Beoordelingen Jongens van de Photobooth

• Stevigheid van de booth 8,9
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth 8,8

Pim uit: Utrecht

30-11-2016

Origineel, grappig en een eyecatcher op je feest of evenement!

Vincent

29-11-2016

Geweldige stevige photobooth en leuke gasten die er een feest van maken. Zeker een aanrader!

Monica NEXclusive Events, Meetings & Incentives Managing Director uit: Noordwijk

7,3

De rand om de foto's is te klein op de strip (of de foto's te groot), de achtergrond op de foto te druk en de kwaliteit van de foto's niet zo mooi.

Michiel Frits Mede-Eigenaar uit: Amsterdam

Gezellig, leuk, interactief

MS

24-11-2016

Zeker een goede extraatje voor welke gelegenheid dan ook. Feestje, zakelijke bijeenkomst, borrel, evenement, bruiloft of wat dan ook, een feestje zal het zeker zijn. Plus dat je er ook een aandenken aan overhoudt: leuk, lief, gek fotootje van jou en je familie en/of vrienden. Of iemand die je net op de dansvloer ontmoet hebt ;)! Ga zo door jongens en hopelijk kom ik jullie binnenkort weer ergens tegen.

Wouter

9,6

Wij waren op zoek naar een DJ maar kwamen viavia bij jullie terecht. En toen hadden we dus twee in 1: leuke foto's van iedereen en het leukste dansfeestje van het jaar. :-) Bedankt Jongens!

Ruben

24-11-2016

Enthousiaste jongens die je feest compleet maken! Een foto met bijbehorende atributen zorgen voor een fijne herinnering!

Michelle

16-11-2016

Hele leuke jongens om mee samen te werken. Wij hebben de photobooth gebruikt voor een netwerkborrel. Deze werd enorm hartelijk in ontvangst genomen.

Hendrik

7,4