Beoordelingen Jonker Schilder- & Onderhoudsbedrijf

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 8,8
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Rob uit: Zeewolde

24-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wij hebben gekozen voor Jonker Schilder- & Onderhoudsbedrijf

Na een snelle offerte en goed contact met Jonker hebben wij besloten met Jonker in zee te gaan. Eindresultaat is als bij geen andere schilder, we zijn erg tevreden met Jonker schilders en hebben gekozen voor het meer-jaren onderhoud van Sikkens.

Nancy uit: Lelystad

11-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Huis ziet er super netjes en strak uit.
Ontvang tevens veel complimenten uit de buurt.
De werkzaamheden zijn uitgevoerd conform offerte dus geen onaangename verrassingen.
Dit schildersbedrijf is dus zeker aan te raden.

Paul uit: Zeewolde

29-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Goed schilderwerk is een visitekaartje voor je huis. Het is dus belangrijk om een goede klik te hebben met je schilder. We zijn eigenlijk in alle opzichten onzettend tevreden. Fijn als iemand meedenkt en je pro-actief wijst op zwakke punten. We hebben al van veel mensen complimenten gehad, dus Robert kan ook op dit huis weer trots zijn!

Sander uit: Zeewolde

26-07-2017
8,1

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wij hebben voor Jonker schilder en Onderhoudsbedrijf gekozen

Robbert kwam zeker en professioneel over, hij heeft ons ook erg goed geholpen met de kleur keuze. Werkt netjes en volgens afspraak.

TegelExpert.nl & Badkamerstudio Urk uit: Urk

19-07-2017

Wij hebben met onze bedrijven (TegelExpert en Badkamerstudio Urk) bewust gekozen voor de diensten van Robbert. Hij denkt mee, is niet moeilijk, flexibel opgesteld en bovendien gewoon een topgozer! Dat, in combinatie met een eerlijke prijs en uiteindelijk een strak resultaat, is voor ons de beste keus gebleken voor het moderniseren van onze winkels. Al met al super tevreden!

Jerry uit: Zeewolde

17-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Werd aangeraden door de schilder

Robbert is een fijne schilder die goed en strak werk afleverd ook staat hij altijd voor je klaar met tips

Dick uit: zeewolde

17-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede ervaring met sikkens

Zeer tevreden met het geleverde werk.
Werk gedaan zoals is afgesproken en een goede kwaliteit van het schilder werk.

J uit: Zeewolde

13-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Omdat donker er mee werkt.

Correct en netheid

Wim en Henny uit: Zeewolde

27-07-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit en duurzaamheid en Sikkens altijd al zelf gebruikt

Vakkundig, vriendelijk en strak in de verf. Een lust voor het oog.
Goede apparatuur en de te repareren onderdelen zijn vakkundig uitgevoerd.
Zeker een aanrader, volgende keer zeker weer met Schildersbedrijf Jonker in zee.

Ryan uit: Zeewolde

27-07-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede en duurzame verf

Vriendelijke topschilder, die zijn vak verstaat.