Beoordelingen Jongens van de Photobooth

07-01-2019

Top ervaring!

Darryl Leerling IMC Leerling uit: Amsterdam

04-01-2019

de jongens van de photobooth zijn klantvriendelijk. Hebben respect. en hebben goeie photobooths. ik raad u ze graag aan

Kim Erasmus MC, afdeling Radiologie uit: Rotterdam

03-01-2019
9,8

Helen Mitros uit: Utrecht

03-01-2019

Prima geregeld en de fotobooth was een groot success op ons foute feestje!

Dominique ROGAM Bedrijfswagens B.V. Marketing & Communicatie

24-12-2018

De Jongens van de Photobooth waren echt een toegevoegde waarde voor ons kerstfeest. De uitstraling van de Photobooth is erg uitnodigend en zeker met de bijgeleverde gadgets worden de mensen enthousiast. Het zorgt voor een tastbare herinnering, die iedereen gelijk mee naar huis kan nemen.

Imke Pricewise

19-12-2018

Marjolijn Kerst in het Julianapark

19-12-2018
6,4

Communicatie was vooraf een beetje warrig. Ook omdat je met meerdere mensen te maken hebt. Ik moest mijn vragen meermaals stellen om een antwoord te krijgen.
Voor en tijdens het evenement was het contactnummer (mobiel alex) meerdere keren onbereikbaar, terwijl ondersteuning was afgesproken.
Verder was het prettig geweest als de photobooth waterdicht was.
We hebben er wel weer ontzettend van genoten en het is heerlijk om de gasten zo'n leuk aandenken mee te kunnen geven.

Sam uit: Beringen

24-11-2018

Absoluut een meerwaarde voor ons feest! Super vlotte samenwerking,flexibel,goede afspraken,leuke aanwezigheid!

Erik Port of Amsterdam Strategisch marketeer uit: Weesp

20-11-2018

Prettige samenwerking, dachten goed mee en de uitvoering zag er top uit!

Meike uit: Alkmaar

14-11-2018
7,7

Het was fijn om zoveel persoonlijke touch aan de Photobooth te kunnen geven, waarbij goed werd meegedacht. Het had helemaal fijn geweest als er een aantal vragen tegelijk beantwoord konden worden (o.a. opbouwtijd / aankomsttijd, betalingsafapraken, benodigdheden / eisen aan ruimte, etc.), daar heb ik nu een aantal keer voor heen en weer gemaild en dat levert vlak voor het event nog wel wat stress op. Fijn als dat ook in het klantportal geïntegreerd en geüpdate kan worden.
Tof werk hoor, wat jullie doen!!!