Beoordelingen Jos Vriend Tuinen

• Nakomen afspraken 9,0

Mark uit: zwaag

19-10-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinontwerp en tuinadvies

Zeer tevreden over de gehele dienstverlening van Jos vriend tuinen!

Marja uit: Hoorn

03-10-2017

Ervaring met: Tuinonderhoud

Ik wilde mijn tuin op laten hogen en opnieuw bestraten. Er ging wat mis met de inschatting van het werk maar dit heeft Jos prima opgelost. Ik ben blij met mijn tuin nu.

Leo en Lia uit: Obdam

27-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinontwerp en tuinadvies

Bij ons huis met een serre aan de achterzijde heeft Jos Vriend van een relatief kleine achtertuin een hele fraaie "zicht" tuin gemaakt.
Er zijn groenblijvende hagen en haagjes geplant, waardoor het zicht ook in de winter groen is. De in de zomer bloeiende planten trekken veel bijen, hommels en vlinders aan. Er is een kleine vijver aangelegd, met stromend water, waarin vogels van diverse pluimage komen badderen. Kortom: vanuit de serre is er voortdurend iets te zien.
Waar schuttingen nodig waren werden die zoveel mogelijk aangepast aan de op de erfgrens gelegen schuur en waranda van onze buren, waardoor er een fraai geheel ontstond. Jos Vriend nam hierin het initiatief.
Achter in de tuin werd een ruim terras gerealiseerd met daarboven een kloeke pergola, waarover Blauwe Regen wordt geleid. In het verlengde van de pergola staan drie losse palen van het zelfde hout. Een leuke vondst!
Zo kunnen we nog wel even verder gaan, maar we willen afsluiten met te zeggen dat we erg blij zijn met onze tuin!

24-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinontwerp en tuinadvies

Verfrissende idee├źn, puike uitvoering/realisering, goeie nazorg

Josette uit: Hoorn

24-09-2017
8,5

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinontwerp en tuinadvies

Een vriendelijk en toegankelijk bedrijf met medewerkers die hun vak verstaan. Met meedenken en goede adviezen bestaat er al een jarenlange goede samenwerking, al zijn wij maar een kleine klant.

L uit: Hoorn

21-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinontwerp en tuinadvies

Zeer goede ervaring met het bedrijf Jos Vriend Tuinen.
Persoonlijke insteek en professionele afwerking, wij zijn er blij mee!