Beoordelingen Jonker Schilder- & Onderhoudsbedrijf

• Kennis en Vakmanschap 9,7
  • Betrouwbaarheid 9,9

Kelly uit: Zeewolde

17-05-2018

Laatst mijn oranje trap wit laten schilderen en het ziet er top uit! Helemaal blij mee. Snel en makkelijk een offerte aangevraagd op de website. Ze gaan netjes te werk en communicatie was ook flexibel.

Luxury Living Interior Design uit: Zeewolde

16-05-2018

Gehele woning binnen en buiten geschilderd . Ze bestaan nog...echte vakmensen...mannen die weten waar ze over praten en wat ze doen. Heb door mijn eigen werkzaamheden veel met schilders te maken, maar de kwaliteit en vakmanschap van Jonker is zeker een compliment waard.

J uit: Uithoorn

16-05-2018

Een erg fijn vakkundig schildersbedrijf met jonge mensen die keurig voorkomen en waar nog het vakmanschap vanaf straalt.
Ook bij tussentijdse wijzigingen is er over te praten en als je vragen heb word je keurig te woord gestaan.

Eddy uit: Zeewolde

9,8

Gewoon een goede schilder. Kwaliteit is goed goede adviezen, afspraken worden nagkomen. Zo hoort het!

Karin uit: Zeewolde

9,6

Super goede plastselijle schilder met hart voor zijn bedrijf en daarom voor uw schilderwerk!

Nick uit: Zeewolde

15-05-2018

Levert strak spuitwerk.

John uit: Zeewolde

14-05-2018

Deze mannen weten waar ze over praten. En belangrijker... wat ze doen. De hele buitenboel staat weer strak in de verf. Helemaal top!

Andre uit: Zeewolde

11-03-2018
7,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Staat goed bekend

Schilderwerk heel goed gedaan.Ook dingen die niet helemaal bij de opdracht hoorden zijn toch meegenomen.Prima werk.

Rene en Karin uit: Zeewolde

22-02-2018

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede schilder

Robbert Jonker had al onze cpl buitenboel gedaan, prachtig in het wit. Netje gewerkt en pas als de klant tevreden is, is hij het ook. Nu hebben we de hele binnenboel laten doen door hem, heleboel werk maar weer netjes gedaan door Robbert en Team.

Kim uit: Zeewolde

21-12-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit

Robbert is een vriendelijke hardwerkende schilder die zijn vak tot in de puntjes beheerst.Nadat hij vorig jaar de voorkant van ons huis voorzien heeft van nieuwe neuslatten en dik naar tevredenheid heeft geschilderd zijn we met hem een huisschilderplan aangegaan.Hij heeft net alle kozijnen aan de binnenkant perfect geschilderd en opnieuw gekit tegen een eerlijke prijs.