Beoordelingen Jongens van de Photobooth

• Stevigheid van de booth 8,9
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth 8,8

MS

24-11-2016

Zeker een goede extraatje voor welke gelegenheid dan ook. Feestje, zakelijke bijeenkomst, borrel, evenement, bruiloft of wat dan ook, een feestje zal het zeker zijn. Plus dat je er ook een aandenken aan overhoudt: leuk, lief, gek fotootje van jou en je familie en/of vrienden. Of iemand die je net op de dansvloer ontmoet hebt ;)! Ga zo door jongens en hopelijk kom ik jullie binnenkort weer ergens tegen.

Wouter

9,6

Wij waren op zoek naar een DJ maar kwamen viavia bij jullie terecht. En toen hadden we dus twee in 1: leuke foto's van iedereen en het leukste dansfeestje van het jaar. :-) Bedankt Jongens!

Ruben

24-11-2016

Enthousiaste jongens die je feest compleet maken! Een foto met bijbehorende atributen zorgen voor een fijne herinnering!

Michelle

16-11-2016

Hele leuke jongens om mee samen te werken. Wij hebben de photobooth gebruikt voor een netwerkborrel. Deze werd enorm hartelijk in ontvangst genomen.

Hendrik

7,4

Dieke TUPE uit: Breukelen

Gean TUPE uit: Woerden

16-11-2016

De jongens van de Photobooth hebben ons uit de brand geholpen op ons netwerk evenement. De photobooth zorgde voor een hoop enthousiaste reacties van de bezoekers.

Daphne TUPE uit: IJsselstein

9,9

Tijdens onze netwerkborrel hadden wij een gave Photo Booth van Jongens van de Photobooth. De bezoekers waren razend enthousiast. Een echte aanrader!