Beoordelingen Johan Bos Keukens

• Kwaliteit 8,0

Elke uit: Denekamp

07-08-2017
6,1

Ervaring met: maak een keuze

Qua keuken aanbod is hij goed maar nakomen van afspraken ontzettend slecht en ook nog niet eens een sorry kan er vanaf. We moeten heel veel zelf bellen het initiatief vanuit Johan is er niet. Ik beveel hem helaas niet aan alleen door de nazorg en de betrokkenheid van Johan zelf.

Marit uit: Haaksbergen

02-08-2017

Top !

Erik uit: Rijssen

01-08-2017

Ervaring met: keuken

Prettig contact, afspraken die worden nagekomen en een keuken naar wens, top!

Arjan uit: Haaksbergen

26-07-2017

Ervaring met: keuken

Super aardige man. Heeft liefde voor zijn vak

Arjo uit: Haaksbergen

14-10-2016
7,8

Ervaring met: keuken

Prima advies gekregen omtrent de aanschaf van mijn keuken. De uitvoering daarna verliep ook bijzonder soepel. Met het team zijn goede afspraken te maken, knelpunten zijn pragmatisch opgelost en het resultaat is geweldig. Alle lof!!

Rag uit: GOOR

30-09-2016

Ervaring met: keuken

Luistert goed naar wensen klant en neemt alle tijd voor het juiste advies.

Bart uit: Borne

13-07-2016

Ervaring met: keuken

We zijn zeer tevreden met de aanpak die Johan Bos Keukens biedt. Het gaat niet om het bij elkaar klikken van keukenkastjes, maar om een beleving die hij goed aanvoelt en vertaald naar een prima ontwerp. We gaan er nu vele jaren van genieten. Bedankt!

Rene uit: Haaksbergen

12-07-2016

Ervaring met: keuken

Prima, geen enkele op- of aanmerking.

T. uit: Groningen

04-07-2016

Ervaring met: keuken

Wij kochten eind 2014 een keuken met apparatuur bij Johan Bos Keukens. Wij hebben een erg positieve ervaring met Johan Bos Keukens, en Johan als expert op het gebied van keukens. Johan beschikt over parate kennis over materialen, apparatuur en mogelijkheden. Daarnaast wist hij onze mondelinge wensen, op adequate wijze om te zetten in een aantal tekeningen die allen volstonden.

Ook over de aftersales zijn we zeer tevreden. Een aantal malen is hij teruggekomen uit Hardenberg naar Groningen om kleine aanpassingen te doen op ons verzoek.

Henk & Hennie uit: Schoonoord

26-06-2016

Ervaring met: keuken

Na leuke en prettige ontvangst, goede uitleg en advies aansluitend bij onze wensen.
Afspraken in goed overleg en wijzigingen waren nooit een probleem.
Bij de plaatsing instalateurs/monteurs met heel veel ervaring, viel van de ene verbazing in de andere over gemak en de vindingrijkheid voor probleempje en aanpassinkjes en advies om eea nog beter en mooier te maken.
Kortom een uitstekende keuze.