd door vakmensen

Bart uit: Amerongen

05-09-2018

Goede ervaringen: goede voorlichting, snelle en duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen, meedenkende monteurs die keurig werk afleveren

Verbeterpunten/tips:
Misschien extra check bij aanpassing offertes