Beoordelingen Jonker Schilder- & Onderhoudsbedrijf

• Kennis en Vakmanschap 9,5
  • Betrouwbaarheid 9,7

Bart uit: Zeewolde

20-11-2018

Kundige schilder met een sterk team van vakmensen! Ook bij (onverwachte) herstelwerkzaamheden wordt er goed meegedacht, geadviseerd en gerepareerd.
Bovendien gezellige mannen om over de vloer te hebben, zeker als je koffie met appeltaart serveert! :)

Joke uit: Zeewolde

23-10-2018

Jonker schilder&onderhoud heeft vorig jaar de woonkamer geschilderd. Dit is goed bevallen en hebben we gevraagd of hij ook ons huis aan de buitenkant wilde schilderen. Dit is nu klaar en wij zijn reuze blij met het resultaat. Het zijn vakkundige mensen en voor ons belangrijk, prettig in de omgang.

Ryan uit: Ameide

03-08-2018

Ik ben eigenaar van een oud historisch pand in Ameide. Onderhoud aan de buitenkant was noodzakelijk met veel herstelwerk. Alles is netjes hersteld in de originele staat. Afwerking is netjes en strak, echt vakmanschap.

Pieter uit: Zeewolde

03-07-2018

Hele huis buiten laten schilderen. Komt afspraken altijd na en levert met uitleg een fantastisch resultaat op. Prijs meer dan waard

Kelly uit: Zeewolde

17-05-2018

Laatst mijn oranje trap wit laten schilderen en het ziet er top uit! Helemaal blij mee. Snel en makkelijk een offerte aangevraagd op de website. Ze gaan netjes te werk en communicatie was ook flexibel.

Luxury Living Interior Design uit: Zeewolde

16-05-2018

Gehele woning binnen en buiten geschilderd . Ze bestaan nog...echte vakmensen...mannen die weten waar ze over praten en wat ze doen. Heb door mijn eigen werkzaamheden veel met schilders te maken, maar de kwaliteit en vakmanschap van Jonker is zeker een compliment waard.

J uit: Uithoorn

16-05-2018

Een erg fijn vakkundig schildersbedrijf met jonge mensen die keurig voorkomen en waar nog het vakmanschap vanaf straalt.
Ook bij tussentijdse wijzigingen is er over te praten en als je vragen heb word je keurig te woord gestaan.

Eddy uit: Zeewolde

9,8

Gewoon een goede schilder. Kwaliteit is goed goede adviezen, afspraken worden nagkomen. Zo hoort het!

Karin uit: Zeewolde

9,6

Super goede plastselijle schilder met hart voor zijn bedrijf en daarom voor uw schilderwerk!

Nick uit: Zeewolde

15-05-2018