Beoordelingen Jongens van de Photobooth

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth 8,8

Martine MBO College Lelystad Medewerker Marketing & Communicatie uit: Lelystad

14-11-2018
7,0

De samenwerking met de Jongens verliep goed. Ze waren duidelijk in hun communicatie. Van de Design-afdeling kreeg ik echter het kader voor de foto's en de ontworpen achtergronden erg lastminute binnen, waardoor ik weinig tot geen tijd had om hier feedback op te geven. Ook was de start op het evenement wat traag; wellicht waren er wat technische probleempjes? Dit werd goed gecompenseerd door aan het eind nog een kwartiertje langer door te gaan. De green screen was een toffe aandachtstrekker, bedankt!

Eveline TivoliVredenburg Producent uit: Utrecht

08-11-2018
8,2

Roell WeAreTravellers uit: Utrecht

06-11-2018

Super mooie photobooth, de strips kwamen er ook perfect uit en leuke attributen. Ik zou het zeker aanraden voor een event!

Raki Festiviteiten commissie Moerbeiplein Lid / Initiatiefnemer Halloweenevent uit: Den Haag

05-11-2018

Eerste kennismaking en indruk heb ik ervaren als uitstekend. Tevens hele mooie reacties van alle bewoners. Iedereen was onder de indruk van de photobooth.

Bij een volgende Halloween zullen we zeker weer een beroep op de 'Jongens'.

Laura KNGF Geleidehonden uit: Amstelveen

05-11-2018
7,7

Het was leuk dat jullie er bij waren!
Nog 2 opmerkingen:
- in plaats van de afgesproken half 9 kwamen jullie al om half 8 afbreken
- de foto's werden op het laatst wel heel donker, hadden denk ik een sterkere flits nodig.

Susi Jeugdbescherming west uit: Den Haag

30-10-2018
7,7

Jullie hebben gezorgd voor een swingende avond met zowel "old skool" en nieuwe nummers.
Dat we ook nog zelf liedjes mochten aanvragen, zorgde voor nog meer sfeer en gezelligheid.
De Photobooth op de dansvloer maakte het feest echt compleet.

Iris G&S Vastgoed Secretariaat + events uit: Amsterdam

26-10-2018

Altijd super leuk om de Jongens van de Photobooth er bij te hebben! Echt een toevoeging.

Anne WEstfriesgasthuis uit: Hoorn

26-10-2018

Prettige samenwerking!

kiona npi za uit: amsterdam

12-10-2018

Martijn Kickthis Eigenaar uit: De Meern