Beoordelingen Jongens van de Photobooth

• Stevigheid van de booth 8,9
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth 8,8

Sietske Theaters Tilburg uit: Tilburg

10-01-2019

Heldere communicatie, fijn dat jullie zo flexibel zijn wat betreft op- en afbouw en last but not least: mooie foto's (fijn filtertje ;) )

Mandy Takeaway.com Senior Performance Marketing Specialist uit: Amsterdam

08-01-2019

Prima ervaring, fijn dat we op korte termijn toch nog een photobooth hebben kunnen regelen via de jongens van de photobooth. We hadden jaren 20 thema en de vintage booth pastte perfect bij het thema!

Enige nadeel aan de booth zelf is dat het merendeel van de fotostrips niet in de houder terecht kwamen maar uit de photobooth "vlogen" en van de grond geraapt moesten worden.

Ook kon ik niet alle gewenste informatie toevoegen aan de persoonlijke omgeving voorafgaand aan het event. Uiteindelijk gebeld en bepaalde dingen moet ik wel via de online omgeving aanleveren, ander
e dingen weer via email en naar diverse email adressen. Beetje verwarrend en de man die ik op een gegeven moment aan de telefoon had was volgens mij nogal geïrriteerd door de vragen en reageerde vrij onbeleefd.

Foto kwaliteit kan iets beter. Ook heb ik het idee dat lang niet alle foto's van die avond in de persoonlijke fotogalerij staan, maar misschien is dat een loading issue. Morgen nog een keer proberen.

Al met al prima tevreden, verder gewoon goede service, het persoonlijke design van de strips is top en de bezoekers vonden het een leuke toevoeging aan onze kerstborrel.

Anne-Marie Momkai Operations Manager uit: Amsterdam

8,2

Van A tot Z goed geregeld. Heldere communicatie na benadering en erg servicegericht. De website zou iets rustiger / beknopter mogen zijn, de service na benadering maakte dat echter helemaal goed. Wij zijn ontzettend tevreden!

Brigi Gemeente s-Hertogenbosch Co controller uit: Rosmalen

7,7

Marc uit: Vleuten

08-01-2019

Top geregeld en super leuk contact!

Eva uit: Oosterhout

07-01-2019

Top ervaring!

Darryl Leerling IMC Leerling uit: Amsterdam

04-01-2019

de jongens van de photobooth zijn klantvriendelijk. Hebben respect. en hebben goeie photobooths. ik raad u ze graag aan

Kim Erasmus MC, afdeling Radiologie uit: Rotterdam

03-01-2019
9,8

Helen Mitros uit: Utrecht

03-01-2019

Prima geregeld en de fotobooth was een groot success op ons foute feestje!

Dominique ROGAM Bedrijfswagens B.V. Marketing & Communicatie

24-12-2018

De Jongens van de Photobooth waren echt een toegevoegde waarde voor ons kerstfeest. De uitstraling van de Photobooth is erg uitnodigend en zeker met de bijgeleverde gadgets worden de mensen enthousiast. Het zorgt voor een tastbare herinnering, die iedereen gelijk mee naar huis kan nemen.