Beoordelingen Scheidingsbemiddeling 2Divorce & Zorgeloosch

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,1
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,4
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,0

Klant uit: Regio IJmond

09-10-2015
8,5

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Moeilijke periode zo'n scheiding. Fijn Jeremy als mediator te hebben gehad. Hij leidt het proces in goede banen en helpt oplossingen te vinden. Vriendelijk, geduldig en betrokken bij de situatie.
Bedankt!

08-09-2015
7,9

26-08-2015

20-08-2015
8,5

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Heel fijn en prettig geholpen. Heb al twee mensen doorverwezen

Klant uit: Haalem

20-08-2015
7,7

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik had graag iets meer opties besproken mbt invulling co-ouderschap. Wat zijn de voor-en nadelen van de verschillende mogelijkheden? Hier zijn we achteraf wat mij betreft (te) snel doorheen gegaan. Overigens wel schriftelijke informatie ontvangen hierover.

Verder erg tevreden over communicatie, duidelijkheid mbt kosten, kennis en snelheid van het hele proces. Als er een vraag was, konden we bellen of mailen en kregen we meestal dezelfde dag nog antwoord. Ik heb Jeremy al aantal keer aanbevolen.

Klant uit: ijmuiden

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Klant uit: Assendelft

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Heel prettig om Jeremy als bemiddelaar te hebben (gehad). Vriendelijk, duidelijk en accuraat. Beveel hem graag iedereen die in deze ongelukkige situatie terecht komt aan.

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Het lijkt mij dat alle cijfers voor zich spreken hoe tevreden ik ben geweest met de afhandeling van mijn scheiding. Ik heb ook Jeremy aangeraden bij anderen en zal dat zeker blijven doen.